Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 77 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

Even Wynton spam :o

Na 4 maanden niks doen heb ik er van de week weer voor het eerst opgezeten :-)

Wat een heerlijk gevoel, heb het zo gemist.

Deze foto werd afgelopen weekend gemaakt toen ik er weer voor het eerst op zat.
[ img ]


Onderstaande 2 zijn gemaakt tijdens een clinic van D.inja v L.iere vorig jaar

[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 17:04 



 
Profiel   

Zo die laatst foto!!! Echt een wynton galop!

De mijne komt waarschijnlijk deze zomer te koop. Helaas. Maar een verhuizing zal het niet tegen kunnen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-17 19:59 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]


[ img ]

lopen kunnen de wyntonnetjes inderdaad wel!

nog wat fotos van die van mij, speciaal paard, speciaal karakter , ik heb hem eigenlijk niet meer mee op concours genomen, geniet er momenteel thuis lekker van <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-17 09:55 



 
Profiel   

Knert schreef
Zo die laatst foto!!! Echt een wynton galop!

De mijne komt waarschijnlijk deze zomer te koop. Helaas. Maar een verhuizing zal het niet tegen kunnen houden.


Tnx, ja ze kan wel goed bewegen hoor.

@Rockey: wat een knap paard heb je zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-17 11:50 



 
Profiel   

Na een stilte van mijn kant. Ook weer eens tijd om te reageren. Wat een super foto's allemaal!

Wij zijn inmiddels verhuisd en de paarden staan nu lekker aan huis! Mijn bak is momenteel alleen snel zwaar, moet nog inslinken is brand new Ik had eigenlijk geen foto's onder het zadel nog maar mijn zusje heeft gister even wat gemaakt ☺️

[ img ]

[ img ]

Ze gaat steeds een beetje beter, elke dag nog steeds super blij met d'r. En het is nu dubbel genieten dat ze thuis staat, samen met haar pony vriendinnetje

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-17 21:17 



 
Profiel   

@Nynkeline: Super dat ze aan huis staan zeg. Leuke foto`s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 12:33 



 
Profiel   

Nou tante Pollewop doet zo haar best dat ik een paar wedstrijden heb ingeschreven.

Kijken hoe ze het doet in het L1 :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-17 14:32 



 
Profiel   

Odenxia: fijn dat je weer lekker hebt gereden na een tijd niks doen. Wanneer heb je de eerste wedstrijd?

Knert: jammer dat je haar waarschijnlijk nu toch moet verkopen, gaat ze voor die tijd wel weer onder het zadel?

Rockey: wat een plaatje! Thuis genieten is eigenlijk ook veel belangrijker!

Nynkeline: ze ziet er goed uit, lekker aan het rijden. Fijn dat je de paarden nu bij huis hebt!

Paardjes doen het erg goed op hun nieuwe plek. En afgelopen zaterdag heb ik mijn allereerste buitenrit met Whinny gemaakt, ze was braaf en ik heb genoten! Aankomende zondag weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-17 10:37 



 
Profiel   

@urosa.
Ik denk het wel. Puur om een goed beeld naar de verkopers te kunnen geven. Ze is immers al beleerd en deed het erg braaf. Dat kunnen kopers enkel maar van mij aannemen. Of ik moet er zo ineens opgaan tijdens bezichtigen, maar dat is bij een jong paard afvragen of dat kan. En of dat een eerlijk beeld geeft.

En als ik zelf een 4 jarige aangeboden krijg die al wel beleerd is maar nu niet onder het zadel loopt... denk je ook bij jezelf dat er iets fout is gegaan.
Terwijl ik haar juist enkel tijd gunde om wat uit te groeien. Niets meer dan dat.

Dus straks er lekker op. Dus aan de longe. Verwacht dat het wel lekker gaat.

Diegene die haar inreed was er erg van gecharmeerd. Zo'n actief achterbeen gebruik kwamen ze zelden tegen bij jonge paarden. Maar dan gaat ze wel de handel in of naar het buitenland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-17 20:54 



 
Profiel   

[ img ]

Voordeel van thuis alles hebben er is ook eens vaker iemand met een camera aanwezig wilde deze nog even laten zien!
Misschien toch maar eens op wedstrijd binnenkort

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-17 18:18 



 
Profiel   

Knert: wat jammer dat je haar ws gaat verkopen! Maar indd wel verstandig om eerst weer te gaan rijden.
Ik koop nooit weer een geval ouder onbeleerd of ouder en momenteel niet onder het zadel. Hele slechte ervaring mee, en kwam bij de verkoper steeds meer de aap uit de mouw. Had wel kunnen verongelukken als ik dat allemaal van te voren had geweten was ik al niet eens opgestapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 15:34 



 
Profiel   

Snap ik Knert! Geeft ook kans op een fijner huisje als kopers haar gewoon kunnen proberen en ook zonde anders juist omdat ze zo braaf is en het goed doet.

Nynke : stoer plaatje! Leuk dat je nadenkt over wedstrijden.

Let niet op mijn hoofd :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 16:57 



 
Profiel   

nynkeline schreef
Knert: wat jammer dat je haar ws gaat verkopen! Maar indd wel verstandig om eerst weer te gaan rijden.
Ik koop nooit weer een geval ouder onbeleerd of ouder en momenteel niet onder het zadel. Hele slechte ervaring mee, en kwam bij de verkoper steeds meer de aap uit de mouw. Had wel kunnen verongelukken als ik dat allemaal van te voren had geweten was ik al niet eens opgestapt.


Precies. En juist omdat mensen er vele slechte ervaringen mee hebben. Heb ik al snel de schijn tegen. En ik geef iedereen niet eens ongelijk. Zou zelf ook op mijn hoede zijn.

Dus pak ik haar op. Minstens 6 weken.
Vandaag ff aan de longe begonnen. Super braaf en werkwillend. Soms wil ze zelfs te graag. Gaat iemand nog een toppaard aan krijgen.

Kan ik mij voorlopig focussen op mijn eigen gezondheid. Want ik modder al bijna een jaar aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 17:46 



 
Profiel   

[ img ]
Benieuwd hoe ze er straks met bespiering uitziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 17:47 



 
Profiel   

Ben ik ook benieuwd naar! Hoe groot is ze eigenlijk?
Ik zou er zo nog een wynton bij willen hebben, alleen dat verrekte geld altijd he Moeten er eerst boxen bij gebouwd worden of ik moet m'n pony verkopen en die wil ik ook niet kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 18:25 



 
Profiel   

nynkeline schreef
Ben ik ook benieuwd naar! Hoe groot is ze eigenlijk?
Ik zou er zo nog een wynton bij willen hebben, alleen dat verrekte geld altijd he Moeten er eerst boxen bij gebouwd worden of ik moet m'n pony verkopen en die wil ik ook niet kwijt


Hoe groot ? Geen idee. Ze toont kleiner dan ze is maar denk zo rond de 1.64 a 1.66 maar het is een laatbloeier

Ruilen voor een pony? :Y)
Ik hou van pony's..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 18:28 



 
Profiel   

Oh dat is een mooie maat toch! Groeit ze vast nog wel paar cm, die van mij is ook een laatbloeier was 1,67 nu anderhalf jaar verder zijn we dik over de 1.70.. had nog zo gezegd hoef niet weer een reus dus hoop dat ze nu stopt met groeien :P

Nee mijn pony wil ik niet kwijt, heb ik vorig jaar als veulen gekocht. Wilde altijd graag een welsh pony dus beetje een jeugddroom die is uitgekomen ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 19:01 



 
Profiel   

Zo das een leuke!! Heb je nog een andere foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 19:06 



 
Profiel   

Als veulen vorige zomer
[ img ]

En vanmiddag

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 19:27 



 
Profiel   

Ben er ook heel blij mee, dus ze mag mooi blijven tot ze 3 is. Zien we dan wel weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 19:28 



 
Profiel   

Leuk!!! Mooie verhoudingen heeft ie al!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 19:28 



 
Profiel   

Mooi paard al

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 19:31 



 
Profiel   

urosa schreef
Odenxia: fijn dat je weer lekker hebt gereden na een tijd niks doen. Wanneer heb je de eerste wedstrijd?


17 April ons L1 debuut :-) Ben erg benieuwd hoe ze het doet.

Momenteel een hoop leuke dingen op mijn pad, waar ik over 2 weken meer over kan vertellen :):)

Nynkeline: knappe pownie zeg <3

Knert: Jammer dat je haar weg gaat doen, lijkt me een leuk dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-17 15:31 



 
Profiel   

Leuk Odenxia, ben benieuwd!

Nynkeline: wat een ontzettend knap en chique ding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-17 13:38 



 
Profiel   

[ img ]

<3

Hoe gaat het met jullie toppers?
Knert: Zag jou knapperd al op sporthorses, echt onwijs jammer! Je had haar hier zo mogen brengen :+ Echt een leuk dier vind ik het!
Wij gaan hopelijk deze zomer het hok groter maken, komt er nog een stal bij *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-17 18:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 77 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen