Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe vaak gaan jullie uit eten?

 
Profiel   

Nét nog:

https://myalbum.com/photo/qQNQwTU5zBOV/1k0.jpg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 18:23 



 
Profiel   

Ik ga straks nog uit eten met manlief... *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 18:32 



 
Profiel   

En zaterdag hebben we in de straat een running diner.....ook een soort uiteten maar dan met alle buren uit de straat. Wordt weer super gezellig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 18:33 



 
Profiel   

Ik ga vanavond een foodtruck festival onveilig maken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 08:22 



 
Profiel   

Op vakantie gaan wij iedere dag uit eten, zo zie ik dat tenminste als je naar een restaurant gaat. Dat is dus in ons geval al 30 x. En als we buiten de deur gaan lunchen in de vakantie nog vaker ;) .
De rest van het jaar eten wij niet zo vaak buiten de deur, ik denk 2 x per maand. Wij wonen in het buitengebied, thuisbezorgd komt niet bij ons en fietsen naar een restaurant is ook te ver.
Dat maakt dat je toch minder snel uit eten gaat. En bovendien proberen wij ook nog een beetje op de calorieen te letten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 07:00 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Op vakantie gaan wij iedere dag uit eten, zo zie ik dat tenminste als je naar een restaurant gaat. Dat is dus in ons geval al 30 x. En als we buiten de deur gaan lunchen in de vakantie nog vaker ;) .
De rest van het jaar eten wij niet zo vaak buiten de deur, ik denk 2 x per maand. Wij wonen in het buitengebied, thuisbezorgd komt niet bij ons en fietsen naar een restaurant is ook te ver.
Dat maakt dat je toch minder snel uit eten gaat. En bovendien proberen wij ook nog een beetje op de calorieen te letten.


Hebben jullie geen auto dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 07:54 



 
Profiel   

Wij gaan ook erg regelmatig ergens iets eten of halen/laten bezorgen.
Inmiddels 33 weken zwanger van de eerste dus gok dat het de komende tijd wat minder zal gaan worden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 08:01 



 
Profiel   

Wij gaan denk ik rond de 4 a 5 keer per jaar, financieel zou het wel vaker kunnen maar vind het zonde van mijn geld. Denk dan altijd van o voor dat geld kan ik ook andere leuke dingen doen.
Heb trouwens 4 kinderen dus als we gaan eten is het met 6 personen.
Vroeger toen we nog geen kids hadden gingen we 1 keer per week, dus nee totaal niet belachelijk. Het is gewoon wat je belangrijk vind, wij zijn meer dan 200 euro per keer kwijt dus als we dat elke week doen dan word dat een beetje te gek hahah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 08:11 



 
Profiel   

Amandavd schreef
Hebben jullie geen auto dan?


Natuurlijk wel, maar bij uit eten hoort ook een wijntje en dan kan er altijd 1 niet drinken.
Bovendien vind ik het toch al anders als je minstens 20 minuten moet auto rijden. Dat maakt de drempel imo wel hoger dan wanneer je in een stad woont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 10:41 



 
Profiel   

Echt ergens gaan eten ca 1x per week, en vaak dan 1a2x per week wat halen/ laten bezorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 11:20 



 
Profiel   

Nou als jullie het leuk en gezellig vinden elke weem te gaan eten is dat toch prima. :) Vind het een beetje als een jalozie reactie klinken eigenlijk, als je dat belachelijk vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 11:38 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Amandavd schreef
Hebben jullie geen auto dan?


Natuurlijk wel, maar bij uit eten hoort ook een wijntje en dan kan er altijd 1 niet drinken.
Bovendien vind ik het toch al anders als je minstens 20 minuten moet auto rijden. Dat maakt de drempel imo wel hoger dan wanneer je in een stad woont.


Ah oke, voor ons dus niet, ik drink geen alcohol en vriendlief soms een biertje. Meestal drinken we gewoon fris. Wij wonen in het dorp en moeten dus altijd even rijden voor we ergens kunnen eten dus ook dat houdt ons niet tegen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 13:19 



 
Profiel   

Ik ben dol op uit eten.

Tijdje gedate met iemand en toen was het wekelijks (op zijn kosten, daar stond hij op).

Ik denk dat als ik zelf moet betalen zo' n 4 keer is. Moet daar echt voor sparen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 13:32 



 
Profiel   

ligt er een beetje aan wat je onder uit eten verstaat. Ik eet wel twee keer per week m'n avondeten buiten de deur denk ik. Met vrienden een simpele hap (soepje met salade ofzo). Ben dan meestal maar 10 tot 15 euro per keer kwijt, inclusief een drankje. Ik woon dan ook midden in het centrum met heel veel opties voor weinig geld. Ik reken dat zelf niet echt mee als uit eten gaan.
Buiten de deur lunchen doe ik ook zo'n 2 keer per week.

Ik denk dat ik 2 keer per maand uitgebreid uit eten ga.


Laatst bijgewerkt door Oliver op 10-10-17 14:29, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 14:26 



 
Profiel   

Ik ga meestal 2 keer per week uit eten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 14:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen