Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

franse paardenrassen

 
Profiel   

hallo iedereen,

Ik zag een ander forum voorbijkomen over franse paardenrassen alleen die was al gesloten. Ik was eigenlijk nog wel benieuwd naar franse paardenrassen of iets in de richting (portugal, spanje..). Dus daarom maar even een account op bokt aangemaakt haha.

Ik ben zelf altijd zo dol op Landais pony´s als ik in Frankrijk ben. Redelijk klein en koudbloed en best stevig gebouwd en toch komen ze zo ver in de sport! Heerlijk om naar te kijken!

Dus ik hoor het graag over jullie ervaringen met die zuidelijke rassen! Gaan jullie liever voor de stevige trekpaarden of de elegante?

Groeten,
Fedo
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 20:31 



 
Profiel   

Naast huiswerktopics zijn schaduwaccounts ook niet toegestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 20:35 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Naast huiswerktopics zijn schaduwaccounts ook niet toegestaan.

Oh erg leuk dat je me nu verdenkt als dat andere kind! Even voor de duidelijkheid, ik ben niet het mens waarvan dat andere huiswerk topic was. Ik ben echt geintresseerd :|

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 20:37 



 
Profiel   

nee ik begrijp het al jullie denken nu allemaal zeker dat ik haar ben.. Nou oke dan was dit account aanmaken ook voor niks, doei bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 20:54 



 
Profiel   

Je kan ook gewoon geduld hebben....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 20:55 



 
Profiel   

Haha raar

Sorry geen ervaring met Franse rassen. Dus kan je niet verder helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 20:55 



 
Profiel   

Bijzonder ook dat je wel zegt nieuw te zijn maar gelijk weet waar NatasjavE op doelt met haar opmerking... Als je het doet, doe het dan goed :D
In het gesloten topic staat al een hele lijst aan Franse paardenrassen genoemd, daar op googelen en je komt een heel eind :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 21:03 



 
Profiel   

Je bent wel heel erg doorzichtig,TS ;-)...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 21:10 



 
Profiel   

Gewoon google openen, die zoekmachine gebruiken, klaar. Met wikipedia kom je ook een heel eind, of de bokt wiki dat werkt ook. Nu heb je je tijd verspeeld door nog een account en topic aan te maken, als je die tijd had gestoken in zelf iets opzoeken dan had je de informatie al lang gehad.

Voor mij was je overigens herkenbaar door dezelfde fout die je eerder al maakte in het andere topic, door een topic een forum te noemen. Bokt is een forum, dat wat je aangemaakt hebt heet een topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-17 21:22 



 
Profiel   

En dus ook hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 00:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen