Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Leuke foto's, en het is echt geweldig dat ze nu weer bij je is. Heel veel plezier nog samen! *\o/*
Ik ga zeker volgen. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 08:18 



 
Profiel   

Wat ziet ze er blij, gelukkig en stralend uit! Jij ook trouwens! Jullie zijn een topduo! Geniet van alle momentjes samen!

Het verhaal aan de penny doorgeven (wat sommigen aanraden) zou ik niet doen. Investeer je tijd liever in je paard en je studie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:08 



 
Profiel   

Ah wat geweldig dat het tóch is gelukt om haar terug te krijgen. Ik heb je oude topic een tijdje gevolgd, en verwachtte een teleurstelling. Maar wat is het geweldig om jullie nu samen zo te stralen. Respect voor je doorzettingsvermogen!

Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:09 



 
Profiel   

Leuke foto's!!

Zo fijn dat ze bij je is, heb je supergedaan!
Geniet van elkaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:18 



 
Profiel   

Super leuk dat we dit hele verhaal kunnen volgen.
Door deze topic op Bokt.nl te plaatsen weet iedereen hoeveel je van dit paard houd. /3 /3 /3
Nog heel veel succes met je andere topics en nogmaals een dikke proficiat !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 09:31 



 
Profiel   

Wat een bijzonder verhaal, en wat zijn jullie een mooi stel!
Geniet van elkaar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 10:07 



 
Profiel   

Heel erg bedankt allemaal! Leuk dat er veel volgers mee gaan van het oude topic!

Is er toevallig iemand hier die het een en ander over vrijheidsdressuur weet? Ik wil Lotje naast de stapritjes mentaal nog wel kunnen entertainen en daarmee niet al te veel physiek belasten.
6 jaar geleden ongeveer heb ik haar al een trucje geleerd: been optillen als ze een snoepje krijgt. Ik vond het gewoon leuk en ze doet het na al die jaren nog steeds!
Omdat ik er zelf verder niks over weet en toch wel alles goed wil doen aangezien ze niet meer de jongste is, vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft. :)


freetorun schreef
Ah wat geweldig dat het tóch is gelukt om haar terug te krijgen. Ik heb je oude topic een tijdje gevolgd, en verwachtte een teleurstelling. Maar wat is het geweldig om jullie nu samen zo te stralen. Respect voor je doorzettingsvermogen!

Ik volg!


Dankjewel! Ik ben blij dat ik deze goede uitkomst heb mogen delen met jullie!

-----------------------------------

Trouwens, iets super schattig wat ik echt delen waard vind! De manege eigenaar heeft niet aangekondigd op de manege dat Lotje weg ging (heel erg begrijpelijk aangezien je geen 10-tallen huilende kindjes op de stoep wilt). Dus een dag nadat Lotje weg was heeft een moeder van een meisje die altijd op Lotje gereden heeff een afscheidspost op de Facebook van de manege gezet, als een ode aan de Lieve Lotje en als dank voor de trouwe dienst. <3

Ik vond het zo lief dat ik had besloten contact op te nemen om te laten weten dat het goed met Lotje ging. Ik heb zelf ook ooit mijn lievelingspony van de manege kwijt geraakt zonder waarschuwing. Ik weet dus precies hoe het meisje voelt.
Ik heb toen ook een foto van Lotje gestuurd waarbij ik een blad omhoog heb gehouden met een leuke tekst voor het meisje. Ze vond het echt heel leuk! Ik ben blij dat ik iemand wat vrolijker heb kunnen maken. :D

Schijnbaar wordt ze door heel veel meiden gemist daar (heel erg begrijpelijk!). Het geeft wel een goed gevoel dat Lotje al die jaren erg geliefd is geweest <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 11:55 



 
Profiel   

Wat lief! <3

Wat vrijheidsdressuur betreft kan je best kunstjes aanleren als flemen, kusje geven, apporteren... Die belasten haar lichaam niet. Hoe je het kan aanleren kan je best op internet opzoeken denk ik ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 11:58 



 
Profiel   

Het vorige topic telkens gelezen. Wat een verhaal ik ben zo blij om de de fotos te zien en geweldig de 26 jarige Lotje en jou *\o/* Y)(^) heel veel plezier en liefde samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 12:10 



 
Profiel   

Stille meelezer uit het vorige topic gaat weer volgen :D ik hoop dat je haar nog jaren hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 12:24 



 
Profiel   

Ach wat is dit leuk zeg <3 Lotje ziet er fantastisch uit voor een 26-jarige en jij mag er ook zijn hoor. Je straalt!

Heel veel plezier nog samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 12:34 



 
Profiel   

Wat ziet Lotje er blij en tevreden uit, en jij glundert helemaal, TS!

Eindelijk echt een happy end... pluk de dag met je pony, jullie verdienen het beiden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 12:54 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* Lotje en ik staan bij uitgelicht!!! Dankjewel allemaal! *\o/* *\o/* *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 13:00 



 
Profiel   

Wat een verhaal! Maar wat fijn dat alles op z'n pootjes terecht is gekomen. Nog heel veel plezier samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 13:09 



 
Profiel   

Super, ga zeker weer volgen.

En wat een lief gebaar van je voor het manege meisje die Lotje mist :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 14:28 



 
Profiel   

Leuk ik volgde je andere topic en ga je ook volgen op dit topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 14:35 



 
Profiel   

Met betrekking tot vrijheidsdressuur is het misschien leuk dit boek aan te schaffen: Vrijheidsdressuur
van apporteren tot zitten (op Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/vrijheidsdress ... jEQAvD_BwE )

Hierbij staan de oefeningen puntgewijs uitgelegd. Het leuke aan dit boek is, dat ze ook de oefeningen laat zien bij meerdere paarden. Want niet elk paard doet het hetzelfde natuurlijk. Echt een aanrader om lekker mee aan de slag te gaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 15:06 



 
Profiel   

Wat een verhaal , ik heb jullie andere topic gevolgd! Super gehandelt , daardoor staat ze nu weer heerlijk bij jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 15:16 



 
Profiel   

Jullie horen by elkaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 15:33 



 
Profiel   

Voor mij ook een stipje hier! Ben vooral een stille meelezer maar ik vind jullie verhaal zo bijzonder <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 15:37 



 
Profiel   

freetorun schreef
Met betrekking tot vrijheidsdressuur is het misschien leuk dit boek aan te schaffen: Vrijheidsdressuur
van apporteren tot zitten (op Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/vrijheidsdress ... jEQAvD_BwE )

Hierbij staan de oefeningen puntgewijs uitgelegd. Het leuke aan dit boek is, dat ze ook de oefeningen laat zien bij meerdere paarden. Want niet elk paard doet het hetzelfde natuurlijk. Echt een aanrader om lekker mee aan de slag te gaan :)


Dat boek heb ik ook! Super goed boek!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 16:08 



 
Profiel   

Geweldig verhaal! Ik blijf zeker volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 17:10 



 
Profiel   

Ik kom ook weer volgen!

Wat lief dat je dat meisje een foto gestuurd hebt! Mij hebben ze vroeger gelukkig wel verteld dat mijn lievelingspony verkocht was. Mijn lesgeefster had nog geregeld dat ik een laatste keer kon rijden met haar, mijn les was altijd in de vm en die nm werd ze verkocht. Dus heb ook wel geluk gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 17:17 



 
Profiel   

Wat fijn dat het goed is afgelopen, ik volg zeker! Heb destijds ook je andere topic 'gevolgd', vreemd geval maar gelukkig een happy end! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 17:42 



 
Profiel   

Hier ook een stille meelezer uit het vorige topic, ik volg je weer! Echt superfijn dat je haar weer terug hebt, heel veel plezier met haar en geniet ervan! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 19:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen