Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een paard/pony bij Eifelopfok??

 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-16 21:45 



 
Profiel   

Dank je, je hebt een klein meisje erg blij gemaakt. En ons plofkipje komt niets tekort zo te zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 09:38 



 
Profiel   

Ik ben ook erg blij met de foto's <3 Blijf er naar aan het kijken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 10:55 



 
Profiel   

Wat zien ze er weer allemaal tevreden en happy uit :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 15:06 



 
Profiel   

hahaha mijn vosje volgde je ! haha, dikke maatjes zijn ze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 20:52 



 
Profiel   

Wat een leuke filmpjes komen er weer voorbij! <3 Ik ga zaterdag (eindelijk) weer die kant op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-17 19:32 



 
Profiel   

Leuk!! ik ga volgende maand is kijken bij die draak van mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 11:53 



 
Profiel   

Wij verwachten in mei ons eerste veulen en hebben ons bij de Eifelopfok ingeschreven :D
We zijn in de herfst geweest om te kijken en wat een mooie omgeving is het daar!

Voor de hengsteigenaren; Hoe hebben jullie de castratie geregeld? Doen jullie dit voor je hem daarheen brengt of pas als je hem weer naar huis toe haalt? Of kan dit daar ook gebeuren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 09:31 



 
Profiel   

Ik heb ze tot nu toe altijd met 2 jaar daar laten castreren, mijn ervaring is dat ze het beste herstellen als ze nog minimaal een half jaar het land op kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 10:31 



 
Profiel   

Mijn merrie is in april dit jaar uitgerekend en wij hebben ook al een plekje besproken daar. Super mooie omgeving en lekker buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-17 16:59 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag weer geweest. Ik heb geen foto's van de andere paarden, vond het een beetje spannend met mijn "kleine" erbij. Was de rechter ook nog van iemand hier?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-17 19:46 



 
Profiel   

Wij gaan as zondag weer eens kijken....

Benieuwd hoe mijn bonte draak eruit ziet :)

Ik heb mijn hengst (nu ruin en gister 6 jaar geworden) als hengst zijnde terug naar nl gehaald, uiteindelijk laten castreren terwijl wijzelf nog in the states woonde.

De hengst die er nu staat blijft sowieso hengst dus hoef niet na te denken over castratie :D
(Is het 1rst geboren hengstveulen van zijn vader in Europa en heb al gegadigden voor n evt dekking later)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-17 21:07 



 
Profiel   

En hoe zag je bonte hengst eruit @cubra libre??

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-17 11:25 



 
Profiel   

Prima! Komt nog n apart topic van m maar ben goed ziek helaas....

Kan wel n paar foto's posten alvast ;)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-17 14:17 



 
Profiel   

hij is al groot geworden zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-17 15:03 



 
Profiel   

[ img ]

Gister even op bezoek geweest! En er was sneeuw!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:42 



 
Profiel   

Nog mensen die hun veulen naar de eifelopfok doen dit jaar?

Zaterdag gaat mijn lieve kleine rosie naar daar. Vind het super spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 07:41 



 
Profiel   

Ik volg dit even. Volgend seizoen wordt mijn merrie gedekt, dus er moet ook nagedacht gaan worden over de op FOK.

Hoe komen jullie paarden er uit, zijn ze wel genoeg in de hand geweest? En hoe zit het als ze ziek of geblesseerd raken. En is het een beetje te doen om een veulen tot daar te rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 08:47 



 
Profiel   

Olikea schreef
Ik volg dit even. Volgend seizoen wordt mijn merrie gedekt, dus er moet ook nagedacht gaan worden over de op FOK.

Hoe komen jullie paarden er uit, zijn ze wel genoeg in de hand geweest? En hoe zit het als ze ziek of geblesseerd raken. En is het een beetje te doen om een veulen tot daar te rijden?

Ze komen als veulen sowieso dagelijks in de hand met voeren en daarna ook regelmatig met verweiden en als de smid komt. Als ze ziek worden dan worden ze met een maatje aan huis gezet, daar is ook een ruime stal. Maar Linda kan het vast en zeker zelf beter uitleggen :D

Ik heb er inmiddels al 6 daar gehad geloof ik en als het veulen van dit jaar niet verkocht wordt dan gaat hij ook daarheen. Er staat nu nog een 2 jarige merrie van ons. Ze komen er altijd makker uit dan ze erin gaan en hier zijn ze ook al dagelijks in de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 09:36 



 
Profiel   

Voor mij geen andere opfok meer! dit is echt een fantastische plek op je veulen te laten opgroeien.
Gewoon geen zorgen over je paard hebben en weten dat alles goed staat, dat is echt heerlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 07:39 



 
Profiel   

ik ben nieuwsgierig of er nog plek is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 10:42 



 
Profiel   

CelestaT schreef
ik ben nieuwsgierig of er nog plek is?

Dan moet je Linda even een berichtje sturen, ze zitten meestal rond deze tijd al vol. https://www.facebook.com/Eifelopfok-297415056989551/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 11:04 



 
Profiel   

CelestaT schreef
ik ben nieuwsgierig of er nog plek is?

Op hun website staat dat er voor 2018 geen paarden meer aangenomen worden maar er voor 2019 wel mogelijkheden zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 11:29 



 
Profiel   

Ha bokkers,

Mijn merrieveulen van begin april zal in het najaar naar de Eifelopfok gaan. Ik kom graag in contact met mensen die dan ook hun veulen weg gaan brengen. Hopelijk kunnen we dan wat combineren met rijden :)

Hoor graag van jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 18:16 



 
Profiel   

Mijn merrieveulen gaat ook ergens in het najaar die kant op....

Ze is van begin Mei dus ik moet even kijken wanneer ze precies die kant op zal gaan want normaal probeer ik ze er 6 maanden bij te laten echter denk ik niet dat dat voor deze slim is (karaktertje, superlief en aanhankelijk maar voor haar moeder iets minder lief zo af en tie ;) ).

Hier n foto van mijn meisje:[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 20:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen