Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Oef, gezondheid die niet meewerkt is nooit fijn :S Sterkte daarmee! Wat voor opleiding moet het gaan worden 'ouwe taart'? :D

Nou wel happy knollies in de hospice haha.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 12:35 



 
Profiel   

Wordt opleiding medisch secretariaat 8-)
Ik heb lang in de luchtvaart en bewaking gewerkt, en ook een poosje in de zorgsector.
En nu wil ik graag gaan kijken wat het leven in artsenkringen zoal brengt :+
Moet natuurlijk eerst de leerstof er nog ingestampt krijgen...iets met ouder worden en minder grijze massa naar 't schijnt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 14:14 



 
Profiel   

Hoe is je rug Pandora? En spannend zo een andere richting in en weer aan de studie!

Danousje weer pech maar gelukkig hoorde ik ook alweer positievere verhalen dus hopelijk weer snel aan de gang!

Ik ben de winter alweer beu, koud nat en glad.... Gelukkig wel steeds gelukt om veilig bij binnenbak te komen en lekker kunnen rijden. Komende week op club in de buurt proeflessen volgen en in het weekend wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 16:20 



 
Profiel   

Rug is weer prima! *\o/*
Hier mag het ook wel dringend lente gaan worden ! Kan ik terug meer rijden en schiet er niet zo snel iets in mijn rug :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 18:25 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Rug is weer prima! *\o/*
Hier mag het ook wel dringend lente gaan worden ! Kan ik terug meer rijden en schiet er niet zo snel iets in mijn rug :+


Helaas wil de lente nog niet echt..... Mag van mij ook echt wel komen, ben de vorst goed beu!

Wij onze laatste M1 wedstrijd gereden vandaag, erg hard gegaan maar denk wel klaar zijn om over maand in het M2 te beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-17 21:58 



 
Profiel   

Ola allemaal,

wat is het stil hier zeg!
Fijn dat je rug het weer doet Pandora!
Haike is hier onze rising star, die Baret gaat als de brandweer!

Pietertje gaat goed na een maand opstartproblemen (wordt ie dwarse pubert van) en loopt weer als een zonnetje! Proefje geoefend weer vandaag in de les en volgende week zondag ons best doen om onze eerste winst te rijden in de L2.
En nu dit weekend lekker met mijn vriend in een hotelletje zitten en uitgebreid chillen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-17 14:53 



 
Profiel   

Ola !
De lente was deze week ene beetje in het land 8-) Niet meer die diepvriestemperaturen, scheelt gelijk een stuk :D En de grasjes beginnen ook weer te groeien.
Ik lees dat de paardjes allemaal goed bezig zijn, tof !
Hier niks speciaals te melden eigenlijk. Oma heeft vorige week vastgelegen in haar stal, maar kon op eigen kracht toch weer gedraaid geraken en recht klauteren := Dacht al dat ik de brandweer moest bellen om 't beest te takelen :')

Weekend - hotelletje - chillen.... lijkt mij ook wel wat ! <<) 8-) Waar gaan jullie heen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-17 16:27 



 
Profiel   

was weekendje Braboland, heerlijk! Veels te kort natuurlijk.

Wedstrijd gaat helaas niet door dit weekend, rhino 40 km verderop dus half paardenland in paniek. Doortrainen tot de volgende wedstrijd maar!

En jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-17 12:01 



 
Profiel   

Pittig weekendje gehad om te trainen, les en houding en zit les. Maar kleine pietertjes worden groot, kijk maar!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 17:31 



 
Profiel   

Knappe Pieter!!

Oma niks overgehouden van het vastliggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-17 21:45 



 
Profiel   

Rhino in de buurt ? Zo niet leuk -O-
Pietermans ziet er goed uit joh ! Altijd lekker, zo'n houding en zit les ~~}> :+

Oma had een iets of wat dik been van het vastliggen. Vermoed met haar ijzer het andere been aangetikt bij de capriolen om overeind te komen. Is ondertussen alweer in orde. Heeft ze daags erna ook nog de onderste draad van het land gesloopt }> Stond ook een afdruk van het koord in haar achterbeen. Hooliganisme begint weer, het wordt voorjaar ! :x :') Beest wordt echt nooit volwassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 14:37 



 
Profiel   

mwhoehahaha Pandora heeft een terror oma!
Als ze maar lol heeft En heel blijft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 14:38 



 
Profiel   

Moet ook nog steeds de poort van de tuin repareren die ze een tijd terug probeerde te verbouwen...zucht ^) :')
Maar idd, zolang ze er zelf lol in heeft en heel blijft, kan ik veel door de vingers zien...wij hebben tenslotte ook een huwelijk wat al 22 jaar standhoudt. Vind je niet veel meer in deze tijden 8-) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 14:46 



 
Profiel   

hahah huwelijk met een bouwvakker dus...nice! als ze nu ook ff ging klussen ipv slopen, maar dat zit er zeker niet in..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 14:52 



 
Profiel   

:n :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-17 15:07 



 
Profiel   

Oh oh die oma toch, het is wel een portret hoor! Heeft ze dat altijd al zo gehad of sinds ze met pensioen is zelf maar spelletjes gaan bedenken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-17 07:57 



 
Profiel   

Toen ze jong was, was het nog 10x erger :+ 't Is ook zo'n gevalletje '' gratis gekregen'' toen ze 2 was ...
Haar toenmalige eigenaar kon er echt niks mee. Ik kende die man van op de manege en op een dag zei ie dat ze gratis weg mocht want hij was ze meer dan beu :wow: :') De man had ook erg weinig verstand van paarden.
Dus laten we zeggen dat de laatste 5 jaar echt wel heel erg goed meevallen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-17 09:05 



 
Profiel   

:o :o Topic al ruim een maand doodstil......

Hoe is het met oma? Ook even genoten van het mooie weer en nu weer aan het balen van de omslag?

Pieter ben ik van op de hoogte, die gaat blijkbaar erg lekker *\o/*

Mijn merrietje doet het ook top <3 ondertussen 4 wedstrijden m2 gereden en alweer 11 wp, gaat dus erg hard ondanks zelf nog steeds niet echt tevreden ben. In de les gaat het super maar kan dat op wedstrijd nog niet vol houden helaas, maar dat zal op den duur wel komen. Erg blij wel dus met overstap van instructrice, zo'n omslag gemaakt in ons rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 15:23 



 
Profiel   

Oma gaat lekker }> Voorjaar in de bol, af en toe dus de kolder in de kop :+
Ze gaat elke dag even op een stukje iets minder kaal land en het gaat nog steeds goed met de voetjes *\o/*
Sinds gister staan ze hier weer met regenjas aan idd... koude noordenwind op de koop toe ! :brr:

Jullie gaan nog steeds als een speer... duurt echt niet lang meer voor je Z gaat ! Ik heb het tig pagina's terug ook al gezegd... :o :')
Nieuwe instructrice? Vertel !

Fijn dat Pieterbeest ook weer helemaal back-on-track is !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 17:40 



 
Profiel   

Ja bah, ik ook weer dikkere deken opgedaan gisteren. Wel super om te horen dat ze het verder zo goed doet nog.

Van nieuwe instructrice niks verteld? Had al wat twijfels en in januari les gewonnen van instructrice hier uit de buurt, beviel heel goed en ze geeft ook clublessen in m'n nieuwe woonplaats dus ben van club gewisseld. Sindsdien elke week clubles en al aantal keer het geluk gehad dat ik de enige was dus heel luxe. Wel echt manier van rijden compleet omgegooid, alleen maar bezig met losmaken en van de hand af ipv bezig met oprichting. Echt omschakelen maar gaat al zoveel beter en echt fijner aan het rijden. <3

Z moet nog even wachten hoor, wil sowieso niet voor augustus over

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-17 22:00 



 
Profiel   

Haike heeft ook beetje hoge eisen voor zichzelf Wat een luxe zeg, clubles in je upsie.
Mooi verhaal over oma het weggeverdje. Aard van t beestje dus. Als mini al een draak!
Met Pieter gaat idd goed, afkloppen maar al paar maandjes heel. Moppert ook minder met rijden. Helaas wel moeten besluiten om hem dit jaar halve dag op landje te doen ipv hele dag op grote land met pijn in mijn hart aangezien ie er steeds stuk van gaat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 06:27 



 
Profiel   

Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het met jullie?

Hier even een dipje dressuurmatig, nadat ik juist heel blij met m was. Sinds mijn 10daagse vakantie heeft ie besloten om dr allemaal even niet zoveel zin in te hebben dus lekker zwaar op de hand, niet aan het been en op geen enkele manier zover te krijgen ook. Wel flink tempo maar qua reactie allemaal net niet en wijken gewoon helemaal niet.
Gister op grote wedstrijd gestart (gras) wat ie maar niks vond, dus aangalopperen op gras zat er niet in na een glijpartij. Besloot ook nog even aan de ren te gaan van een wit papiertje op de grond en tenslotte heeft ie me twee winstpunten opgeleverd omdat ie de ring uit skeurde nadat ie besloot dat ie toch echt niet ging galopperen op dat stomme gras. Topdag dus. Wel fijn jurycommentaar dat het er goed uit zag, wisten wat we aan het doen waren, maar dat ik beter achterijzers eronder kon laten slaan zodat ie wat zekerder werd.
Vandaag nieuwe poging maar weer en vanaf nu zo vaak mogelijk op wedstrijd om dit te doorbreken...En dan op zand ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-17 05:18 



 
Profiel   

My brains are cooked... -O- :D
Lekker tropisch bij jullie ook ? {:}

Gras is idd kl*te als je geen kalkoenen kan draaien. Zandpiste vele malen beter :j
En witte papiertjes op de grond zijn gewoon eng en gevaarlijk. Wist je dat dan niet??? >;) :') :')
Hoe ging het gister ?

Hier oma even klein buikpijntje gister. Beetje te warm misschien. Beest gaat ook nooit in de schaduw staan. Had na een uurtje toch maar de DA gebeld onder het motto ' better safe than sorry ' . En 10 min later stond ze weer vrolijk hooi te knabbelen. DA maar afgebeld. Was die man ook weer blij :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-17 08:20 



 
Profiel   

Ooh oma toch.
Houdt zeker van zelfkwelling. Was maar 33 graden ofzo ook. Muts.

Gister ging eigenlijk heel goed, eerst 20 min gelongeerd en met inrijden even discussie maar daarna braaf Peerd. Wel galop erg moeilijk, zag m op film wegglijden steeds dus heel voorzichtig gereden. Op halve punt na winst dus tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-17 09:25 



 
Profiel   

Vervelend Pandora dat oma zich niet helemaal fit voelde, gelukkig was het van korte duur! Red ze het verder een beetje met deze temperaturen?

Danoushia, jij/jullie hebben een leerzaam weekend gehad en veel overwonnen samen! nu weer de stijgende lijn naar boven aanhouden!

Wij gaan ook goed, donderdag en gisteren fijn gereden op wedstrijd en totaal 8 winstpunten gehaald uit 3 proeven (212,5, 197,5gemid en 217,5) en 3 1ste prijzen mee naar huis genomen :wow: Door de winst van gisteren mocht ik 's middags ook een les rijden van Theo Hanzon als finale tussen alle winnaars van het weekend. Fijne tips gehad en uiteindelijk een prima 2e plek behaald dus dik tevreden!

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-17 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen