Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe gaat het met...Sodeletuut?

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community


In 2011 plaatste bokker Sodeletuut een topic waarin ze vertelde over haar gestolen paard Alvaro. Haar paard werd vermist en zodoende is er een grote zoektocht van start gegaan. Na veel zoeken en vele tips en adviezen van bokkers, is het paard gevonden. Haar topic kun je hier nalezen.

Allereerst natuurlijk geen onbelangrijke vraag; hoe gaat het met je?
Goed, nog steeds zeer gelukkig met prachtige liefdevolle Alvaro.

Hoe gaat het met Alvaro ondertussen?
Geweldig. Hij is gelukkig, speels, stout, liefdevol, een absolute aanvulling op ons leven. Hij heeft het een poos niet zo goed gehad na wat er allemaal gebeurd is, was erg teruggetrokken en kwam bijvoorbeeld slecht uit zijn wintervacht of kreeg regenschurft etc. Maar nu is hij helemaal gelukkig, samen met zijn vrienden. Hij is gek op buitenrijden , maar eigenlijk vindt hij alles leuk, als het maar samen is. Erg leuk! Hij is verschrikkelijk lief.

Hoe kijk je terug op deze situatie? Zou je bijvoorbeeld iets anders hebben gedaan?
Het was heel heftig, en heeft een hoop met ons gedaan, maar ik ben iedereen die ons heeft geholpen heel erg dankbaar en had het niet beter durven wensen.

Kun je het moment nog beschrijven toen je hoorde dat Alvaro terecht was?
Ik was natuurlijk verbaasd en heel erg blij, maar er gaat ook meteen een angst door je heen. Ik wist waar hij was, maar ik HAD hem nog niet. Dus het was heel dubbel, maar creëerde gelukkig wel meteen de ruimte om actie te ondernemen.

Er was een topic geplaatst waar veel bokkers reageerden, volgden en hielpen. Hoe heeft dit voor jullie geholpen? Of misschien wel niet?
Jaaaaa! Dankzij twee geweldige bokkers is hij gevonden. Ik heb 2 privé berichten gehad van meiden, incl foto's en adresgegevens waardoor we binnen 24 uur wisten waar ons ventje was. Daarnaast hebben we via bokt een adres gevonden waar Alvaro in bewaring kon worden gebracht, en is hij door deze geweldige mensen opgehaald en als een koning verzorgd. En zo vele andere bokkers waren zo lief door bijvoorbeeld fotoshoots en cadeaubonnen te geven, echt ontzettend lief en fijn. Ja ik ben Bokt zeer dankbaar, iedereen die erbij betrokken was en heeft meegedacht.

Zou je nog wat kwijt willen?
Ja, zeker.....
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 19:25 



 
Profiel   

Zo goed om te lezen dat het goed gaat met jullie samen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 06:53 



 
Profiel   

Super fijn om tevlezen dat alles nu weer super gaat en dat Alvaro helemaal de oude is

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 06:55 



 
Profiel   

Heftig geweest zeg! En wat een prachtige prachtige ontroerende foto die met avondlicht! Schitterend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:06 



 
Profiel   

Heb het altijd wel gevolgd, en moest er niet aan denken dat het bij je eigen paard zou gebeuren!
Maar wat fijn om te lezen, dat aalles weer super gaat. En Alvaro weer de oude is.
Dat ie even anders was, is zo gek nog niet... Zeker niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:19 



 
Profiel   

Jaaa zo blij voor jullie, Carmen! Toppers, wat ziet hij er super uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 10:24 



 
Profiel   

Poeh ik krijg er kippenvel en tranen van!
Wat een verschrikkelijke ervaring maar wat mooi hoe mensen jullie hebben geholpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 11:05 



 
Profiel   

Dit is wel een topic dat voor altijd bij je blijft, het zal je maar gebeuren. Maar dit geeft, naast alle gekissebis op dit forum ook meteen de kracht van bokt weer. Als het echt nodig is dan staan er een heleboel onbaatzuchtige mensen klaar!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 12:24 



 
Profiel   

Dat het alweer zolang geleden is Carmen! Denk dat niemand dat topic vergeet.

Fijn dat hij het nu zo goed doet! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 12:44 



 
Profiel   

Wow heftig...ik vraag me af...er zijn zoveel paarden...met wat voor reden steelt iemand nu een paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 13:08 



 
Profiel   

Wat fijn dat het zo goed afgelopen is. En zeker niet gek dat hij er een tijdje last van gehad heeft. Maar super dat hij weer helemaal de oude is. Veeeeeel geluk samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 15:12 



 
Profiel   

Hij ziet er mooi uit Carmen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 05:49 



 
Profiel   

Jeetje, ik heb jouw berichten in het topic van destijds gelezen, wat prachtig! <3
Dat zooooveel bokkers iets voor je hebben kunnen betekenen, echt prachtig!

En wat fijn dat hij na zo'n lange tijd weer thuis is gekomen! Ik kreeg een paar keer tranen in mn ogen en een brok in mn keel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 09:42 



 
Profiel   

Cambiar schreef
Wow heftig...ik vraag me af...er zijn zoveel paarden...met wat voor reden steelt iemand nu een paard?

Ik kan me dit topic herinneren en als ik me niet vergis, was de dief een bekende van de TS, die van mening was ook aanspraak te hebben op het paard.

Echt willekeurige paardendiesftal komt volgens mij tegenwoordig gelukkig erg weinig voor in NL. Als er een keer iets over paarden diefstal in het nieuws komt, dan gaat altijd om een conflict tussen mede-eigenaren. Vaak ook van waardevolle paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 10:51 



 
Profiel   

Heerlijk om te lezen, fijn dat het jullie zo goed gaat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 22:08 



 
Profiel   

Ik kan mij het topic ook nog herinneren,
Ben blij dat alles goed gaat :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 05:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen