Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gijs is weer back on track!

 
Profiel   

Hallo! :D

Gijs is helaas liep helaas begin mei niet zo lekker door dat de hoefsmid hem te kort bekapt, dit duurde helaas echt een hele tijd voordat hij weer normaal liep
Omdat ik Gijs alle rust wou geven heb ik in juni bijna niks met hem gedaan zodat hij rustig aan kon doen. Maar ja, het blijven shetlanders en die worden te vaak te dik en zo ook Gijs. Grasmasker kreeg hij altijd weer af, de laatste oplossing was de bak, alleen aan de zijkanten stond ook gras, maar lang niet zoveel als in de wei.
Maar Gijs word van lucht al dik en helaas is hij nu ook te dik. We zijn druk bezig om hem af te laten vallen, ik doe er ook werkelijk alles aan om hem voldoende beweging te geven, fietsen, longeren, lange lijnen, springen en noem maar op. Dus alsjeblieft, ik weet dat hij dik is dus dat hoeft niet 300 keer gezegd te worden, bvd
Vanaf juli zijn we weer lekker fanatiek bezig en Gijs loopt weer helemaal goed! :D

Hier wat foto's van mij en Gijs vandaag terwijl we vrijheidsdressuur deden :)


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]



Knuffelen hoort er ook bij natuurlijk! :D
[ img ]

Met zijn allergrootste hobby, springen! ( Is met mijn mobiel gefilmd vandaar de slechte kwaliteit )
[ img ]

Hier een filmpje


En van ons samen :)

[ img ]

[ img ]

Ik vind het heerlijk om weer lekker met Gijs bezig te zijn en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om ons weer een keer te zien.

Tot de volgende keer! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 20:25 



 
Profiel   

Wat is een het toch een leuke pony <3 Zijn manen zijn lekker lang! En dat blauwe halster staat hem echt goed, helemaal zijn kleurtje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 20:47 



 
Profiel   

Knappe pony is het <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 20:52 



 
Profiel   

Die foto van jullie samen is echt heel erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 20:54 



 
Profiel   

Hele leuke pony! En wat kan hij goed springen!
Hoe hoog staat de hindernis op dat filmpje? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 20:57 



 
Profiel   

Dank jullie :D

Het was iets lager dan zichzelf en Gijs is 95 cm dus zou iets van 75/80 zijn geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 21:54 



 
Profiel   

Wat een leuke pony en zo dik kan hij niet hoor hij heeft gewoon een lekker buikkie die gije

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 22:17 



 
Profiel   

Gijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 22:17 



 
Profiel   

Aaah wat leuk! Ik twijfelde of het 'die Gijs van het afvaltopic' was. Het topic is al oud en uitgestorven en dus heb ik een tijdje niks meer gezien! Wat leuk om hem weer te zien! <3 Goed bezig jullie tweetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 22:28 



 
Profiel   

Ja dat is deze Gijs! En nog steeds elke zomer druk bezig maar het blijft een flinke uitdaging :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 10:00 



 
Profiel   

Wat ziet ie er goed uit al ! Dat laatste zetje komt ook wel goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 12:39 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik doe mijn uiterste best!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 16:31 



 
Profiel   

Hier nog een filmpje van Gijs terwijl hij springt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 13:02 



 
Profiel   

Wauw wat een knapperd en wat springt hij hoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 18:53 



 
Profiel   

Wat een schatje is het! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 19:11 



 
Profiel   

Knappe Gijs! Nog nooit aan mennen gedacht?

Misschien een domme/stomme vraag, maar je bent toch al een aantal jaar bezig met hem terug op gewicht te krijgen..hoe komt het dat het zo lang duurt?
Dit is absoluut niet slecht bedoeld, maar lijkt alsof er steeds tijden zijn waar er minder mee gedaan word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 19:17 



 
Profiel   

Klopt ook. Gijs staat niet bij mij thuis en moet een best stuk fietsen. In de winter is dat lastig omdat we daar geen verlichting hebben in de bak. Dus in de winter word er inderdaad minder mee gedaan ivm het druk hebben met school, werk en omdat het zo donker is. Elk jaar is het weer een gevecht om Gijs op gewicht te houden, het is niet dat als Gijs aan her einde van het jaar goed op gewicht is dat er nooit meer vetjes aankomen. Elk jaar ben ik er druk mee bezig

Mennen kan ik niet betalen :)


Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 02-08-17 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 19:35 



 
Profiel   

Knappe Gijs! <3 En ik vind best meevallen hoe dik hij is, ik heb ze een heel stuk dikker gezien. En een beetje mag/hoort bij een shettie
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 19:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen