Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 225 van de 226 [ 5646 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sushi deel 2

 
Profiel   

Ik wil sushi :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 10:45 



 
Profiel   

Ik ook :D maar man wil niet mee ;(
Iemand die mee wilt naar Zaandam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 10:56 



 
Profiel   

Vorige week heb ik al 2 keer sushi gemaakt :') te verslavend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 10:58 



 
Profiel   

Gemaakt? Ik wil bestellen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 10:59 



 
Profiel   

Breng me nou niet op ideeën :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 11:00 



 
Profiel   

Ik vind Shabu echt de minste waar ik gegeten heb denk ik :+
Ik heb sushi wel echt leren waarderen, eerst was ik er niet zo van maar nu kan ik er echt van genieten. Vooral met zalm <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 12:10 



 
Profiel   

Mensen die alleen appie sushi hebben gehad en het dan 'niet lusten' :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 12:11 



 
Profiel   

Uhm nou ja je moet sushi wel echt leren eten en leren waarderen ;)
Ik heb het zelf ook niet over appie sushi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 12:14 



 
Profiel   

Nee dat snap ik, maar dat er mensen zijn die zo denken vond ik al erg zat :')

'Zo' staat hier voor: goedkope, slechte sushi eten en het dan niet lusten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 12:16 



 
Profiel   

Shabu Shabu ben ik in Amsterdam eens geweest, vond het wel lekker maar het waren hele grote stukken..

De beste sushi in de omgeving Utrecht zit in Nieuwegein, Far East :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 14:44 



 
Profiel   

mjum!! I love it.

Beste sushi so far was in Praag "miyabi" heette het zaakje.
nadat we enorm teleurgesteld waren in het hartje van praag waar het voorbij rolde
op een schoteltje, dat je het van een lopende band mocht pakken, maar helemaal niet lekker was, en ook nog eens weinig variatie.


wij (mijn vriend en ik) wonen in Friesland en hebben al wat restaurantjes uitgprobeerd.

Zwolle
- Blue Sakura ; geweldige ambieance, goed eten , snelle bediening maar wel een beetje groot en onpersoonlijk.
-Kota radja zwolle; Ge-wel-dig lekker! Wauw. wel weinig keuze in sushi maar wat ze aanbieden is écht goed. en ook 2 of 3 hele aparte die je niet op iedere kaart ziet.

-Meppel Sakura Mura ; was lekker, niet bijzonder wauw. heel informeel. vond eerlijk gezegd onze zitplaats ook niet zo, beetje afgezonderd van de rest, dat kan gebeuren natuurlijk

Sneek - Yugo Supermooie zaak! Ambience / sfeer was perfect!
bediening was goed en snel. en de sushi was echt super lekker, ook aparte dingen!
Wel heel hollands, bijna overal een heerlijk sausje overheen en ik denk dat échte japanse sushi dat niet mag hebben, maarja, wij hollanders houden wel van een dipje of sausje. dus komaardoor met die wasabi mayonaise.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 14:55 



 
Profiel   

Ik vind dat juist vies, doe mij maar gewoon dippen in de soja

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 15:08 



 

Nathalie18x schreef
Hmm ik lees vaak wel gemixte recensies over shabu shabu. Maar dat valt wel mee dus?


Utrecht? Dan naar Shizen in Vianen. Enige tent in de regio die richting Japanse kwaliteit gaat. MingMing in Houten een goede tweede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 16:48 



 
Profiel   

In Japan stoppen ze ook geregeld wasabi-mayo over hun rolls dus opzich niet heel gek :P

Ik blijf er bij dat Set Genki Tei (Den Haag) een van de lekkerste tenten is waar je een beetje fatsoenlijk Japans kan eten in Nederland. Ik wil zelf graag nog een keer het Okura proberen, maar dat gebeurt niet voordat ik weer in Tokyo zit denk ik :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 17:05 



 
Profiel   

Jaa een sushi topic!! Ik hou van sushi daar kan je me snachts wel voor wakker maken, kan het elke week wel eten!

Ik ga regelmatig naar de Sumo in Haarlem en Kokusai. Vind die 2 altijd wel heel lekker!
Helaas lussen er weinig mensen in mijn omgeving sushi, dus niet echt slachtoffers om mee te gaan :')

En inderdaad sushi moet je leren eten, hield er vroeger ook niet van maar sinds 2 jaar ben ik er helemaal gek van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 18:48 



 
Profiel   

Ik heb er nooit problemen mee gehad, vanaf eerste hap verslaafd. Was dan ook echte, gemaakt door een Japanse vrouw des huizes, en ik ben sowieso altijd al een rijst addict geweest, dus...

Maar Appie sushi mag je me ook voeren, hoor, zeker als het 35 % korting is en dan nog eens 25 % met persoonlijke bonus. Prima goedkope lunch! (Bakje 12 maki voor 1,40).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 19:12 



 
Profiel   

Voor AYCE ga ik graag naar Boeddha in Hilversum, beste fusion restaurant vind ik echt Ichi in Kaatsheuvel. Woaaa, niet normaal hoe lekker het daar is :9 :9 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 09:44 



 
Profiel   

Ik vind dat sushi AYCE moet zijn, eet veel lekkerder dan dat je per sushi betaald lijkt mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 09:56 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb een sushi at home pakket gewonnen, hebben jullie nog lekkere ideeën :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:03 



 
Profiel   

Ik had een prijsvraag goed en kon sushi winnen, maar nee hoor ik werd niet uitgekozen grrrr.

Waarom kan je hier nergens sushi voor lunch bestellen? Pff

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:07 



 

Per sushi is vaak wel lekkerder, maar we zijn in NL teveel gewend aan AYCE en eten daarom te veel om betaalbaar per stuk te eten.

Per stuk ga ik graag naar Happy Sushi in Rotterdam!

In japan is er nagenoeg geen AYCE. Alleen kaitens maar dan betaal je per bordje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:10 



 
Profiel   

Lekkerder per sushi? Hoe kan dat nou weer haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:14 



 

Verschil in chef, de per stuk tenten die ik ken hebben Japanners in de keuken met opleiding uit Japan. Ayce is massaproductie en zie je veel chinezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:28 



 
Profiel   

Jans schreef
Nathalie18x schreef
Hmm ik lees vaak wel gemixte recensies over shabu shabu. Maar dat valt wel mee dus?


Utrecht? Dan naar Shizen in Vianen. Enige tent in de regio die richting Japanse kwaliteit gaat. MingMing in Houten een goede tweede.


Shizen zeker weten !!! Ook een goede, KOI in Amersfoort. Veel keus aan sushi en de biefstukjes krijg je daar geserveerd op een hete plaat en zo kan je ze zelf bakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 12:41 



 
Profiel   

Ik ben nogsteeds zo blij dat ik werk bij een sushi restaurant <3 eet het nu ook veel vaker :P al blijft het wel wat prijzig natuurlijk. maar ik maak het nu ook vaker zelf, kijk beetje de kunst af van de chef bij ons, en die wil het ook altijd wel uitleggen hoe hij het doet. Central Kitchen in deventer is dat. een bezorgservice, dus je kan er niet echt met meerdere mensen eten. wel zijn de stukken sushi wat groter, dat vinden mensen soms wat minder.

Ik wil binnenkort weer keertje naar blue sakura denk ik in zwolle. blijft toch ook wel erg lekker daar!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 12:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 225 van de 226 [ 5646 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen