Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Het Criollo Topic

 
Profiel   

https://www.facebook.com/profile.php?id ... ts&fref=ts

volgens mij is trojano de enigste stal die criollos te koop heeft

Misschien heeft Rick Woudenberg er nog staan, dat weet ik niet zeker......

pff waar je op moet letten bij aankoop.....tja zoek je een ruin,merrie,uit argentinie,oud jong,voorwaarts,echte criollo, mestizo,met papieren,zonder papieren, moet ie argentijns zijn ingereden of europees...wat zijn jouw eisen?

Ik weet in duitsland 2 fokkers, 1 is een duitse graaf die ze fokt, heeft er veel staan en een argentijn die ze importeert (begin prijs ong 10000)

verder weet ik een fokker in frankrijk, begin prijs ong 7000

ik verlaat nu echt dit topic!! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-17 18:11 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie Connie64. Tja, wat zoek ik. Een fijn te rijden paard, niet te jong, dus al goed doorgereden. Moet absoluut alleen weg kunnen en goed verkeersmak. Ik kan alleen langs de weg rijden. Poldergebied. Moet bij twee ijslanders en een shetje kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-17 19:49 



 
Profiel   

Femia schreef
Bedankt voor je reactie Connie64. Tja, wat zoek ik. Een fijn te rijden paard, niet te jong, dus al goed doorgereden. Moet absoluut alleen weg kunnen en goed verkeersmak. Ik kan alleen langs de weg rijden. Poldergebied. Moet bij twee ijslanders en een shetje kunnen.



Ik heb er onlangs een voorbij zien komen op marktplaats, het ging over een oudere merrie/ruin :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 15:04 



 
Profiel   

connie64 schreef
Dus rijden we de paarden in western style op buitenritten....

je rijdt niet buiten? toch zeg je....

je bent nu 13 en rijdt al een half jaar daar...dan was je toch 12 toen je ermee begon?is verder geen rare vraag van mijn kant maar een rekensommetje.

verder heb je iets van 10 postst geplaatst, bent nieuw hier en verwijst sowieso al in je eerste 2 postst naar een website......

vandaar mijn vraagjes omdat ik ook vind dat je voor een 13 jarige erg wijs schrijft, geen taalfouten, verwijzingen naar website...niks vaags hoor van mijn kant.

Heb zo mn bedenkingen vandaar dat ik wat vragen had.


ik heb in meerdere post al verteld dat ik buitenritten rijd. en als ik overmorgen 14 wordt - 1/2 jaar is toch gewoon 13 1/2 jaar oud? ik heb voor de rest alleen een link neergezet voor als je geïnteresseerd bent. van welke stoeterij moet ik er dan een neerzetten? Op het VWO verwachten ze toch ook wel dat er een algemene kennis schrijfvaardigheid is? als je dat anders ziet geen probleem, dan leer ik gewoon makkelijk

Ik vind het super om over Criollo's te praten, maar niet zo.
ik ga hier verder niet meer op in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 15:10 



 
Profiel   

je eerste 5 berichten vermeld je al 4x iets over je stal...
je schrijft zelf dat je niet buiten rijdt in 1 van je posten maar dan weer wel
13 jaar min ruim een half jaar is op mijn rekenmachine nog steeds 12
kortom zeg gewoon dat je reklame wilt maken voor je paarden en kom niet met dit aan, zo flauw!

Het lijkt wel of je wat te verbergen hebt als je op deze manier een topic opent...

Heet je eigenlijk niet gewoon Monique ipv Jantine 14?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 16:15 



 
Profiel   

Ik snap de heisa niet helemaal hierboven maar oké.

Ik ben 3 of 4 jaar geleden op vakantie geweest in Frankrijk naar een Criollo ranch, die kwamen ook nog van Argentinië. De beste vakantie van mijn leven gehad :) Zal zo eens kijken of ik er nog foto's van kan vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 16:26 



 
Profiel   

Spoiler:
Ik snap de discussie inderdaad ook niet helemaal. Als je bijna 14 bent (maar dus nog steeds 13) ben je een half jaar geleden ook nog 13.. Zo moeilijk te berekenen is dat niet lijkt me. Jammer dat het halve topic nu hier over gaat. Misschien beter even via pb doen?


Ik ben nu bijna een jaar de eigenaar van een super lieve al oudere (ergens begin 20) criollo ruin. Zijn echte naam is Mangrullo, maar wij noemen hem Klaas! Hij komt uit Uruguay en heeft ook 2 brandmerken. Ik geloof dat dit betekent dat hij bepaalde een bepaalde tocht succesvol heeft afgerond. Hij is verder eigenlijk erg schuw naar mensen maar onder het zadel absoluut nergens bang voor. Schrikt minder hard van een opvliegende eend of toeterende auto dan ik! Kortom een geweldig paarden om mooie buitenritten mee te maken!

Dit zijn wij samen met ons shetlander vriendinnetje <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 17:04 



 
Profiel   

Heb mijn criollo al bijna 18 jaar en ze is inmiddels 26 jaar oud.
Daarnaast hebben we nog een criollo van 14 jaar oud.
Helaas hebben van onze eerdere criollo te vroeg afscheid genomen....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-17 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen