Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

kentucky Rocky mountain saddle horses

 
Profiel   

Hallo,

Ik heb een onwijs gave KRMSH van 2 jaar oud en probeer in contact te komen
met andere bezitters van een KRMSH in Nederland. We zijn lid van de KMSHA in Amerika maar wat zou het leuk zijn om dit ook hier in Nederland te hebben om ervaringen te wisselen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 11:01 



 
Profiel   

Ik wil vooral foto's! Haha

Ben een paar jaar geleden verliefd geworden op Rocky's en ooit heb ik er een. Maar nu heb ik nog even een springgefokte die Rocky heet (heb ik tóch een Rocky :p)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 11:05 



 
Profiel   

Ik heb nog nooit van dit ras gehoord! Kun je foto's neerzetten? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 16:56 



 
Profiel   

Je kunt kijken op: www.rockymountainhorse.net
Zij hebben de grootste RMH kudde in Europa.

In Nederland heb je ook wat fokkers zitten waarvan Gangenpaarden Reestdal denk ik de bekendste is. De vader van Ilya van Set_Elkol heeft daar gestaan.

Verder heeft SVDL een RMH van de eerste site die ik gaf en is er nog iemand met twee RMH's daarvandaan met een volgtopic (veulens heten Sia en Rosa).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 17:25 



 
Profiel   

Dankjewel! Eerste indruk is dat ze best wel variëren in type als ik het zo bekijk. Sommige lijken heel quarter achtig en andere totaal niet. Niet dat ik daar zo veel verstand van heb haha :D Wat houdt de 'easy gait' in waar over wordt gesproken? Is dat een beetje hetzelfde als waar Tennessee walker horses om bekend staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 10:41 



 
Profiel   

avietar schreef
Dankjewel! Eerste indruk is dat ze best wel variëren in type als ik het zo bekijk. Sommige lijken heel quarter achtig en andere totaal niet. Niet dat ik daar zo veel verstand van heb haha :D Wat houdt de 'easy gait' in waar over wordt gesproken? Is dat een beetje hetzelfde als waar Tennessee walker horses om bekend staan?

Easy gait is het tölten wat ze doen :) Zit heerlijk! Wel net even wat anders als bij een IJslander of Peruaanse Paso bijvoorbeeld. Maar tis allemaal vergelijkbaar met elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 11:49 



 
Profiel   

Mountainhorses.nl zit hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 11:53 



 
Profiel   

Irisx schreef
Easy gait is het tölten wat ze doen :) Zit heerlijk! Wel net even wat anders als bij een IJslander of Peruaanse Paso bijvoorbeeld. Maar tis allemaal vergelijkbaar met elkaar.

Oh dus dat is wat anders dan wat de Tennessee walker doet, mijn fout :P

Heb even filmpjes opgezocht van hoe de paarden bewegen en het ziet er wel apart uit. Moet je dat trainen of doen ze dat gewoon uit zichzelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 13:46 



 
Profiel   

er staat er momenteel 1 te koop op marktplaats voor hele nette prijs, wel een excemer helaas...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-17 11:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen