Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Negro

 
Profiel   

Nou, mijn Negro is heel lief hoor! Wel heeft die energie voor 100, hij is zo vreselijk druk en heet altijd. Als die kwaad is gaat hij een vorm van de Spaanse pas doen in draf, ziet er heeel gaaf uit alleen valt niet te rijden :')

Op de foto nog 3, inmiddels 4 en we gaan binnenkort L2 starten.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 06:40 



 
Profiel   

Dat is fijn om te horen Myour.

Ik wil dat iedereen met mijn paard kan lopen mocht er iets met mij gebeuren. Heb het idee dat dat aardig gelukt is. Voor de stal eigenaar (man is 80) past hij z'n snelheid aan.

Die van jou is zo leuk Mavantos. Ik heb helaas geen foto bij de hand van de mijne als puppy want je kan dan duidelijk zien dat het familie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 16:39 



 
Profiel   

Hoi! Mag ik ook mee praten :D?

Ik heb een 10 jarige Negro x G.ramiro.Z :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 16:51 



 
Profiel   

Zo Jilla is zadelmak <3 wat kan dat peerd lopen! Nu er nog op haha

Zit een heel fijn achterbeen op en heerlijk los!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 16:20 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Jester!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-17 16:34 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden? Heb dan geen negro kind, maar een kleinkind. Mijn puppy is een Marlon X Negro, met een fijn achterbeen

(Als het niet de bedoeling is dat je met een kleinkind van negro meepraat, is dat geen probleem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 13:06 



 
Profiel   

hier ook een kleinkind. Ook zo een nuchtere knuffelkont van 2 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 13:10 



 
Profiel   

Hier ook een Negro!

Hele brave grote knul, 1.82. *D Enorm werkwillig en dood braaf. Wel in de hand soms wat lastig, vind dingen dan wel erg spannend.
Loopt momenteel L1 dressuur, B springen en B eventing. Voor ik hem kocht Z dressuur, en 0 spring ervaring. Heb hem nu 3jaar.
Volgens instructrice een paard met erg veel potentie voor de eventing sport :j

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 13:21 



 
Profiel   

Mijn Negro heeft de laatste tijd wat teveel last van de suikers in het gras geloof ik :+ . Hij schrikt werkelijk overal van. Ben er pas bijna af gekukeld, hij schrok enorm omdat ik een keer een wind liet := . En als je hem dan af en toe hoort als hij lekker ontspannen gaat lopen....... :oo :o :o :o _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 13:27 



 
Profiel   

Haha dat hebben ze hier ook ja :') niet de negro maar de ander, die kan nu al schrikken van een proest, zo fijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 13:57 



 
Profiel   

Mijn dochter en ik hebben samen een Westpoint x Negro merrie van net 9 jaar.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 14:04 



 
Profiel   

Mijn kleinkind is echt heel braaf. Nieuwsgierig, altijd vrolijk, fijn achterbeen en lekker voorwaarts. Beetje drammerig op de wasplaats met opzadelen, maar verder een heerlijk beest. Iedereen is vriendjes met m lijkt t wel, en hij is met zn 4 jaar al een echte goedzak. Durf hem prima door kleine kinderen mee te laten nemen, welliswaar waar ik zelf bij ben, want hij volgt me overal.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 15:53 



 
Profiel   

Die van ons is een beetje "selectief" bang of braaf :-) Vorige week op outdoorwedstrijd waren er ringen aan elkaar. Mijn dochter reed haar proef, paard in de ring naast haar schrok en kwam door de witte hekjes heen, die omvielen. Mijn dochter voelde wel even een schokje door haar lijf maar ze hielden beiden het hoofd koel en reden keurig de proef uit​ met een nette 192 punten. Maar het is maar net wat er gebeurt en hoe haar pet staat,van een zonnestraal door het raam van de bak, kan ze ook gerust een noodstop maken, of om een drol heenspringen die een ander paard net heeft neergelegd. Maar gaan er meerdere paarden aan de haal, zal zij nooit meegaan. Laat zich keurig stilzetten tot het tumult voorbij is. Klaar is ook klaarbij haar, ze blijft nooit heet of rol als er iets gebeurt is. Ik hou er dr van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 16:43 



 
Profiel   

DatBenIkNou schreef
Die van ons is een beetje "selectief" bang of braaf :-) Vorige week op outdoorwedstrijd waren er ringen aan elkaar. Mijn dochter reed haar proef, paard in de ring naast haar schrok en kwam door de witte hekjes heen, die omvielen. Mijn dochter voelde wel even een schokje door haar lijf maar ze hielden beiden het hoofd koel en reden keurig de proef uit​ met een nette 192 punten. Maar het is maar net wat er gebeurt en hoe haar pet staat,van een zonnestraal door het raam van de bak, kan ze ook gerust een noodstop maken, of om een drol heenspringen die een ander paard net heeft neergelegd. Maar gaan er meerdere paarden aan de haal, zal zij nooit meegaan. Laat zich keurig stilzetten tot het tumult voorbij is. Klaar is ook klaarbij haar, ze blijft nooit heet of rol als er iets gebeurt is. Ik hou er dr van!

Fijn dat ze dan braaf is met situaties die best gevaarlijk kunnen zijn, vind dat wel grappig, schrikken van kleine dingetjes, zolang ze maar niet aan de haal gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 16:59 



 
Profiel   

DatBenIkNou schreef
Mijn dochter en ik hebben samen een Westpoint x Negro merrie van net 9 jaar.[ [url=m/lrnCPu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kom even binnenvallen als buitenstaander zonder Negro.

Leuk, ook een Westpoint! Die zie je toch niet zoveel vind ik. Heb er zelf ook een!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 17:15 



 

hHeerlijk al die Negro's. Vandaag liet mijn negro zien over het befaamde achterbeen van zijn vader te bezitten. Ben zo benieuwd hoe hij nog door ontwikkeld.

Heb inmiddels ook een aantal hele fijne Netto's (Negro x Purioso) gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-17 17:31 



 
Profiel   

Het is hier weer rustig :oo . Veel te druk bezig met onze knappe paarden denk ik =:) .
De mijne krijg ik momenteel niet eens normaal gereden. Het lijkt meer op obesitas-gymnastiek dat op een training := . Hij staat bijna de hele dag te vreten in de wei en heeft zo'n last van zijn dikke buik dat hij volledig in de staak gaat als ik daar met mijn been tegenaan kom. Dat word wel weer beter naarmate we langer bezig zijn. Maar ik zal blij zijn als het voorjaarsgras op is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 11:08 



 
Profiel   

Oeps dat klinkt best heftig.
Sjaan, mijn negro heeft ook wel een beetje obesitas aanleg hoor, gelukkig staat er bij ons weinig gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 11:11 



 
Profiel   

Ik zie net op Facebook dat ik 5 jaar geleden voor het eerst met zadel op hem heb gereden. Hij was toen genoeg aangesterkt van de zwaar ondervoede toestand waarin ik hem gekocht had. En nu heeft hij last van een volgevreten buik _O- . Een week geleden ben ik begonnen met het voeren van gluco balance. Ik hoop echt dat dat wat voor hem gaat doen en dat we weer normaal kunnen gaan trainen. Ik had eigenlijk nu wel weer wedstrijden willen gaan starten en de hoop dit jaar onze eerste puntjes in het L te gaan halen maar dat zit er op deze manier echt nog niet in -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 11:30 



 

Mijn negro ook snel te dik. hij staat niet op gras maar op zand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 11:45 



 
Profiel   

Die van mij is qua dikte precies goed! Wel is het een kleine spierbundel, dus voor de toekomst ziet het er naar uit dat hij wel makkelijker dik zou worden.

Wij hebben afgelopen weekend ons L2 debuut gehad, tevens onze eerste KNHS wedstrijd samen. Naast een hoop ervaring zijn we ook 3 winstpunten rijker (voor ons niet heel belangrijk, tot en met het ZZL mag ik vrij promoveren). Voor een net 4 jarige ben ik heel tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 12:15 



 
Profiel   

Bij ons op stal staan de paarden van 1 april t/m 1 november dag en nacht op de wei. Heerlijk voor de paarden maar vooral in het voorjaar erg lastig met snel te dik worden. Nu kan ik wel (weer) een andere stal gaan zoeken waar ze minder gras krijgen maar ik ben al 2 keer weg gegaan op deze stal en kom er steeds terug. Van de 7 stallen is dit de enige waar mijn paard echt oprecht gelukkig is en heb dus besloten dat hij daar ook lekker blijft. Ze zorgen ook verder wel goed voor mijn kanjer 8-) . Ik zal dus moeten hopen dat de gluco balance over 2 weken wat resultaat laat zien of de obesitastijd gewoon uit moeten zingen :+

Gefeliciteerd met je winstpunten mavantos *\o/* . Netjes met een 4 jarige 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 12:30 



 
Profiel   

Die van mij is juist niet dik te krijgen. Hij is voor het eerst redelijk op gewicht.

@Inoterry Dag en nacht op het land zou voor mij niets zijn.

Er is 1 stal met faciliteiten in de regio waar de paarden verplicht 24/7 buitenstaan vanaf 1 mei. Wil je 's nachts op stal kost het 100 euro extra. Dan stal ik m'n paard liever iets verder weg van huis.

Gefeliciteerd met je punten mavantos

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 13:38 



 
Profiel   

Gefeliciteeerd met je punten! De negro was hier heel braaf, alleen met wegbrengen voor zadelmak is ze nog wel erg zenuwachtig, arm ding! :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 15:54 



 
Profiel   

Hier ook een Negro :D een merrie.
Zelf gefokt en geboren zien worden. Ze wordt dit jaar al weer 17 en ik herken wel wat karaktertrekjes die hier beschreven worden.

Mijn dame is een Negro x Almiro :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-17 17:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 17 [ 415 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen