Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Helemaal super Haike ! En hoe gaaf is dat, een les van Theo Hanzon ! :j * jaloers * :Y)

Met oma niks meer aan de hand. Als het echt volle zon is en ze gaat niet in de schaduw staan, haal ik ze binnen zo tussen 11u en 16u. Better safe than sorry... misschien werkt het brein niet zo heel goed meer mee op haar oude dag, moet een mens dan ook weer rekening mee houden :+

Is hier vandaag alweer lekker warm. Beesten en baas krijgen verlof...heb ik vanmorgen besloten {:}
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 08:18 



 
Profiel   

Baas heeft groot gelijk!
Haike gaat als een malle, heeft winstpunten overschot. Ik twee verlies vorig weekend dus paar naar mij overhevelen is win-win
Pieters woensdag door handige springruiter onder handen genomen, hij was t er niet mee eens dus 25 min lopen spartelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 09:21 



 
Profiel   

Ruilhandel in winstpunten :D Misschien een gat in de markt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 09:25 



 
Profiel   

Zou niet best zijn hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 11:47 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Met oma niks meer aan de hand. Als het echt volle zon is en ze gaat niet in de schaduw staan, haal ik ze binnen zo tussen 11u en 16u. Better safe than sorry... misschien werkt het brein niet zo heel goed meer mee op haar oude dag, moet een mens dan ook weer rekening mee houden :+

Is hier vandaag alweer lekker warm. Beesten en baas krijgen verlof...heb ik vanmorgen besloten {:}


Oma niet zo goed dan in voor zichzelf zorgen, zon toch echt wel warm nu!
Jij al met studie/omscholing begonnen?

Danoushia, je mag ze hebben maar denk van KNHS niet en denk ook niet zoveel aan hebt. Doortrainen en dan straks zelf halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 08:14 



 
Profiel   

Studie gaat niet door. Diploma van thuisstudie of avondstudie van die richting heeft heel weinig waarde op de arbeidsmarkt. Bijna overal vragen ze bachelors. En 3 jaar voltijds studeren ken ik niet betalen... :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 09:53 



 
Profiel   

hhahaha die twee die ik kwijt ben wil ik toch wel graag weer terug maar helaasch! maar nieuwe pogingen in de maak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 13:08 



 
Profiel   

whoop whoop, he did it, 2 puntjes erbij. En veeeeel ruimte voor verbetering want ging nogal op de voorhand maar daar wordt aan gewerkt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 08:47 



 
Profiel   

danoesje schreef
hhahaha die twee die ik kwijt ben wil ik toch wel graag weer terug maar helaasch! maar nieuwe pogingen in de maak!


Leest Pedromans hier soms mee ? <<)
Super leuk van de punten ! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 09:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, super goed!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 12:52 



 
Profiel   

thanks allebei! Die baret Jonguh, die gaat hard!

Pedromans mag vandaag weer zijn beste beentje voor zetten en weer mee op wedstrijd. Gelukkig niet zo warm!

Jullie peerden de hitte door gekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 06:41 



 
Profiel   

Wedstrijd vandaag ? :? Hier is het vrijdag...als ik mij niet vergis :+ Jullie hebben dus ook wedstrijd doordeweeks?
Succes alvast !

Warmte viel nog wel mee heb ik de indruk. In elk geval geen eigenaardige fratsen meer bij oma :P
Volgende week weer richting 31 graden hoorde ik net {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 07:38 



 
Profiel   

Succes vanavond!!

Hier kan je in de zomer doordeweeks echt regelmatig op pad, sowieso op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag redelijk wat verenigingen die wat organiseren.

Hier afgelopen week wel wat warme dagen gehad maar nog niks echt te geks, 31 hoeft van mij echt niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 07:54 



 
Profiel   

haike schreef
Hier kan je in de zomer doordeweeks echt regelmatig op pad, sowieso op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag redelijk wat verenigingen die wat organiseren.


Hier vroeger alleen wedstrijden op zondag. Soms ook wel eens op zaterdag, maar nooit in de week. Ik word écht oud dus :')
Of ik woon in het hol van Pluto :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 08:55 



 
Profiel   

Hey Pandora, heb je de weg teruggevonden vanaf Pluto? :D
Gister ook weer op vrijdag gestart, heel fijn vind ik persoonlijk want je hebt nog wat aan je weekend en werk vrijdag een halve dag dus dat sluit prima aan allemaal! Inmiddels L2+6 dus we gaan al lekker richting de M. Wil alleen toch echt een paar keer 190+ hebben gereden voor ik over wil naar M en daar is hij op dit moment niet klaar voor nog, te slap in de billetjes. Mijn wedstrijden steeds in hele zware bak dus meneer krijgt onbewust aardig bootcamp hihi.
Daar ook zulk petweer trouwens nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 10:04 



 
Profiel   

Ik zit nog steeds op Pluto :+ En het ziet er hier heel erg dor en droog uit {:}
Vandaag 1e dag dat het echt flink minder warm is, maar geen drupje regen.
Al het gras wat afgegraasd is, is gewoon verbrand...gele vlaktes dus :')
Wel heel erg goed voor dikkerdjes zo :Y)

Zware bak is idd verschrikkelijk ! Oma had er een hekel aan }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Danoushia!!

En jij bent woestijn aan het creëren dan Pandora, ook saai ;)

Hier wel wat druppels gevallen maar nog niet echt veel ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 12:26 



 
Profiel   

hier momenteel dikke ellende. relatie is over dus alles op losse schroeven. Pieter zal moeten verhuizen naar een goedkoop stalletje maar ik ga proberen hem te houden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 08:53 



 
Profiel   

Wat een miserie Danoesje, echt rot ! :(:)
Ik zou zeggen, ik kijk voor je uit naar goedkope stalling, maar gaat wat uit de richting zijn vrees ik. :+
Hopelijk komt er snel wat op je pad. Pedro zal stalletje en land ook wel helemaal prima vinden, de rest komt later wel weer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 10:30 



 
Profiel   

Hoop eigenlijk dat ik voor Piedro dan een plekje kan vinden waar ze meer gras hebben dan bij ons, als ie dan toch moet verkassen naar iets zonder binnenbak. En liefst hele dag buiten met net zo'n klier als hij, dan is ie in zijn nopjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 10:34 



 
Profiel   

Sterkte Danoushia!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 12:19 



 
Profiel   

Bij een boertje die nog een plekje vrij heeft?
Oma heeft ooit, toen mijn stallen thuis nog niet klaar waren, een tijdje bij een koeienboer gelogeerd en ze vond dit echt helemaal het einde }:0 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 13:16 



 
Profiel   

pandora, zoiets zal het wel worden, als boertje goede bak heeft. Aangezien ik wel graag door wil trainen omdat dat nog ongeveer het enige vaste is op dit moment in mijn leven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 10:56 



 
Profiel   

Topic ligt een beetje stil, hoe is het met de don primero's?

Danoesje alles weer een beetje op orde aan het krijgen?

Hier is baret ondertussen Z1+4! Gisteren ons debuut gemaakt en met 223,5 en 228 punten en 1e en 2e prijs is de kop eraf *\o/* Was zelf eerste proef redelijk tevreden, 2e echt totaal niet, dus we trainen maar weer verder

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 12:59 



 
Profiel   

:wave: Zwaai vanuit het tropische belgica ! {:}
Mag nu wel weer een beetje koeler worden...

Gefeliciteerd met jullie Z !!

Hier alles ok met oma Don !
't Peerd is enkel beetje boos op mij geweest omdat het laatste hooi van vorig jaar van raaigras afkomstig was... blieft de dame écht niet }> Heb haar maar verteld dat het nu even niet anders is en dat de paardjes in Roemenië heel gelukkig zouden zijn met dat hooi :') :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 16:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen