Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 67 [ 1675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 67  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

 
Profiel   

Dank jullie wel, zijn er heel blij mee hoe het er nu bij ligt!

De bramen komen alleen alweer door het gras heen gegroeid, en op sommige stukjes hebben we wat distel en giftige varens, die hebben we nu gespoten dus hopelijk helpt dat wat!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 16:53 



 
Profiel   

Zo dat is inderdaad een flinke metamorfose!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 07:44 



 
Profiel   

Wauw ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 13:37 



 
Profiel   

Super zeg! Ziet er heel mooi uit. Wat zullen je paarden genieten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 16:09 



 
Profiel   

Weer een update!

Was alweer beetje lang geleden, oeps!

Ik had eerst mijn hooi dus in het garage gedeelte van onze schuur opgeslagen, maar dat is natuurlijk niet ideaal aangezien manlief daar uiteindelijk ook zijn auto neer wil kunnen zetten, dus daar moest een oplossing voor komen. Ik wilde het hooi wel graag wat dichtbij de paarden houden, want vooral in de winter heb ik geen zin om door de blubber te ploeteren.

In de vorige update had ik de nieuwe deuren laten zien, en daarnaast hebben we een soort van hooi opslag/voer hoek gemaakt. Dus hel fijn dichtbij de deur, makkelijk uit te laden en op te stapelen voor mijn hooiboer. En tegenover de stallen, dus ook makkelijk voeren! Uiteindelijk bouwen we ergens anders nog wel een grotere schuur om wat meer hooi kwijt te kunnen, maar voor nu werkt het prima en kan ik er zo'n 25 pakken alfalfa kwijt :)

En voor de beeldvorming uiteraard foto's:
Op deze foto kun je zien waar het hooi ligt ten opzichte van de deuren, dus gelijk om de hoek links als je binnenkomt, waar in deze foto een berg zooi ligt :Y)

[ img ]

Eerst alle oude platen van de muur, zat vol met oude kranten en rattenpoep, en was vochtig dus weggerot aan de onderkant...

[ img ]

[ img ]

Daarna gipsplaat er tegenaan geschroefd

[ img ]

En een ophoging gemaakt voor het hooi, een soort van pallet, maar dan met een plaat eronder zodat het hooi er niet doorheen kan vallen zeg maar, makkelijker schoon te houden :D

[ img ]

En vanuit de garage gezien, die lange hoge muur is dus de muur tegenover de stallen, en die deur geeft toegang tot "mijn" gedeelte. Buitenkant ook al voorzien van gipsplaten...


[ img ]

[ img ]

En aan de andere kant van de deur heb ik een soort poetsplaats gemaakt, kan ik droog opzadelen enzo:

[ img ]

En de stallen vanuit mijn nieuwe hooi hoek gezien:

[ img ]

Het is nu nog niet helemaal af, dus komen vast binnenkort meer foto's van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 00:46 



 
Profiel   

Flinke klus, maar het Is het wel waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 05:37 



 
Profiel   

Prachtig! Ziet er nu al heel mooi uit +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 08:03 



 
Profiel   

Wauw! Sjiek hoor! Ruime stallen, hooi bij de hand, poetsplaats.. luxe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 22:40 



 
Profiel   

Update!

Zijn druk bezig om alle T-posts te vervangen door houten palen *\o/*
[ img ]

[ img ]

Wel nog met koord, helaas. We gaan eerst alle palen zetten, en dan het koord vervangen met planken :j

En hier nog een foto van Samson op de buiten wasplaats

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 04:34 



 
Profiel   

Wat smeer je op de palen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 05:39 



 
Profiel   

Dat is Kentucky fence paint, word ook wel gebruikt om daken waterdicht te maken... Soort teer/asfalt verf, maar dan niet giftig voor paarden zeg maar. Wel heel vies dus ze blijven er mooi vanaf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 07:19 



 
Profiel   

Ziet er weer goes uit! Jullie zijn lekker bezig +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 08:49 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat met alle palen ;) wat een werk ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 09:33 



 
Profiel   

Dank jullie wel :)

Sinds gisteravond ook allemaal nieuwe deuren van de stallen naar de paddock! De oude waren echt niet goed meer en niet erg stevig, al toen we hier kwamen wonen in Januari. Dus we hadden er sowieso maar 2laten hangen, en die hadden de paardener af gesloopt.... Niet zo handig als je een ziek paard op stal moet houden enzo, dus nu gelijk 4 nieuwe deuren gemaakt :D
De vierde stal is nu nog een rommelhok/verzamelplaats van puin, maar zodra het dak aan die kant vervangen is komt daar ook een stal in.

Zal zometeen vanaf de computer even de foto's plaatsen, dat gaat wat makkelijker dan met de telefoon ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 03:54 



 
Profiel   

Eerst de deuren gemaakt. Stevig plywood met 2x4 inch hout ertussen, en en mooi voorkantje erop :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Toen eerst de hele achtermuur eruit gesloopt want die was hardstikke schots en schef, en ik wilde de openingen allemaal mooi in het midden van de achterwand van de stal...

[ img ]

[ img ]

Daarna deuren erin gehangen:

[ img ]

[ img ]

En deuren geverfd, lijkt gelijk een stuk beter! Dit is trouwens grondverf, denk dat ze uiteindelijk donkergrijs gaan worden met het kruis voorop in het wit.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Morgen zijn we van plan om de achterkant van de stal schoon te spuiten met de hogedruk reiniger, zodat dat ook geverfd kan worden *\o/*

Dak word hopelijk nog voor de winter afgemaakt, van achteren gezien is nu alleen de linkse kant gedaan. Als we al het materiaal voor de andere kant bijelkaar hebben gespaard, gaan we de nok helemaal naar achteren doortrekken zeg maar, zodat het boven de paarden ook een hoog plafond is.

Oh, nog even foto'tje van stal nr. 4 :=

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 05:23 



 
Profiel   

Het wordt wel echt mooi Libera !
En ik zie dat we in de tegenwoordige tijd terecht zijn gekomen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 07:55 



 
Profiel   

Wat geweldig zeg, ziet er top uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 07:57 



 
Profiel   

We zijn inderdaad in de tegenwoordige tijd met de deuren-update... In de tussentijd hebben we nog wat andere projecten opgestart, daar zal ik binnenkort wat foto's van laten zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 08:31 



 
Profiel   

Met die deuren erin begint het al wat te lijken!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 08:33 



 
Profiel   

Ziet er goed uit. Flink project maar je hebt er wel eer van je werk.

Hebben jullie al een stal naam verzonnen? Of heb ik er overheen gelezen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 10:20 



 
Profiel   

Wauw! Wat ziet het er prachtig uit.

En ik vind samson oh zo knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 12:08 



 
Profiel   

Super leuk al zo. (Volg nog steeds stilletjes mee en kijk altijd uit naar update's )

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 15:15 



 
Profiel   

Dank voor de leuke reacties weer :))

Rocamor we konden het nergens over eens worden kwa naam leek het wel, maar uiteindelijk begin deze week hebben we gekozen voor Valkyrie Farm. Vond man mooi en ik vind het ook wel mooi klinken dus tsja....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 18:48 



 
Profiel   

Wat een werk, al die palen verven. Wel mooi hoor.
Valkyrie, van de film?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 02:41 



 
Profiel   

Wat een werk hebben jullie al verzet zeg! Heel leuk om te volgen en om het resultaat te zien.
Benieuwd naar nieuwe updates! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 08:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 67 [ 1675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 67  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen