Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Up to Date

 
Profiel   

Ook ik rij nu ongeveer anderhalf jaar op een afstammeling van Up to date.

Het is een merrie van 9 jaar oud en haar naam is Cassandra.

[ img ]

Ze heeft een heel lief karakter en is erg werkwillig.
Ik heb net een startpas aangevraagd en vanaf mei ga ik haar starten in de L2.

Leuk om alle andere nakomelingen te zien.
En ook leuk om Glenn te volgen vanaf veulen tot aan dat hij zadelmak is!

Hier nog een paar foto's:

[ img ]
Proefgerichte training.

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-16 21:49 



 
Profiel   

[ img ]

Als ze goedgekeurd wordt isis deze up to date merrie volgende week van mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-16 20:01 



 
Profiel   

Leuk!! En js ze goedgekeurd caipirinha?
Hoe groot en hoe oud is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 21:47 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Ik ben sinds vorig jaar augustus ook de trotse eigenaresse van een hengst veulen met afstamming Up to Date x Astrello x Cavelier. Hij is vandaag precies 14 maanden jong en wordt al heel wit. Hij is open, nieuwsgierig, brutaal, koel en een grote knuffelkont. De bijgevoegde foto's zijn van vorig jaar augustus (2015).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-16 15:55 



 
Profiel   

caipirinha schreef
[ [url=m/NMoydY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ze goedgekeurd wordt isis deze up to date merrie volgende week van mij


Zij lijkt echt ontzettend veel op mijn hengst van Up to Date!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-16 15:57 



 
Profiel   

Grappig om te lezen dat zoveel nakomelingen dominant zijn, dit is bij mijn merrie echt totaal niet het geval. Mijn Up to Date x Kojak nakomeling, Ezrah Lalan, is echt een voorbeeldpaard :) Ze heeft een super fijn karakter en is eigenlijk overal heel makkelijk mee. Ze is alleen doodsbang voor shetlanders haha! Ik rijd met haar dressuur, springen en eventing, vooral eventing ligt haar heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 14:02 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 14:02 



 
Profiel   

DonnaM94 schreef
Grappig om te lezen dat zoveel nakomelingen dominant zijn, dit is bij mijn merrie echt totaal niet het geval. Mijn Up to Date x Kojak nakomeling, Ezrah Lalan, is echt een voorbeeldpaard :) Ze heeft een super fijn karakter en is eigenlijk overal heel makkelijk mee. Ze is alleen doodsbang voor shetlanders haha! Ik rijd met haar dressuur, springen en eventing, vooral eventing ligt haar heel goed.



Glenn is ook echt niet dominant. Hij heeft echt elke dag goede zin. Tijd gaat snel, inmiddels alweer 5 jaar oud.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 12:18 



 
Profiel   

Ik heb vandaag echt een monsterscore met mijn Up to Dateje gehaald. 246 punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-16 12:56 



 
Profiel   

Waren die van jullie ook laat bloeiers?

Wauw wat een score emilia

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-16 16:32 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Waren die van jullie ook laat bloeiers?

Wauw wat een score emilia


Die van mij zeker, ze is nu 7 jaar en loopt L springen. Is binnenkort klaar om een keertje M te lopen, maar ze heeft vooral veel moeite om alles te verwerken. Super braaf, maar snel gestresst als ze denkt dat ze iets niet kan of niet goed doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-16 16:19 



 
Profiel   

DonnaM94 schreef
Ashleytjuhh schreef
Waren die van jullie ook laat bloeiers?

Wauw wat een score emilia


Die van mij zeker, ze is nu 7 jaar en loopt L springen. Is binnenkort klaar om een keertje M te lopen, maar ze heeft vooral veel moeite om alles te verwerken. Super braaf, maar snel gestresst als ze denkt dat ze iets niet kan of niet goed doet.



Dat van slag raken omdat hij iets niet snapt, herken ik. Maar in gestresst raken doet hij dan weer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-16 19:00 



 
Profiel   

DonnaM94 schreef
[ [url=m/kl4zWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iatuGR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HDluAD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een ontzettend gave foto's!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-16 15:17 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]


Ik hou ook van mijn gekkie lieve knapperd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-16 22:42 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie paardjes?

Glenn doet het goed. We zijn inmiddels 1 x L1 gestart en we hebben nu 4 winstpunten :D Hij is echt een super braaf paard. Het kost hem wel wat moeite om wat meer op het achterbeen te komen maar we doen mooi rustig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 20:24 



 
Profiel   

die van mij is inmiddels sinds september onder het zadel, maar lijkt ook een laatbloeier te worden. Het is een echte merrie, ook onder het zadel is ze het niet altijd eens, maar we nemen de tijd en komen er wel. De eerste sprongetjes onder het zadel zijn gemaakt en dat pakt ze goed op

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 12:52 



 
Profiel   

caipirinha schreef
die van mij is inmiddels sinds september onder het zadel, maar lijkt ook een laatbloeier te worden. Het is een echte merrie, ook onder het zadel is ze het niet altijd eens, maar we nemen de tijd en komen er wel. De eerste sprongetjes onder het zadel zijn gemaakt en dat pakt ze goed op


Wat leuk! De Up-to-Date's lijken allemaal toch wel wat tijd nodig te hebben. Ezrah heeft ook veel moeite gehad met springen in het begin, ze snapte niet goed waar ze met haar lange benen heen moest..

Ze is inmiddels een paar keer M-springen gestart en ook de dressuur gaat steeds beter. Maar tijdens de Eventing is Ezrah echt helemaal in haar element! Zondag hebben we de eerste SGW weer gehad in Westerbork, daar liep ze foutloos maar met wat tijdfouten door de finish.

Zijn hier meer Up-to-date nakomelingen actief in de Eventing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 13:07 



 
Profiel   

Misschien dat mijn Gupje ook wel eventingpaard mag worden dit seizoen, als hij tenminste wil zwemmen ;) Loopt nu met zijn nieuwe amazone in het M-springen en pakt super aan. Had ook tijd nodig om te ontwikkelen, maar gaat nu ineens snel.
Heb er nog een volle zus (2 jaar oud) en jaarling broer van dus ik kan nog even vooruit met Up to date-nakomelingen de komende jaren :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:27 



 
Profiel   

Met de mijne gaat het nog steeds niet zo goed :n
Is nu 7 en blijkt een kont spier niet helemaal goed ontwikkeld te zijn waardoor ze steeds omhoog kwam op de linker hand

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:31 



 
Profiel   

gomir schreef
Misschien dat mijn Gupje ook wel eventingpaard mag worden dit seizoen, als hij tenminste wil zwemmen ;) Loopt nu met zijn nieuwe amazone in het M-springen en pakt super aan. Had ook tijd nodig om te ontwikkelen, maar gaat nu ineens snel.
Heb er nog een volle zus (2 jaar oud) en jaarling broer van dus ik kan nog even vooruit met Up to date-nakomelingen de komende jaren :D
[ [url=m/LV3x06.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zie nu net dat jij Carina bent haha! Rijdt Tessa jouw Up-to-date nu? Die kan er ook de cross wel mee in, genoeg ervaring !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:32 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Met de mijne gaat het nog steeds niet zo goed :n
Is nu 7 en blijkt een kont spier niet helemaal goed ontwikkeld te zijn waardoor ze steeds omhoog kwam op de linker hand


Ah dat is minder, nu proberen op te lossen met andere manier van trainen? Hoop dat het snel beter gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:34 



 
Profiel   

Dacht met een foto erbij weet je het meteen ;)
Gupje heeft al veel ervaring in het springen en Tessa is een topper, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Alleen water moeten ze wel echt even leren!

Vervelend Ashleytjuhh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:37 



 
Profiel   

DonnaM94 schreef
Ashleytjuhh schreef
Met de mijne gaat het nog steeds niet zo goed :n
Is nu 7 en blijkt een kont spier niet helemaal goed ontwikkeld te zijn waardoor ze steeds omhoog kwam op de linker hand


Ah dat is minder, nu proberen op te lossen met andere manier van trainen? Hoop dat het snel beter gaat!


Klopt. En naf M power bij voeren om wat mee te helpen


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:42 



 
Profiel   

gomir schreef
Dacht met een foto erbij weet je het meteen ;)
Gupje heeft al veel ervaring in het springen en Tessa is een topper, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Alleen water moeten ze wel echt even leren!

Vervelend Ashleytjuhh.


Ja precies, dat kan soms wel een dingetje zijn. Dat vindt mijn Up-to-date ook nogsteeds niet zo leuk haha

Ashleytjuhh schreef
Klopt. En naf M power bij voeren om wat mee te helpen


Komt vast goed ☺!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:47 



 
Profiel   

Mijne vermoord mij bijna met der blik als ze door water heen moet of der af te spuiten :+ zal het echt aan de vader liggen dan haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen