Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 74 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

holsteiner Dayano

 
Profiel   

Leuk!! Lekker dat hij het zo goed oppakt.

Vandaag m'n eerste lesje gehad op de nieuwe stal, uberhaupt 1e keer in de baan! Erg fijn!!! Hij begon wat gespannen en natuurlijk gebeurd er van alles maar uiteindelijk super fijn gereden! Baan is top, hopen dat hij flink wat sterker gaat worden en de trainingen zo goed gaan dat we weer kunnen knallen op wedstrijd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-15 15:58 



 
Profiel   

Nou ik was dol enthousiast maar nu 2 keer savonds geweest en dat is toch andere koek..!!
Dan is opeens wel alles heel eng!! Hij gooit z'n tuigermodus aan en thats it...: niks meer aan en mee te doen! Hellup.... Hopelijk snel gewend haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-15 21:29 



 
Profiel   

Hahaha! Stom is dat he, gekke paarden af en toe. Maar over een tijdje komt het vast goed.

Alhoewel :') .... Caramba schrikt af en toe nogsteeds van het stoeltje die in de bak staat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-15 09:55 



 
Profiel   

Ik ga er maar vanuit dat het wennen is haha.
Maar idd dat soort stomme dingen heel irritant! Stoeltje staat er zeker altijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-15 10:23 



 
Profiel   

Ja hahah stoeltje staat d'r altijd.. Caramba is lichtelijk autistisch geloof ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-15 12:25 



 
Profiel   

Zoo tijd terug alweer !!
Ondertussen zijn wij 100% gewend op onze nieuwe stal.

Alleen weer heeeel wat zadelperikelen gehad helaas, volgens mijn zadelmaker niks aan de hand en ligt het aan mijn paard conclusie slof ombinden als hij niet wilt nageven en 2 maanden doorrijden zodat hij z'n rug gebruikt. Dit zat me nog steeds niet lekker vooral omdat ik zonder zadel en met mijn springzadel geen problemen heb. Toevallig een dag later kwam een andere zadelmaker en die wist mij heel duidelijk te vertellen dat dit zadel niet voor mijn paard op maat te maken is. Wat al eerder een andere zadelmaker ook wist te vertellen maar helaas mijn eigen zadelmaker houd voet bij stuk.

Wel heeel aardig een leenzadel van doe zadelmaker gekregen echt super fijn want ik kan weer lekker aan de slag.
Er komt steeds meer spier op en ik heb 2 super fijne lessen achter de rug. En ik hoop dat we in de zomer weer kunnen knallen!!

Iemand al nieuwe proeven gestart?? En hoe is het met de rest van de Dayano's ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-16 16:45 



 
Profiel   

Over Gilly-Gail krijg ik regelmatig via Facebook een update en foto's. De nieuwe eigenaresse is er ontzettend blij mee. Paard is mee naar de hippische opleiding in Dronten en gaat ook mee naar alle stage-adressen. Ze leert dus met allerlei situaties om te gaan. Van de zomer heeft ze stage bij het KWPN en waarschijnlijk gaat ze Gilly-Gail dan ook laten keuren voor stamboekopname. En GG is flink gegroeid, ze gaat richting de 1.78m. Starten doet de nieuwe eigenaresse nog niet, ze wil eerst dat ze alles fluitend kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 11:40 



 
Profiel   

Leuk dat het zo goed gaat met GG!

Zadels blijven vervelende dingen, met bambs ook veel problemen mee gehad afgelopen tijd.
Wel top dat het weer de goede kant op gaat Collendoorn!

Bambs gaat nu sinds lange tijd weer fijn. Zijn nu M2+8, maar al 4 maanden niet gestart.
Meneer heeft door dat hij kan bokken, helemaal nagekeken, alles ligt goed en hij zit nergens vast.
Maar hij vind het fantastisch met z'n oren naar voor, maar als hij hier door heen is, issie super fijn.
Binnenkort weer een wedstrijdje rijden en kijken hoe de nieuwe proeven gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 12:27 



 
Profiel   

Zoo dat is flink 1,78! Leuk om ge zien en horen dat alles zo fijn gaat.

Zeker lastig!! Maar ik hoop ook binnenkort een wedstrijdje te kunnen pakken, gewoon om even te zien waar we staan.
Wel maf dat bokken! Misschien even een kwestie ban de spieren oprekken en dan kan ie gaan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 17:01 



 
Profiel   

Bambs gaat alweer een stuk fijner! Zondag wedstrijdje rijden, deze keer gaan we puur voor de ervaring, en proberen zonder stress te gaan.

Les van afgelopen donderdag ging echt heel fijn. Hier een fotootje :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 17:52 



 
Profiel   

Wauw! Prachtige foto.
Wat een strakke rijbaan trouwens echt om van te kwijlen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 21:09 



 
Profiel   

Dankjewel! Hele fijne rijbaan idd :D

Helaas is het met Caramba helemaa mis.. Kissing spines en een vernauwing in z'n borstwervel. Niet meer geschikt als rijpaard :n
Hij mag lekker van z'n leven genieten op de wei, hij is nu heel erg blij op de wei altijd dus we kijken nu gewoon hoelang hij nog blij is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-16 15:08 



 
Profiel   

Nee meen je niet, weet niet goed wat ik kan zeggen wat gigantisch klote zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-16 15:14 



 
Profiel   

Oh, wat erg Renate. Ik volg het topic niet echt meer, val er nu even in. Wat ontzettend rot voor je en ook voor Caramba zelf uiteraard. Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-16 11:33 



 
Profiel   

Ik kreeg ineens een mailtje dat hier wat leven was, jammer genoeg was het het slecht nieuws van Renate. Wat een doodzonde.

Hier gaat terug alles goed, na een hoop zadel problemen. I jana zit alleen iets te goed in de huid, door een mooie grasweide.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-16 11:40 



 
Profiel   

Wat erg Renate!!! Gewoon echt Kl*te....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-16 09:56 



 
Profiel   

Ook al zadelperikelen dus!! Erg he ! Wie weet zijn die Dayano's heel gevoelig haha

Vorige week na al het zadel gekloot eindelijk weer gestart!!! 189,5 BAM!! 3e plek haha, super blij de andere proef 171 al ging die lang niet zo slecht Maarja 2 jury's he

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-16 14:19 



 
Profiel   

Mooi resultaat hoor!

Ja zadels... ze kunnen een hoop miserie met zich meebrengen, gelukkig gaat alles nu terug goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-16 16:03 



 
Profiel   

Zeker zonde, gelukkig is Caramba nogsteeds wel zich zelf op de wei. Dus die gaat donderdag naar Brabant om daar op de wei lekker oud en dik te worden :) . En dan ga ik wekelijks bij m'n knapperd kijken

Vrijdag ga ik m'n nieuwe topper ophalen, ook sneller dan verwacht.

Wat ziet Ijana er goed uit zeg!!

Collendoorn, wat een nette punten, super!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-16 15:47 



 
Profiel   

Hallo allemaal. Het is erg stil geweest van mijn kant.

Hoe gaat het met alle dayano's?

Ik kom er nog wel geregeld tegen en ze zijn bijna allemaal erg leuk gelukt vind ik :D

Mijn mijn Dayano gaat het nu de goede kant op. Woensdag gaan we voor het eerst weer een keer de ring in. Gewoon zonder startkaart een oefenrondje in de B. En dan vanuit daar rustig verder bouwen. Ik hoop dan in september, wellicht oktober weer officieel L te kunnen gaan starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-16 10:04 



 
Profiel   

Echooo echoooo. Wat een stilte hier?!

Wilde toch even melden dat wij afgelopen week 216 punten hebben gehaald terwijl we in de zeikregen door de blub reden. Echt rijden ging niet, maar hij deed zijn best en daarmee behaalde wij een mooie eerste plek :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-16 21:29 



 
Profiel   

Wat stoer Leonie! Je bent weer in Nederland aan het weer te zien? Fijn dat het zo goed gaat.

Ik heb opzich niet meer zoveel te vertellen nu dat Caramba met pensioen is.. Alleen dat hij net naar z'n zin heeft en lekker dik aan het worden is :+

Blijf wel meelezen, vind het erg leuk om te zien hoe ze het doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-16 22:20 



 
Profiel   

Wauw leonie wat een punten!!

Cuba is sinds een week weer flink en streng in training. Hij liep een beetje de kantjes er van af. Maar nu een week verder gelukkig alweer vooruitgang.

En we hebben een nieuw zadel waar ik echt super blij mee ben na al dat zadel gezeik

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-16 23:15 



 
Profiel   

Ja renate, ik ben terug gekomen voor mijn en Empaier zijn gezondheid.

Je mag hier ook gerust mee praten over chicago hoor! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!

Even op strafkamp dus collendoorn. Dat is ooit nodig! En ja zadels.... Het blijft lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-16 12:28 



 
Profiel   

Goed bezig Collendoorn, soms hebben ze dat even nodig haha!

Aha oke, bevalt het wel zo terug hier Leonie?

Chico doet het super, dinsdag eerste wedstrijd gehad in de hitte. We zijn L2 gestart en hadden 189,5 en 183,5 :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-16 09:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 74 van de 76 [ 1878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen