Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 49 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Zag deze vandaag langskomen *\o/*

[VN] Edward Gal beste Nederlander in Wereldbeker dressuur
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-17 23:23 



 
Profiel   

Vandaag de zadelmaker geweest, want Franco gaf duidelijk weer dat het zadel niet goed was. Nu zijn we weer helemaal blij!
Daarna nog eventjes rustig in de zon gereden, heerlijk zonder jas! *\o/*
Nu rustig aan weer oppakken en dan kunnen we weer!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 15:23 



 
Profiel   

Fijn dat je zadel weer goed is Kim! Detroit geeft het ook altijd heel duidelijk aan als er iets niet lekker zit haha.

Ik ben met mijn voice nog helemaal in de springmood. Ga denk ik het outdoorseizoen de dressuur weer wat meepakken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 19:20 



 
Profiel   

Detroit schreef
Fijn dat je zadel weer goed is Kim! Detroit geeft het ook altijd heel duidelijk aan als er iets niet lekker zit haha.

Ik ben met mijn voice nog helemaal in de springmood. Ga denk ik het outdoorseizoen de dressuur weer wat meepakken.

[ [url=m/EuG2lE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw echt super kicken!! Franco kan wel springen maar snapt het soms niet helemaal hihi. En dan moet ik me goed vast houden Hahaha _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-17 20:11 



 
Profiel   

Met gup vandaag in Bemmel gestart. Daar 2x eerste geworden met 192 en 187,5 dus 2 winstpunten. Wat betekent dat we nu L1+11 zijn en we L2 gaan starten! Echt super veel verbeterpunten, maar na alle poeha van de afgelopen weken waardoor ik niet echt optimaal heb kunnen rijden, ben ik echt dik tevreden! Super trots op Franco! <3

Toevallig reed een halfzusje van hem mee: Bale Mare. Maar die lesje niet echt op een Voiceje. Wel het ranke postuur en fijntjes, maar verder had ze een meelneusje en leek ze eerder een grote pony dan een paard. Wel leuk om zo familieleden tegen te komen. Is nu de tweede keer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-17 15:30 



 
Profiel   

Gave springfoto hierboven!

Ik ken een paar Voicejes. Herken ze altijd aan de zwarte vlekjes op de witte voetjes. Hebben ze echt allemaal.

Onze Voice is vorige week sinds 4 maanden weer mee op wedstrijd geweest (Z1). Hij begint echt weer meer kracht te krijgen en liep fijn. Al gingen er ook nog heel wat dingen niet goed, dus genoeg verbeterpunten. Punten: 206 en 217,5, dus tevreden.

Ze gaan nu langzaam aan naar de vliegende wissels toewerken. Dit seizoen starten ze nog Z1 en dan hopelijk in het najaar Z2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-17 15:02 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Gave springfoto hierboven!

Ik ken een paar Voicejes. Herken ze altijd aan de zwarte vlekjes op de witte voetjes. Hebben ze echt allemaal.

Onze Voice is vorige week sinds 4 maanden weer mee op wedstrijd geweest (Z1). Hij begint echt weer meer kracht te krijgen en liep fijn. Al gingen er ook nog heel wat dingen niet goed, dus genoeg verbeterpunten. Punten: 206 en 217,5, dus tevreden.

Ze gaan nu langzaam aan naar de vliegende wissels toewerken. Dit seizoen starten ze nog Z1 en dan hopelijk in het najaar Z2.


Ja klopt, ze hebben allemaal die witte voetjes met vlekjes!

Maar wat gaaf dat jullie nu zover zijn! Dat is ook mijn droom om met Franco te gaan doen! We werken er heel hard voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-17 17:26 



 
Profiel   

Haha de mijne heeft helemaal geen wit en is wel een Voice, wel stekelharig

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-17 08:47 



 
Profiel   

De mijne heeft ondertussen zoveel wit dat je er geen vlekje meer van kan maken 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-17 18:39 



 
Profiel   

_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-17 08:53 



 
Profiel   

Vandaag in Zevenaar ons L2 debuut gehad. Man man man, wat vond hij het spannend! Werkelijk alles was spannend... Jemig.... >;) Echt super veel storingen in de eerste proef; ik dacht werkelijk dat ik daar niks had gereden. Tweede proef ging al veel beter, maar hij bleef "tense".. Maar het beeld viel toch zodanig mee dat het winstwaardig bleef... Een 3e plaats met 181,5 ( :oo ) en een 2e plaats met 192,5! Dus we zijn nu officieel L2+2 *\o/* .
Nu rustig aan verder trainen aan ontspanning en de proeven ons meer eigen maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-17 18:53 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Gisteravond hebben Franco en ik les gehad van GP amazone Tahnee van Wenum. Deze les hadden wij in november 2016 (was ik net de B uit) gewonnen en nu eindelijk hadden we de plek en tijd om hem te kunnen rijden (nu L2+2).
Tahnee is zelf, zonder sponsoren of andere hulp, met haar paard van de B naar de Grand Prix gereden en dat vind ik heel erg inspirerend. Vooral aangezien ik ook ambities heb in de dressuursport :+

De les zelf was super leerzaam, maar ook heel erg confronterend. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg was dat mijn zadel totaal NIET geschikt was voor mij. Franco loopt er fijn onder, maar ik zit voor geen meter. Hij kantelt mij naar voren, waardoor ik compenseer in mijn houding om toch recht te kunnen blijven zitten. Gevolg: pijn in de onderrug, flapperende onderbenen (hoe stil ik ze ook probeer te houden :n ) en een paard dat niet zo scherp is aan de been- en zithulpen als zou moeten. Dus de boodschap: ik heb vandaag Godfried Broekman maar weer een berichtje gestuurd of hij me kan helpen... :roll: :$

Anderzijds was de les ook super leuk en was het echt mega hard werken (maar daar houd ik wel van). Tahnee zit echt op die kleine details.. die het verschil kunnen maken tussen een 6 en een 7 op het protocol. Verder hebben we zelfs dingen gedaan waarvan ik niet wist dat we het konden! Zo is de contragalop net bevestigd, maar moesten we deze nu rijden met tegenovergestelde stelling. Voorheen was ik altijd bang dat Franco dan zou overspringen, maar nu bleef hij keurig lopen, hoe moeilijk hij het ook vond. Ben echt super trots op hem! Ik merk echt dat we langzaamaan steeds verder komen; en dat is echt gaaaaaaf *\o/* .

Hier een foto uit een filmpje:

[ img ]

En mijn vriend heeft 2 filmpjes gemaakt waarop te zien is hoe hard we moesten werken hihi:

https://youtu.be/TDwl2FHdgG0

https://youtu.be/D3sKfQDW6Fk

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-17 14:17 



 
Profiel   

Vandaag weer wedstrijd gehad! Twee winstpunten erbij met 191 en 186,5, dus nu L2+4! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-17 17:36 



 
Profiel   

Paar kiekjes van mijn kleine voice


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 07:19 



 
Profiel   

Wauw, Detroit! Leuke foto's weer!


[ img ]

Vandaag met knappe binkie wedstrijd gehad in Erichem. Daar was het buiten losrijden en binnen de proef. Hij vond het buiten erg spannend en was daardoor mega scherp. Maar was verder wel super te rijden! Resulteerde in een 1ste prijs met 191 en een 2e prijs met 188,5. Dus nu L2+6 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 17:37 



 
Profiel   

Jullie gaan lekker kim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 17:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 17:40 



 
Profiel   

Detroit schreef
Jullie gaan lekker kim!


Ja we gaan echt hard! Mijn doel is om van de zomer M1 te kunnen starten maar als dit zo door gaat, zijn we al eerder van de partij :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 18:12 



 
Profiel   

Kimmutjuh89 schreef
Detroit schreef
Jullie gaan lekker kim!


Ja we gaan echt hard! Mijn doel is om van de zomer M1 te kunnen starten maar als dit zo door gaat, zijn we al eerder van de partij :x

Alleen maar een goed teken toch?

Ik neem de mijne volgende week mee weer eens een dressuurproef in ipv een springparcours. Hij is buiten makkelijker te rijden (minder schrikkerig) dan in een binnenbak. Dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 19:17 



 
Profiel   

Detroit schreef
Kimmutjuh89 schreef

Ja we gaan echt hard! Mijn doel is om van de zomer M1 te kunnen starten maar als dit zo door gaat, zijn we al eerder van de partij :x

Alleen maar een goed teken toch?

Ik neem de mijne volgende week mee weer eens een dressuurproef in ipv een springparcours. Hij is buiten makkelijker te rijden (minder schrikkerig) dan in een binnenbak. Dus ben benieuwd.


Ja, is een goed teken. Franco is wat dat betreft net zo fanatiek als ikzelf :+

Maar spannend! Ben benieuwd! Veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 19:45 



 
Profiel   

Hi allemaal, ik ben hier al een tijdje niet langs geweest. Beetje druk op werk ;-) ik ben me aan het voorbereiden op mijn zz-zwaar debuut, best spannend! Maar eerst nog een paar keer zz licht haha..
Leuk om alle voicejes hier voorbij te zien komen, zie veel gelijkenissen! Veel zwart en vaak een fijn hoofdje, leuk om te zien :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 08:05 



 
Profiel   

Heb je nog een foto haasje20?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 13:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Kim, jullie gaan lekker!
En Detroit zo leuk om te zien dat jullie ook fanatiek aan het springen zijn! Succes met de dressuur volgende week!
Ja leuk om te zien zo al die voicejes! Gaaf haasje bijna ZZ-Z!! Vind trouwens niet dat de mijne een fijn hoofdje heeft haha :')

Momenteel dressuur ik met mijn paard (L2)

En mijn zusje springt ermee (komend weekend BB, startkaart wordt zsm aangevraagd :D )



Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 16-01-18 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Foto's uit bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 19:09 



 
Profiel   

Wat leuk zeg die allround Voicejes. Wij hebben met onze Voice wel eens een poging tot springen gedaan maar hij bakt er echt niks van :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 09:40 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Wat leuk zeg die allround Voicejes. Wij hebben met onze Voice wel eens een poging tot springen gedaan maar hij bakt er echt niks van :n


Haha, Franco is ook niet zo geweldig op de sprong, maar dat komt meer omdat we het heel weinig doen :)

Vanochtend gereden; lekker chill en relax; focus op activeren achterhand en dat hij steeds wat meer gewicht met zijn achterhand op nam. Ons mam was erbij en heeft een klein stukje gefilmd van het galopwerk :D

Ik krijg het filmpje niet geĆ¼pload; dan maar even een foto uit het filmpje (wel erg slechte kwaliteit)..


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-17 00:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 49 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen