Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 10 [ 245 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Duitse Rijpony topic

 
Profiel   

het is een schatje de Sam maar helaas toch niet geschikt voor de kinderen :( Hij was braaf zonder zadel in stap en draf (was geen zadel bij) maar onder het zadel snapte hij er niks van en dus moeten we hem helaas terugbrengen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-14 14:42 



 
Profiel   

aw jammer! :\


Mijn duitsertje heeft weer nieuwe ijzers onder gekregen, hij ging de leerling hoefsmid even uitproberen :') etterbak _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-14 14:53 



 
Profiel   

Jammer Buenootje, maar ja. Een kinderpony moet nu eenmaal wel betrouwbaar zijn en niet de moeder van het stel een hartaanval bezorgen. (Zegt de moeder van Uberpony, die samen met Brix af en toe vliegles heeft :+ ). Maar goed, hij wordt wat ouder, dochter handiger, ouder en sterker, dus het gaat goed.
Deijs; uitproberen is altijd ok toch? Althans, in jouw geval dan. Brix mag er mee stoppen. Grrrrr :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-14 15:47 



 
Profiel   

Oh ja ik lach me er altijd ziek om :P Deijs keek mij ondertussen de hele tijd aan toen hij de hoefsmid ging uitproberen, ik moest lachen maar op een gegeven moment keek ik hem aan en schudde ik nee met m'n hoofd toen hield hij nog op ook! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-14 15:53 



 
Profiel   

Ik vind ze geweldig maar helaas. Was hij nu nog jonger geweest had ik de gok genomen maar 12 dan vind ik dat toch moeilijker. Maar goed nieuws, de vorige eigenaar houdt hem nu gewoon als tuiger want dat kon hij super goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-14 19:53 



 
Profiel   

[ img ]
Ff spammen. Mooi koppie!

Dochter had wedstrijd gisteren. Brix is er door een hoefscheur een tijd uit geweest, nu gaat het weer prima. Teller staat nu op M1 + 8

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-16 22:32 



 
Profiel   

Mooie pony Rien!

Mijn merrie is weer gedekt door een Duitse rijpony, Dark Dornik deze keer. Dus volgend jaar maart krijg ik er weer een Duitse bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 09:36 



 
Profiel   

Spannend. Houd je ons op de hoogte? Foto van mama? En papa?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 09:47 



 
Profiel   

rien10 schreef
Spannend. Houd je ons op de hoogte? Foto van mama? En papa?


mamma Soyance, 17-jarige merrie Jazz x Belisar x Stuyvesant (KWPN) 1.69 groot M2 dressuur
[ img ]

pappa Dark Dornik (Dornik B x Valido) 1.50 groot
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 09:58 



 
Profiel   

Ik heb ook een Duitser :D Foto's staan op mijn profiel en topic in onderschrift! Zit op mobiel dus uitgebreider verhaal komt later wel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 09:59 



 
Profiel   

Wat heeft je doen besluiten je kwpn-er door een dr te laten dekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 10:30 



 
Profiel   

rien10 schreef
Wat heeft je doen besluiten je kwpn-er door een dr te laten dekken?



Ik heb al 2 veulens uit haar van een D -pony (eerste was een Power and Paint (ook Duitse rijpony) en de 2e was een Don Cremello du Bois (ook veel Duits bloed).
Ik wil geen grote fokken, maar een bruikbaar type die een super karakter heeft. Dat is wel gewenst in combinatie met mijn Jazz.

De eerste nakomeling van P&P is inmiddels 5 jaar en ik heb haar nog steeds. En ik ben heel tevreden met haar. Zij is trouwens 1.60
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 11:31 



 
Profiel   

Mooi dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-16 11:45 



 
Profiel   

Beetje leven in topic maken :D

Ik ben trots bezitter van momenteel 2 duitse rijpony en morgen word mijn 3de gekeurd en hopelijk goed gekeurd en dan heb ik 3 goedgekeurde duitse rijpony's waarvan de nieuwe aangekochte veulentje op komst verwacht *\o/* Met mijn welsh NWR merrie fok ik ook alleen maar met duitse hengsten en ben waar duits verslaafd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 13:22 



 
Profiel   

Setteli schreef
rien10 schreef
Spannend. Houd je ons op de hoogte? Foto van mama? En papa?


mamma Soyance, 17-jarige merrie Jazz x Belisar x Stuyvesant (KWPN) 1.69 groot M2 dressuur
[ [url=m/wDMPHl.jpg]Afbeelding[/url] ]

pappa Dark Dornik (Dornik B x Valido) 1.50 groot
[ [url=m/XvAoqF.jpg]Afbeelding[/url] ]



Helaas is het bij mij niet geworden wat het had moeten zijn. Veulen lag bij de geboorte compleet verkeerd en is er met een keizersnede afgehaald. Toen bleek dat het veulen al was overleden (buikwand was niet goed gesloten en darmen lagen er uit). Merrie heeft 3 weken op de kliniek gestaan en staat inmiddels weer thuis. We zijn nu 5 weken na de keizersnede en ze doet het goed, maar het dekken is bij haar voorbij. Ze is inmiddels 18 jaar, dus ik vind het goed geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 13:57 



 
Profiel   

Ik wil me ook even melden. Sinds 2 jaar hebben wij een lieve Duitse Rijpony waar mijn dochter van 10 veel plezier aan beleefd. De pony is al 19 maar, superfit.ze is 62.50% welsh...afstamming van Astral.
Wat vinden jullie van de combinatie?
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 14:12 



 
Profiel   

Wat een knapperds allemaal <3

Die van mij is helaas afgelopen jaar op Koningsdag overleden op 30 jarige leeftijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 15:01 



 
Profiel   

Setteli schreef
Setteli schreef

mamma Soyance, 17-jarige merrie Jazz x Belisar x Stuyvesant (KWPN) 1.69 groot M2 dressuur
[ [url=m/wDMPHl.jpg]Afbeelding[/url] ]

pappa Dark Dornik (Dornik B x Valido) 1.50 groot
[ [url=m/XvAoqF.jpg]Afbeelding[/url] ]



Helaas is het bij mij niet geworden wat het had moeten zijn. Veulen lag bij de geboorte compleet verkeerd en is er met een keizersnede afgehaald. Toen bleek dat het veulen al was overleden (buikwand was niet goed gesloten en darmen lagen er uit). Merrie heeft 3 weken op de kliniek gestaan en staat inmiddels weer thuis. We zijn nu 5 weken na de keizersnede en ze doet het goed, maar het dekken is bij haar voorbij. Ze is inmiddels 18 jaar, dus ik vind het goed geweest.


Oh vreselijk :( Ik zag het inderdaad van Dark Dornik.. Het geluk is niet helemaal mee.. Krijg er de rillingen van..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 16:42 



 
Profiel   

Hè bah setelli, wat een naar verhaal. Jammer zeg, zo een veulen te verliezen.

Sterre-Nova, wat een leuke combinatie. Geniet van elkaar!

Brix "doe het weer". Dochter is ook weer gaan springen na dit een jaar niet gedaan te hebben. En, wat denk je? (Met springtechnisch niet heel veel talent bij de pony). Beter dan ooit. ! Toppers !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 16:51 



 
Profiel   

Jeetje Setelli, wat vervelend! Ik hoop dat je merrie er helemaal bovenop komt er lekker haar oude dagen vol kan maken!

Voor mij word het ook weer tijd om te spammen! Ik ben druk bezig geweest met Brix afgelopen periode. We zijn dit jaar weer begonnen met carrousel rijden. Vorig jaar heb ik op een manege pony de carrousel gereden ondat Brix een scheur in zijn hoef had. Nu is die volledig hersteld en gaat het weer goed! Zo goed zelfs dat Brix mee kon naar Horse Event om een demo te geven met de carrousel! Onvoorstelbaar wat was dat beest braaf! Vlaggen, keiharde muziek, overal mensen, geen kick gegeven. Hij ging zich zelfs helemaal uitsloven! Opgericht, reet eronder, en gaan!

Ook zijn we gaan springen in de springles en heb ik zelf een springzadel aangeschaft. Hij pikt het super op.
En waar ik nog wel het meest trots op ben is dat ik inmiddels M2+4 ben.

Hier heb ik nog een foto's van op Horse Event, met het oranje oornetje, en van een wedstrijd van afgelopen zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 16:59 



 
Profiel   

Ik kon om een of andere reden mijn vorige post niet meer aanpassen, maar hier dus de foto's.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 18:32 



 
Profiel   

Setteli, veel sterkte en hopelijk knap je pony snel op!

@Deijs...wat een mooie leeftijd, 30 jaar..ik hoop dat onze Pony deze leeftijd mag krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 19:24 



 
Profiel   

Vandaag 2 mooie winstpuntjes gehaald in de B, 181 en 187.5 wat was mijn dochter blij. Ze heeft niet de makkelijkste pony maar, ze gaan met sprongen vooruit.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 15:57 



 
Profiel   

Ziet er goed uit zeg.
DR 's zijn volgens mij geen van alle echt makkelijk. Er zit n kop op! Dat maakt ze zo leuk. Femke vandaag ook weer winst in het M2. Op naar het Z voordat ze 18 is. Ff doorgaa svp. :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 16:12 



 
Profiel   

[Vquote="rien10"]Ziet er goed uit zeg.
DR 's zijn volgens mij geen van alle echt makkelijk. Er zit n kop op! Dat maakt ze zo leuk. Femke vandaag ook weer winst in het M2. Op naar het Z voordat ze 18 is. Ff doorgaa svp. :)F[/quote]

Dat gaat goed!!..ze hebben nog tot wind van dit jaar om in de z te rijden.

Onze DR is 1.36 een Ctje dus. Ze is vooral heel lastig nagefelijk te rijden maar mij dochter (10) en pony krijgen het nu door.
De pony is voorheen M springen geweest en met dressuur weinig gedaan. Althans van de 1ste 12 jaar weten we niks.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 16:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 10 [ 245 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen