Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stijladvies gevraagd!

 
Profiel   

Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of iemand me hier misschien mee kan helpen: ik heb net een jurkje gekocht, maar ik weet niet zo goed welke panty, schoenen, accesoires hier goed bij zouden staan... misschien dat een van jullie me hier mee verder kan helpen? De gelegenheid is een Diplomauitreiking.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 11:08 



 
Profiel   

over-knee boots
een paar simpele lage gympen
Ik zou er geen panty onderdoenm want dat geeft iets winters en het is een zomer jurkje
je kan ook kiezen voor kniekousen
Eigenlijk heel veel past eronder omdat het best een basic (en leuk!!!) jurkje is!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 11:14 



 
Profiel   

Geen panty. Lage gympen of een enkellaarsje/pumpje.
Zou hier verder niet teveel tierelantijntjes bij doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 11:53 



 
Profiel   

Leuk jurkje!
Zoals al gezegd, geen panty. Niet te veel.
Misschien een leuke ketting (goud/zilver) en gympen, of hakken. Ben het dus eens met de reactie hierboven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 11:57 



 
Profiel   

Een mooie lange ketting en mooie open sandalen met hak of laarsjes met hak. Zou het simpel houden. Less is more bij zo'n jurkje vind ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:00 



 
Profiel   

... misschien niet het antwoord wat je wilt horen, maar deze jurk is veel
te casual om op te pimpen :o Zou hier alleen sneakers onder dragen, maar niet
aan doen naar een diploma uitreiking :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:04 



 
Profiel   

Denise_Storm schreef
Een mooie lange ketting en mooie open sandalen met hak of laarsjes met hak. Zou het simpel houden. Less is more bij zo'n jurkje vind ik!


Dit was ook meteen waar ik aan dacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:06 



 
Profiel   

Mooie pumps die best een beetje in het oog mogen springen omdat het jurkje vrij simpel is. Waar overigens niks mis mee is, begrijp me niet verkeerd. Geen panty. Als je nog witte benen hebt, zou ik voor "bruin zonder zon" op mijn benen gaan. Misschien een pump met een donkere slangenprint?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:16 



 
Profiel   

Lage gympen inderdaad!
Bij voorkeur wit (Adidas?) :)

Inderdaad nog een goudkleurige ketting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:30 



 

horsezz578 schreef
over-knee boots
een paar simpele lage gympen
Ik zou er geen panty onderdoenm want dat geeft iets winters en het is een zomer jurkje
je kan ook kiezen voor kniekousen
Eigenlijk heel veel past eronder omdat het best een basic (en leuk!!!) jurkje is!!



Voor een uitreiking over-knee boots? :? Gympen zou ik ook absoluut niet doen. En kniekousen? :=


Een leuk neutraal gekleurd enkellaarsje lijkt mij mooi. Het jurkje zelf is simpel, dan kan je ergens anders weer iets uitbundiger zijn in bijvoorbeeld schoenen of sieraden. Panty hoeft met dit weer niet, zou ik ook zonde vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:36 



 

Jolien87 schreef
Denise_Storm schreef
Een mooie lange ketting en mooie open sandalen met hak of laarsjes met hak. Zou het simpel houden. Less is more bij zo'n jurkje vind ik!


Dit was ook meteen waar ik aan dacht.



Precies dit, ja.



Alsjeblieft, geen sneakers. Ik snap niet waar die hype vandaan komt, sneakers naar nette aangelegenheden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:37 



 
Profiel   

Ik zou er een sandaaltje onder dragen met een lage hak;
https://www.zara.com/nl/nl/dames/schoen ... 20616.html

Ik zou er zelf niet al te veel aan doen, jurkje is idd lastig oppimpen maar met een simpel zwart sandaaltje breek je het een beetje op.
Een clutch oid past hier niet bij omdat het materiaal daar niet voor leent vind ik persoonlijk.

Maar less is more *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:39 



 
Profiel   

Mooie pumps en je jurk mag dan simpel lijken, hij is echt wel stijlvol met de juiste aankleding. Heb je lange haren dan eventueel opsteken, beetje rommelig. Mooie goudkleurige ketting erbij met armband en even op je horloge letten. Past die er niet bij dan laat je hem af en eventueel een tas in dezelfde kleur als je schoenen. Klassiek en zeker stijlvol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:40 



 
Profiel   

Misschien omdat niet elke vrouw zo opgetut wil zijn? Je ziet mij niet op de diploma uitreiking met sandalen hoor. Dan draag ik lekker mijn superstars!

Edit: ik dacht aan de adidas Stan Smith of vergelijkbare schoenen.


Laatst bijgewerkt door AlwaysH op 19-06-17 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:40 



 
Profiel   

Ik zou het zo combineren:

Alles is van de H&M

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:41 



 

AlwaysH schreef
Misschien omdat niet elke vrouw zo opgetut wil zijn? Je ziet mij niet op de diploma uitreiking met sandalen hoor. Dan draag ik lekker mijn superstars!



Het gaat niet om het opgetut zijn; je kan ook gewoon nette schoenen aan waarmee je niet helemaal opgetut bent. Sneakers zijn gewoon niet net, en vind ze al helemaal niet passen bij een nette jurk, zoals ik vaak zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:42 



 
Profiel   

Resistance schreef
AlwaysH schreef
Misschien omdat niet elke vrouw zo opgetut wil zijn? Je ziet mij niet op de diploma uitreiking met sandalen hoor. Dan draag ik lekker mijn superstars!



Het gaat niet om het opgetut zijn; je kan ook gewoon nette schoenen aan waarmee je niet helemaal opgetut bent. Sneakers zijn gewoon niet net, en vind ze al helemaal niet passen bij een nette jurk, zoals ik vaak zie.


Vraag is dan alleen wat jouw definitie van sneakers. Ik draag zovaak schoenen die mensen aanzien voor sneakers, maar ik niet en vice versa :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:45 



 
Profiel   

Resistance schreef
AlwaysH schreef
Misschien omdat niet elke vrouw zo opgetut wil zijn? Je ziet mij niet op de diploma uitreiking met sandalen hoor. Dan draag ik lekker mijn superstars!



Het gaat niet om het opgetut zijn; je kan ook gewoon nette schoenen aan waarmee je niet helemaal opgetut bent. Sneakers zijn gewoon niet net, en vind ze al helemaal niet passen bij een nette jurk, zoals ik vaak zie.


Goed, jammer dan dat je dat helaas vaak moet zien op straat.
Gelukkig vind ik het zelf ontzettend leuk staan. Sportief en toch vrouwelijk.

Edit: ik heb het ook niet over Jordans of Nike Air, ik heb het over lage Sneakers van Adidas of Puma zonder opdruk er op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:49 



 
Profiel   

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Het jurkje is inderdaad vrij simpel, maar het ziet er in het echt zeker niet rommelig of heel casual uit.

bigone schreef
Mooie pumps en je jurk mag dan simpel lijken, hij is echt wel stijlvol met de juiste aankleding. Heb je lange haren dan eventueel opsteken, beetje rommelig. Mooie goudkleurige ketting erbij met armband en even op je horloge letten. Past die er niet bij dan laat je hem af en eventueel een tas in dezelfde kleur als je schoenen. Klassiek en zeker stijlvol.


Dit was inderdaad een beetje wat ik in gedachte had. Welke kleur pumps lijkt jou dan geschikt?

Veel mensen zeggen dat ik beter geen panty aan kan trekken, maar kan zo'n 'onzichtbare' 20 deniers panty wel, om het wat netter en gekleder te maken, of kan een panty hierbij helemaal niet?

Bedankt voor het meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:55 



 
Profiel   

Mooi sandalen, een opvallend kleurtje kan zeker! Eventueel dan dezelfde nagellak kleur, en oorbellen of een halsketting. Maak het niet te druk, geen sneakers. Geen panty

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:56 



 
Profiel   

Olympico schreef
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Het jurkje is inderdaad vrij simpel, maar het ziet er in het echt zeker niet rommelig of heel casual uit.

bigone schreef
Mooie pumps en je jurk mag dan simpel lijken, hij is echt wel stijlvol met de juiste aankleding. Heb je lange haren dan eventueel opsteken, beetje rommelig. Mooie goudkleurige ketting erbij met armband en even op je horloge letten. Past die er niet bij dan laat je hem af en eventueel een tas in dezelfde kleur als je schoenen. Klassiek en zeker stijlvol.


Dit was inderdaad een beetje wat ik in gedachte had. Welke kleur pumps lijkt jou dan geschikt?

Veel mensen zeggen dat ik beter geen panty aan kan trekken, maar kan zo'n 'onzichtbare' 20 deniers panty wel, om het wat netter en gekleder te maken, of kan een panty hierbij helemaal niet?

Bedankt voor het meedenken!


Een collega van mij had vorige week een soortgelijk jurkje aan en dat zag er heel leuk uit. Ze had er leuke, vlotte sandaaltjes onder en ze had het opgeleukt met een lange ketting. Absoluut niet als een hobbezak of slons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:57 



 
Profiel   

Olympico schreef
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Het jurkje is inderdaad vrij simpel, maar het ziet er in het echt zeker niet rommelig of heel casual uit.

bigone schreef
Mooie pumps en je jurk mag dan simpel lijken, hij is echt wel stijlvol met de juiste aankleding. Heb je lange haren dan eventueel opsteken, beetje rommelig. Mooie goudkleurige ketting erbij met armband en even op je horloge letten. Past die er niet bij dan laat je hem af en eventueel een tas in dezelfde kleur als je schoenen. Klassiek en zeker stijlvol.


Dit was inderdaad een beetje wat ik in gedachte had. Welke kleur pumps lijkt jou dan geschikt?

Veel mensen zeggen dat ik beter geen panty aan kan trekken, maar kan zo'n 'onzichtbare' 20 deniers panty wel, om het wat netter en gekleder te maken, of kan een panty hierbij helemaal niet?

Bedankt voor het meedenken!

Hangt er van af, kan in dezelfde tint of juist een slag donkerder. Heb je fantastische benen dan kan er ook een knalkleur onder maar dat doet imo een beetje afbreuk aan de stijl. Eventueel mooi donkerblauw met bijpassende tas. En dan een paar goudkleurige accessoires.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 12:59 



 
Profiel   

Kijk anders even op omada, de pumps van Peter Kaiser lopen geweldig volgens mijn dochter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 13:03 



 
Profiel   

Mooie jurk. Ik zou er lage sandalen met fijne bandjes onder dragen. Pumps vind ik veel te formeel voor deze jurk. Met witte gympen zou het zeker ook mooi zijn, maar dat is dan weer nogal nonchalant voor een diploma uitreiking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 13:57 



 
Profiel   

Als je al een panty aan wil, dan is 20 denier nog te dik. Ga eerder voor een 8 denier, die is onzichtbaar maar geeft je witte benen net een zonnig kleurtje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen