Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

duidelijk verschillende commando's

 
Profiel   

Ik gebruik 2 stemcommando's. Een voor het gapen en een voor het steigeren icm met zweephulp maar verder niet en hij kent zo'n 30/35 kunstjes. Je zult merken dat als je een kunstje vraagt je altijd op een bepaalde plek staat/bepaalde zweephulp geeft. Dát is bij mij het commando: de plek waar ik sta/zweephulp.

Paarden reageren daar naar mijn idee beter op dan stemhulpen, vooral als je straks meer dan 15 kunsten aan wil leren en voor elk kunstje een apart duidelijk stemcommando wil gaan gebruiken kom je zeker een keer in de knoop. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 11:22 



 
Profiel   

wow ! Wat een lijsten met commando's! Top! Wat ontzettend gaaf dat jullie paarden al zoveel kunnen! Ik zie zeker woorden voorbij komen die in mijn paard haar repertoire gebruikt kunnen gaan worden.

Ik ben nu een lijst met mogelijke klanken aan het aanmaken, zodat ik toch verschil kan houden in de commando's om haar niet in de war te brengen.

@VisibreTeam Plié vind ik zeker een goede voor mijn Franse paard

En @Captain, zeker wordt het een uitdaging, maar het moet kunnen denk ik. Inderdaad ben ik begonnen met het aanwijsstokje en dat zal inderdaad nog een lange tijd een extra hulp blijven, maar ooit hoop ik dat dat dan niet meer nodig is en ze een heel eind voice controlled kan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 11:51 



 
Profiel   

Leuke link over commando's (engels)
http://www.lovehorsebackriding.com/hors ... mands.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 13:09 



 
Profiel   

Omdat het hier niet om een foto topic gaat verplaats ik je topic van VD-ITP naar TVG.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 20:36 



 
Profiel   

ok dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 21:51 



 
Profiel   

Mijn pony kent commando's voor middendraf, achterbeen activeren en verzamelen.
Als ik 'actief!' zeg gaan spontaan de achterpootjes eronder.
En bij 'let op, rustig' gaat het knopje verzamelen aan.
'Hoooo is het echte remmen bijvoorbeeld terug naar stap.
Ik let vooral op de intonatie, het commando voor middendraf is 'wég!', duidelijk anders gezegd als 'we slaan zo die weg in.'
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 22:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen