Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Holsteiner goed voor mij?

 
Profiel   

Ik word binnenkort misschien(!) te groot voor mijn geliefde lei. Ik ga haar houden tot ze echt te oud word, en haar nieuwe dingen leren, maar ik wil ook een paard om op te rijden. Ik wil heel graag een holsteiner, maar ik weet niet of dat goed is voor mij.
Ik ben 1.53 lang, maar sterk en ik groei nog steeds.
Ik heb 7.5 jaar rijervaring, en kan alles wel.
Ik kan goed tegen een stootje en ben niet bang voor vallen.
Ik hou van een beetje pit, en wil graag dingen kunnen aanleren.
Ik doe springen, dressuur, buitenrijden en vrijheidsdressuur.
Ik zoek een lief paard dat makkelijk in de omgang is, met een beetje pit. Is een holsteiner een goed idee voor mij?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:06 



 
Profiel   

Beoordeel een paard niet op het ras. De ene Holsteiner is braaf, terwijl de andere het liefste vol gas gaat enzovoorts :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:17 



 
Profiel   

Waarom wil je graag een Holsteiner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:44 



 
Profiel   

Holsteiners zijn niet altijd krengen, op de manege waar ik zat was er 1 fjord die echt irritant kon zijn tijdens opzadelen, de andere fjord bleef netjes staan. Gewoon zoeken naar een rustige holsteiner. Het ras zelf maakt niet echt een verschil uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 16:51 



 
Profiel   

Ga op zoek naar een leuk paard dat bij je past en niet op zoek naar een bepaald ras zoals Holsteiner, Hannoveraan, KWPN of wat dan ook. Het bloed wat deze paarden hebben is vaak ook al internationaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 17:09 



 
Profiel   

Mijn holsteiner voldoet wel aan jouw eissen. Maar er zullen ook duizenden andere paarden aan voldoen. Ligt veel aan de aanleg en de opvoeding van het individuele dier. Dus inderdaad gewoon lekker rondkijken en testrijden bij paarden die je leuk lijken. En niet teveel naar het ras kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 17:13 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic even naar RPA, RassenPraatAlgemeen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 10:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen