Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Ik heb me laatst suf gezocht maar kon echt geen topic vinden, tot mijn grote verbazing! Negro en nakomelingen spraken mij al lange tijd aan en sinds 1 maand ben ik zelf eigenaresse van een stoere 3 jarige Negro ruin. Meer mensen met een Negro kind? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 13:21 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik heb een 6 jarige merrie van Negro. Heb je een foto van die van jou? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 13:42 



 
Profiel   

[ img ]

Hier foto van 8e x ohz. Hij is puppy nog dus we doen heel rustig aan. Heel erg blij met m, heel fijn in de omgang! Ontzettend mensgericht, knuffelig en voor de duvel niet bang :D hij leert echt super snel!

Wat voor eentje heb jij precies? Herken je beetje wat van het karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 16:30 



 
Profiel   

Wat een leukerd!!
Mijne is een Negro x Darwin. Ik herken de dingen die je noemt zeker, al is de mijne niet zo'n held :') Bang voor andere paarden onder het zadel, heel ril en snel in paniek. Maar verder echt een schat van een beest en gaat voor me door het vuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 16:51 



 
Profiel   

Ik volg, ik rij nu een conaisseur maar uit dezelfde moeder zijn ook 2 negro's, waar ik hopelijk ook 1 van mag rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 16:55 



 
Profiel   

Wellicht is t n jong paarden iets, weinig ervaring mee. Maar hij vindt alles interessant en is erg nieuwsgierig. Als ie iets wel denkt eng te vinden zet ie ff z'n nek erop maar wil dan toch graag ff kijken wat het is :') wel heel gevoelig voor stemming en ik vind het daarom wel lastig soms om hem te corrigeren als ie iets doet wat 'stout' is zeg maar. Maar verder echt genieten, ben heel benieuwd hoe ie zich gaat ontwikkelen!

Heb je jouw merrie al lang? Rijd je ermee in de sport?


Leuk Jester! Wat voor paarden zijn dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 16:59 



 
Profiel   

Mama:

[ img ]


Deze wordt nu 3 en gaat binnenkort naar de merrietest :j dan komt ze zadelmak terug :) En de vos is nu 2


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 17:05 



 
Profiel   

Dat zijn ook 2 knapperds!

Ik heb mijn merrie nu ruim 2 jaar, onbeleerd gekocht. We zijn onlangs in het M1 gestart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 17:14 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Stoere puppy gisteren tijdens het rijden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-17 07:57 



 
Profiel   

Gaaaf zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-17 16:09 



 
Profiel   

En de negro hier wordt 1 deze dagen mak gemaakt en dan ga ik der rijden :j

This echt een leuk dier!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-17 13:37 



 
Profiel   

Ik stip dit topic even aan, ben van plan een nieuw paard te kopen en ben erg fan van Negro bloed.
In het verleden heb ik een merrie van Negro gereden, een mooie zwarte van 1.75 hoog die succesvol in het Z1 liep. Ook springen deed ze altijd erg leuk. Ze had een koel karakter maar was wel erg werkwillig, een heerlijke combinatie naar mijn idee. Zou graag een kopie van haar hebben nadat zij helaas is ingeslapen door een blessure. Ik kijk daarom ook naar dit bloed, hoor meer goede ervaringen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 20:49 



 
Profiel   

Ik lees even mee ik heb sinds 2 weken een 15 jarige negro merrie helaas iets te klein gebleven.. ik heb haar nog niet gemeten maar als 4 jarige gemeten op 1.55 cm..
Vorige eigenaresse heeft haar wegens omstandigheden weg moeten doen, merrie schijnt onder het zadel nogal "lastig" te zijn. Zoals ik de vorige eigenaresse met haar heb meegemaakt denk ik eerder dat de merrie in haar geen leider zag. Na volgende week ga ik met haar beginnen (ga morgen op vakantie) merrie probeert de baas te zijn, als je haar corrigeert is ze onder de indruk of beledigd..
Ik ben benieuwd hoe ze alles gaat oppakken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 21:13 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-04-17 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 21:15 



 

Mijn negro.

[ img ]


[ img ]


Komt uit een 1.40 springende moeder.

Fijn paard maar is wel een beetje apart. Heb er wat mee afgezien in het begin, maar nu wel oke voor mij.

Er is een negro topic maar die ligt al tijden stil en ik heb heb niet meer in mijn lijst staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 21:16 



 
Profiel   

Geen Negro kind maar wel een kleinkind , vader is Nespresso en opa dus Negro,
kan niet wachten om met haar aan de slag te gaan!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 21:22 



 
Profiel   

Wel een ruig dier zeg zo met dat wit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 21:23 



 
Profiel   

Mooie dieren komen hier voor bij!
Hoe is het karakter van jullie negro's? Ik begrijp dat de jouwe wat apart is Vonneke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 21:24 



 

Jester_ schreef
Wel een ruig dier zeg zo met dat wit!!


Hij is inderdaad behoorlijk imposant ;)

maai_ke schreef
Mooie dieren komen hier voor bij!
Hoe is het karakter van jullie negro's? Ik begrijp dat de jouwe wat apart is [naam]?


Hij is in de basis heel lief maar kan een beetje apart reageren. Heb er in het begin heel veel moeite mee gehad. Hij was zo gespannen dat wanneer het minste mis ging hij als een dolle uit zijn plaat ging en ik er dus naast stond. En niet een heel klein beetje voorzichtig...

Dat heeft een half jaar geduurd en daarna is het steeds beter geworden. Maar hij accepteert nog steeds moeilijk een vreemde op zijn rug. Kan er niet zomaar iemand opzetten. Maar hij wil ook altijd heel erg hard werken. Zolang hij aan het werk is gaat alles prima, heb ik al een uur getraind, geef ik lange teugel en dan ziet hij pas wat er langs de kant staat en denkt dan: dat is super eng...

Maar ik kan er fijn mee aan de gang en dat is het belangrijkste. Op concours is hij er altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 09:03 



 
Profiel   

Klinkt heel herkenbaar vonneke! Mijne heeft ook zoveel spanning altijd. Maar verder echt een schat van een beest. Echt een gave die van jouw trouwens!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 10:35 



 
Profiel   

Ik heb een gelderse merrie uit een negro moeder. Ze wordt deze maand beleerd.
Aan de hand is ze heel lief en niet bang uitgevallen. Kan niet wachten tot ik er kan!

Foto's heb ik zo even niet die komen nog ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 10:44 



 
Profiel   

Vonneke zo'n stoer paard ook, ben wat dat betreft wel echt gek op Negro bloed.

Gordy wat zit er achter moederskant achter? Leuk ook zonder aftekeningen, vind dat altijd wel bijzonder.

Karakter van Job, hij is zeer knuffelig en lief, niet snel bang en leert snel! Nu af en toe zoekt ie de grenzen wel ff op maar met duidelijk zijn is dat wel snel klaar ook. Hier link naar topicje tijdens doorrijden:
[RIJ-ITP] Powerhouse Job (Negro x Oscar), nieuwe topper in spe!
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 11:04 



 
Profiel   

Myour schreef
Gordy wat zit er achter moederskant achter? Leuk ook zonder aftekeningen, vind dat altijd wel bijzonder.


De andere kant is le vainqueur, helemaal aftekeningloos is ze niet, er staat een heel eigenwijs kolletje op haar hoofd haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 12:26 



 
Profiel   

Wat leuk een nieuw topic.

Ik heb er één uit 2006. Hij is een flinke knuffel, houdt van aandacht onder het zadel heeft hij een eigenzinnig karakter.

Een aantal nakomelingen van z'n volle zus zijn via de Van Olst veiling verkocht.


Ik zal proberen later een recente foto te posten.




Het oude topic ligt al een tijd stil en volgens mij zijn de meeste negro's uit dat topic verkocht. Mocht je toch nog één en ander willen nalezen:

[HK] Negro-nakomelingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 12:58 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 13:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen