Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 146 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Whisky restaurant

 
Profiel   

eva1969 schreef
Cowboy55 schreef
16!?!?!? Hoppa...... :9k

Ja, het liep een klein beetje uit de hand hahaha

Ach, zijn geen volle glazen, maar proefbeetjes toch? Ik noem dat een geslaagde avond :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 10:45 



 
Profiel   

Zie wel een paar lekkere exemplaren staan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 10:53 



 
Profiel   

Ik heb gelijk maar even meer informatie opgevraagd over de whiskyreizen naar Schotland die hij organiseert ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 11:00 



 
Profiel   

Ziet er goed uit!
Zoveel goede ideeën hier dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 12:21 



 
Profiel   

Wat ook echt een hele leuke is, is de Scottish Sail: http://taup.nl/?page_id=507
Je gaat in Zeewolde (niet echt in de buurt voor de meesten geloof ik...) aan boord van een antieke botter (zeilschip), waar je je eerste "dram" whisky krijgt. Met het zeilschip word je naar een klein eilandje gebracht. Daar is eerst ontvangst met Schotse muziek en vers gerookte vis. Dan ga je in groepen een variant spelen op de Schotse Highland games (denk aan paalwerpen, whiskyvat rollen enz.). Vervolgens sluit je af met een whisky proeverij en brengt het zeilschip je weer naar de haven.
Helaas wordt dit niet elk jaar georganiseerd, er lijkt gek genoeg niet genoeg animo... Terwijl dit alles slechts 55,- kost en je bijna 5 uur zoet bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 12:44 



 
Profiel   

Op Texel zit in Den Hoorn een restaurant van een echte Wiskey liefhebber. Hij spaart ze en heeft er heel veel. Geloof dat t kompas heet. Schijnt heel bekend ge zijn in dje kringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 12:45 



 
Profiel   

Deborah2 schreef
Wat ook echt een hele leuke is, is de Scottish Sail: http://taup.nl/?page_id=507
Je gaat in Zeewolde (niet echt in de buurt voor de meesten geloof ik...) aan boord van een antieke botter (zeilschip), waar je je eerste "dram" whisky krijgt. Met het zeilschip word je naar een klein eilandje gebracht. Daar is eerst ontvangst met Schotse muziek en vers gerookte vis. Dan ga je in groepen een variant spelen op de Schotse Highland games (denk aan paalwerpen, whiskyvat rollen enz.). Vervolgens sluit je af met een whisky proeverij en brengt het zeilschip je weer naar de haven.
Helaas wordt dit niet elk jaar georganiseerd, er lijkt gek genoeg niet genoeg animo... Terwijl dit alles slechts 55,- kost en je bijna 5 uur zoet bent!



Leuk!! maar ja.. je moet ook weer terug naar huis natuurlijk.. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 13:23 



 
Profiel   

Ik heb wel eens in een ierse pup wisky gedronken.. ik vond de smaak best goed te doen maar ik moest wel mn neus dicht houden want zodra ik eraan rook ging ik haast over mn nek.. heb er verder geen verstand van maar dat is me zo goed bijgebleven omdat ik het zo bizar vond

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 14:05 



 
Profiel   

Licor schreef
Ik heb wel eens in een ierse pup wisky gedronken.. ik vond de smaak best goed te doen maar ik moest wel mn neus dicht houden want zodra ik eraan rook ging ik haast over mn nek.. heb er verder geen verstand van maar dat is me zo goed bijgebleven omdat ik het zo bizar vond

Da's best bizar, want Ierse whisky heeft maar heel weinig geur en al helemaal geen peat (hoewel er nu eentje is waar wel peat in zit...). Maar goed dat het geen Schotse whisky was dan, dan was misschien nog wel erger geweest :x ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 14:09 



 
Profiel   

Deborah2 schreef
Licor schreef
Ik heb wel eens in een ierse pup wisky gedronken.. ik vond de smaak best goed te doen maar ik moest wel mn neus dicht houden want zodra ik eraan rook ging ik haast over mn nek.. heb er verder geen verstand van maar dat is me zo goed bijgebleven omdat ik het zo bizar vond

Da's best bizar, want Ierse whisky heeft maar heel weinig geur en al helemaal geen peat (hoewel er nu eentje is waar wel peat in zit...). Maar goed dat het geen Schotse whisky was dan, dan was misschien nog wel erger geweest :x ;)


Don't diss Islay whiskies! 'Erger'......poeh! 'Beter' bedoel je! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 14:33 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
Deborah2 schreef
Da's best bizar, want Ierse whisky heeft maar heel weinig geur en al helemaal geen peat (hoewel er nu eentje is waar wel peat in zit...). Maar goed dat het geen Schotse whisky was dan, dan was misschien nog wel erger geweest :x ;)


Don't diss Islay whiskies! 'Erger'......poeh! 'Beter' bedoel je! :+


Uiteraard bedoel ik dat! :j Hoewel peat niet noodzakelijk is wat mij betreft, is een glaasje Islay bij de open haard of na de BBQ niet te versmaden :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 14:37 



 
Profiel   

Wat ik me kan herinneren was het een hele wee-ige (is dat een woord) geur.. vond de combinatie smaak en geur iig niet echt een succes haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 15:01 



 
Profiel   

Licor schreef
Wat ik me kan herinneren was het een hele wee-ige (is dat een woord) geur.. vond de combinatie smaak en geur iig niet echt een succes haha


Als 'ie 'peaty' is, dan ruik je jodium......

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 15:32 



 
Profiel   

Nou! Aankomende vrijdag naar de het Hielander Whisky Festival met mn vriend, ik ben erg benieuwd wat hij ervan vind! Hij is al helemaal nieuwsgierig want ik vertel niks over wat we gaan doen haha!

Tevens de festival botteling gereserveerd, ik hoop dat hij het wat vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 16:11 



 
Profiel   

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 17:50 



 
Profiel   

Heel veel plezier, ben benieuwd hoe jij (en je vriend natuurlijk) het vonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:27 



 
Profiel   

Veel plezier!! Hou je ons via het topic op de hoogte?

Ik ga morgen naar Pretzels in Sittard voor vriend zijn verjaardag. Hij is al de hele avond aan hetraden watwe gaan doen. Zo grappig

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:54 



 
Profiel   

_mexx_lady_ schreef
Veel plezier!! Hou je ons via het topic op de hoogte?

Ik ga morgen naar Pretzels in Sittard voor vriend zijn verjaardag. Hij is al de hele avond aan hetraden watwe gaan doen. Zo grappig

En komt hij ook maar enigszins in de buurt met raden???

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:06 



 
Profiel   

Jaa zal ik zeker doen!

Haha ja mooi is dat he, mijne word gek als ik over zn cadeaus begin, die kan er niet tegen dat ik niks zeg en alleen maar hele vage hints geef haha. Het is een grote kerk dus mn enige hint was "het word hemels" :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:11 



 
Profiel   

Yltje schreef
Jaa zal ik zeker doen!

Haha ja mooi is dat he, mijne word gek als ik over zn cadeaus begin, die kan er niet tegen dat ik niks zeg en alleen maar hele vage hints geef haha. Het is een grote kerk dus mn enige hint was "het word hemels" :+

Haha, geweldig, wat zal die op kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:20 



 
Profiel   

Ja hij zei 'dus wel gaan niet uit eten?'
Uh damn oliebol ja dus wel.
Heb maar gezegd dat we gaan uit eten maar in een andere vorm en niet standaard.
Toen was ie helemaal de kluts kwijt en heb ik gezegd dat het vragenrondje nuvoorbij is -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:50 



 
Profiel   

Hahah heel mooi dit! Ben ook erg benieuwd wat jou vriend ervan vind!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:05 



 
Profiel   

Ik dus ook want hij stuurde net al een berichtje dat ie hoopt om morgen beter te zijn want hij heeft deze avond tijdens het werk al 5 keer op de pot gezeten

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:11 



 
Profiel   

Ah nee, dat zou sneu zijn zeg... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:22 



 
Profiel   

Inderdaad dus morgen een doos imodium gaan halen en daar moet ie het maar mee doen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 146 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen