Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Met mini-hengst op les bij Jesse Drent!

 
Profiel   

Hallo allemaal!

Ik vind het altijd super leuk om vrijheidsdressuur te doen met mijn hengstje Kalibur :D
Hij is zelf altijd super enthousiast wat het ook heel erg leuk maakt! Zelf loop ik wel eens tegen dingen aan en omdat ik het altijd goed vind dat iemand anders zich er even mee bemoeid omdat ik het anders laat liggen heb ik een les met Jesse Drent afgesproken :D
Ik vind hem altijd super fijn en rustig uitleggen, geduld is belangrijk en dat kan ik nog wel eens verliezen.. Vandaar dat ik de stoute schoenen aantrok en hem een mailtje heb gestuurd met het verhaal :D

En ja hoor! Afgelopen zaterdag was het zover :D Samen met een stalgenoot hebben we afgesproken naar hem toe te gaan, hij woont gelukkig niet ver van ons af :)

We hadden een duo-les afgesproken voor een heel uur, ik had zoiets van, dat zou wel lang zijn maar we kijken wel. Ik wilde heel graag rust in onze Spaanse Pas en ik wilde graag weten hoe ik het lopend steigeren nou het beste kan 'trainen' want hij kan het wel maar zoekt nog veel naar balans dus lang houd hij het niet vol..

Maar.. Kalibur dacht er heel anders over..


[ img ]
Jambette oefenen, hij kan voetje geven maar normaal gesproken kan hij niet strekken... Wanneer Jesse erbij staat natuurlijk wel :+


[ img ]
Spagaat


[ img ]
Begin van het buigen... Jesse had gevraagd of we dit al konden en ik vertelde dat ik t wel eens oefende maar dat het niet echt lukte... Hij vond het wel een mooie toevoeging op wat we al konden dus heeft hij mij wat uitleg gegeven, en alsof Kalibur Nederlands kan, deed hij het ineens!! Nog niet perfect maar die spieren moeten ook nog getraind worden, in 1x kan natuurlijk niet :P


[ img ]
Jesse en Kalibur dachten, als de buiging zo goed gaat, waarom dan ook niet het compliment? :P Dus, Jesse legt het uit en doet het voor, en aan mijn gezicht zie je dat ik niet had verwacht dat ie dit zou doen :') Zondag heb ik deze thuis nog eens gedaan.. ik kon gewoon zijn been al neerleggen! Zo goed pakt Kalibur het al op..


[ img ]
En zelf het compliment oefenen, hier kan je ook goed zien hoe goed Kalibur zijn best doet en mij vertrouwd..


[ img ]
Het steigeren :)


[ img ]
Kalibur's favorite kunstje: de zweep oppakken.. of in dit geval, afpakken :+ En op het blok, "kijk eens hoe stoer ik ben" :P


[ img ]
Trotse Kalibur <3


[ img ]
Liggen... deze oefening is nog niet echt bevestigd, dus hier ook wat vragen over gesteld en info over gekregen waar we hard op gaan oefenen :D


[ img ]
Spaanse pas oefenen :P


[ img ]
Lopen op de achterbenen


[ img ]
Jesse wilde ook graag even een filmpje maken :)


En alsof Kalibur nog niet genoeg geleerd had, hebben we ook nog het 'Nee schudden' of het 'Shaken' geleerd! Alleen hier is geen foto van :P

Ook heeft mijn moeder gefilmd wat ik een beetje achter elkaar geplakt heb:



Sorry voor de hoeveelheid tekst maar ik heb een ontzettend leuke les gehad omdat ik mij echt verbaasd heb over Kalibur :P Ik ben gewoon super enthousiast! Haha

Leuk dat je een kijkje kwam nemen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:04 



 
Profiel   

leuk! ziet er ook goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:06 



 
Profiel   

Ilayla heeft haar leergierigheid dus niet van een vreemde. Wat een knappe papa heeft ze toch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:14 



 

Caitlin_K schreef
Ilayla heeft haar leergierigheid dus niet van een vreemde. Wat een knappe papa heeft ze toch <3


Ik dacht al. Dit moet hem wel zijn!! Maar twijfelde nav zn koppie. Maar dus toch! :D

Wat ziet hij er waanzinnig goed uit zeg TS! En super leuk, een les van Jesse! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:23 



 
Profiel   

Dankjullie wel voor de leuke reacties!!

Dit is echt de vader van Ilayla maar hij is zooooo erg veranderd van kleur in alleen al die 4 (? :oo ) jaren dat ik hem heb.. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:26 



 

Ja echt? Foto spam! :D

Ik ging in een zeer ver ver verleden nog mee hem ophalen! Hoe oud is hij nu? Ik gok dat ik toentertijd een jaar of 12/13/14 was ofzo.

Maar een echte toverbal dus! Vandaar dat ik twijfelde. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:28 



 
Profiel   

_Dominique schreef
Caitlin_K schreef
Ilayla heeft haar leergierigheid dus niet van een vreemde. Wat een knappe papa heeft ze toch <3


Ik dacht al. Dit moet hem wel zijn!! Maar twijfelde nav zn koppie. Maar dus toch! :D

Wat ziet hij er waanzinnig goed uit zeg TS! En super leuk, een les van Jesse! :)

Ja, het is de Kalibur! *\o/* <3 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:32 



 

Die is echt echt positief verandert Cait! Wat een knap ding! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:34 



 

Dat ziet er leuk en leerzaam uit. Wat een fanatieke pony heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:36 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Dat ziet er leuk en leerzaam uit. Wat een fanatieke pony heb je!

Dankjewel! :D
Fanatiek is hij zeker.. Zoveel nieuws geleerd in een uur.. hoedan.. haha

@_Dominique: Je hebt PB :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:41 



 
Profiel   

Super gaaf! En leuke foto's <3
Echt knap dat hij alles zo goed oppakt, kan me wel voorstellen dat je trots bent! Echt een hele leuke pony :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 10:55 



 
Profiel   

Super knap! Leuk dier!

En mooi paars is niet lelijk! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:02 



 

Omdat dit vrijheidsdressuur is en wij daar een apart subforum voor hebben, verplaats ik dit topic van ITP naar [VD-ITP] Vrijheidsdressuur In The Picture.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:05 



 
Profiel   

Oh sorry dankje! Ik weet soms niet waar ik moet zoeken.. had deze niet gezien sorry! Bedankt voor het verplaatsen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:29 



 
Profiel   

Ik en Kim vonden het erg leuk! Kim vond het vooral leuk om nieuwe dingen aan te leren! Volgende keer weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:01 



 
Profiel   

Sharon_Jims schreef
Ik en Kim vonden het erg leuk! Kim vond het vooral leuk om nieuwe dingen aan te leren! Volgende keer weer!

Jaaa zeker voor herhaling vatbaar :D
Thaaanks voor de gave foto’s Sharon! *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:06 



 
Profiel   

Dat ziet er heel leuk uit! mooie foto's en een stoere pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 08:45 



 
Profiel   

Dankjewel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 08:57 



 
Profiel   

Veldbloem schreef
Dat ziet er heel leuk uit! mooie foto's en een stoere pony!

Niets meer aan toe te voegen, lijkt mij een heerlijke pony om mee samen te werken en heel herkenbaar dat ze sommige dingen bij anderen wel ineens laten zien.xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:49 



 
Profiel   

Caitlin_K schreef
Ilayla heeft haar leergierigheid dus niet van een vreemde. Wat een knappe papa heeft ze toch <3

Die knappe kop is uit duizenden te herkennen (ondanks z'n verandering in kleur) <3
Fijn te zien dat hij zo goed terecht is gekomen, leuke foto's TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 15:59 



 
Profiel   

Ah wat leuk! Mag Bright een stukje van zijn enthousiastme voor vrijheidsdressuur overnemen? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 19:01 



 
Profiel   

Leuke reacties! Bedankt allemaal!

Nouuuuu een klein beetje wel hoor Joscaa.. :P Inmiddels gaat ie op z'n voorhoofd liggen als ik het compliment wil oefenen 8)7 Dus als jullie nou een stukje enthousiasme meenemen, misschien gaat dat dan ook wat beter :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 08:22 



 
Profiel   

Hahaha wat een figuur! Oké als we dat extra stukje dan overnemen moet het goed komen. Bright is altijd enthousiast en leergierig, maar VD ziet ie echt het leuke niet van in :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 09:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen