Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 286 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 
Profiel   

Grote batterij van de Motorola E4, maar kleiner geheugen, minder goed scherm en er zijn voor die prijs wel krachtigere toestellen beschikbaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 12:43 



 
Profiel   

Scherm is bij mij goed, en gigantisch veel geheugen moet ik niet. Breid ik uit met geheugenkaart.
En kan makkelijk meerdere apps laten draaien. Dus voor mij krachtig genoeg.
Liever een grote batterij dan krachtige toestellen waar ik toch niet het maximum uit haal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 12:49 



 
Profiel   

Ik heb jullie hulp nodig.
Ik twijfel enorm of ik de Samsung s7 moet gaan kopen. Hij is in de aanbieding bij de media markt en mijn iPhone 6s heeft een slechte batterij, ondanks dat ie is vervangen.

Vind iOS wel fijn, maar ik heb een Android tablet en dat vind ik ook fijn..

Dus ik twijfel enorm...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 20:31 



 
Profiel   

Ik heb dan eindelijk mijn Motorola Moto G5 Plus binnen en ik ben meer dan tevreden! Hij is lekker snel vergeleken met mijn vorige. Hopelijk laat ik deze niet in de wc vallen. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:41 



 
Profiel   

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuw mobiel. Op het moment heb ik de galaxy J5 2016 welke ik 22 juli 2016 heb gekocht.

Deze is na een dik jaar toch motorisch kapot. Mijn budget is rond de 250 - 300 euro.
Iemand een idee ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:03 



 
Profiel   

Hoi! Ik ben me ook heel langzaam aan het oriënteren naar een nieuwe telefoon.

Ik zoek eentje met een lange batterijduur, niet al te groot en kunnen openen met mijn vingerafdruk vind ik ook erg handig :D

Zelfs heb ik al een Lenovo en LG op het oog.

Iemand suggesties? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:08 



 
Profiel   

Iphone 5s. Is nu onder de 300 euro bij de mediamarkt. Voor iets meer heb je de iphone SE. Die is een stuk nieuwer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:09 



 
Profiel   

cynthiar schreef
Iphone 5s. Is nu onder de 300 euro bij de mediamarkt. Voor iets meer heb je de iphone SE. Die is een stuk nieuwer.


Iphone 5s raad ik toch af.. Ik heb hem op dit moment 1,5 jaar en moet hem 2x per dag opladen bij weinig gebruik en 3x bij veel gebruik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:11 



 
Profiel   

Dan is er iets niet goed bij jou toestel. Ik heb nog een 4s van 6 jaar oud, die komt nog de dag door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:20 



 
Profiel   

cynthiar schreef
Dan is er iets niet goed bij jou toestel. Ik heb nog een 4s van 6 jaar oud, die komt nog de dag door.

Klopt, de 5s kampte met batterijproblemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:27 



 
Profiel   

Ik heb tot januari een Samsung S4mini gehad, erg fijn ding, totdat hij continu aan de lader moest hangen - die wordt nu nog als wekker gebruikt. Sindsdien een oude iPhone 4S in gebruik, die ik gekregen heb, maar dat ding kan ik totaal niet mee overweg en is ook wel aan het overlijden, zo oud en vooral traag als die is - als idee kan ik inmiddels niet meer gebeld worden, ik krijg een sms van een gemiste oproep omdat hij te traag is om het te processen. Het duurt ook letterlijk drie minuten om de telefoon te ontgrendelen en een internetpagina te openen en laden.

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe budgettelefoon, onder de 200 euro. Eisen zijn Android en daarbij werkend op Android 7 (ik heb er geen zin in om binnen een jaar al geen veiligheidsupdates meer te krijgen door een te oud OS, mijn S4mini is ook drie jaar meegegaan) en geen gigantisch formaat. De batterij is voor mij ook aardig belangrijk, hij moet het echt gewoon die hele dag volhouden (ik ben geen extreme verbruiker) en verder moet het ding gewoon werken.

Ik zit nu te kijken naar de Motorola Moto G5. Die klinkt op zich goed voor mij, ik heb alleen nooit een Motorola gehad en weet dus niks over hoe goed die verder bekend staan qua werking. Ik zat te kijken naar de Samsung S5, maar de 2016 versie loopt nog op Android 6 en de 2017 versie valt toch wat duur uit - plus zonder vervangbare batterij, wat ik toch wel een behoorlijk minpunt vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:29 



 
Profiel   

En wat vinden jullie van de Iphone 6 ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:57 



 
Profiel   

cynthiar schreef
Dan is er iets niet goed bij jou toestel. Ik heb nog een 4s van 6 jaar oud, die komt nog de dag door.


Met mijn vorige (5c) helaas hetzelfde probleem... Heb het wel even gehad met Iphones : D
(en de steeds idiotere prijzen ervan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 10:10 



 
Profiel   

Huawei P10 lite?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 11:06 



 
Profiel   

Ik hoor vooral negatieve ervaringen over de accuduur van de P10 Lite helaas. Daarnaast ligt 'ie in ieder geval ruim boven mijn budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 13:20 



 
Profiel   

JudithGigi schreef
Hoi! Ik ben me ook heel langzaam aan het oriënteren naar een nieuwe telefoon.

Ik zoek eentje met een lange batterijduur, niet al te groot en kunnen openen met mijn vingerafdruk vind ik ook erg handig :D

Zelfs heb ik al een Lenovo en LG op het oog.

Iemand suggesties? :D

Hoe groot is te groot en wat is je prijscategorie?

De ZTE Axon 7 heb je nu voor 380 op Amazon.De. Vingerdrukscanner zit op de achterkant, wat super handig is en de batterij is best groot. Hij is het formaat van een IPhone 7, maar heeft een groter schermoppervlak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 13:24 



 
Profiel   

hielkebro schreef
En wat vinden jullie van de Iphone 6 ?


Ik heb nu de iphone 6 2 jaar en ik vind hem nog steeds erg fijn. Alles werkt goed en ik kan 2 dagen doen met een volle batterij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 14:04 



 
Profiel   

Ik zou niet ouder gaan dan de iPhone 6. Dit model is 3 jaar oud. Eigenlijk zou ik zelfs voor de iPhone 6s gaan, een model van 2 jaar oud. Als je minimaal 2 jaar met je model wilt doen, ga je compabiliteitsproblemen krijgen bij oudere modellen. Vaak vanaf 4 jaar beginnen de eerste problemen en bij 5 jaar wordt het problematisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 14:43 



 
Profiel   

Wij kijken wel rond, maar nog geen noodzaak. En ik vind alle moderne toestellen echt veel en veel te groot. Hadden eerder zo een hele kleine Sony Ericsson en daarna een HTC die ik al groot vond. Nu al 3jr een S4 mini die ook weer iets groter was. Zowel die van mij, als mn moeder en die van mn man leven nog, maar met gebreken.
Mijn scherm is al ruim een jaar kapot, maar het werkt nog. Mijn man heeft problemen met de speaker.

Hij had ook batterij problemen en omdat hij lang van huis is, hebben we van batterij geruild. Zijn batterij in mijn telefoon is eigenlijk geen groot probleem. Ik merk wel dat het ook aan de oplader ligt. We hebben overal wat liggen, ook van oudere telefoons en sommigen laden slechter op.

Ik heb wel altijd bescherming. Een glas folie op scherm en rubber omhulsel aan de achterkant. Die van mij valt echt elke dag, heeft gezwommen in de drinkbak en dus een kapot scherm. Als hij kapot lijkt, haal ik hem even uit elkaar en zet hem weer in elkaar en doet hij het gewoon weer.
Durf haast geen andere te kopen eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 15:28 



 
Profiel   

Quebelle schreef
JudithGigi schreef
Hoi! Ik ben me ook heel langzaam aan het oriënteren naar een nieuwe telefoon.

Ik zoek eentje met een lange batterijduur, niet al te groot en kunnen openen met mijn vingerafdruk vind ik ook erg handig :D

Zelfs heb ik al een Lenovo en LG op het oog.

Iemand suggesties? :D

Hoe groot is te groot en wat is je prijscategorie?

De ZTE Axon 7 heb je nu voor 380 op Amazon.De. Vingerdrukscanner zit op de achterkant, wat super handig is en de batterij is best groot. Hij is het formaat van een IPhone 7, maar heeft een groter schermoppervlak.


Had vandaag een LG van 15 bij 7,2 en dat vind ik toch wel eigenlijk het maximun :D
Prijscategorie ergens tussen budgetstelefoons en de 500 euro :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 15:44 



 
Profiel   

Ik heb de LG G6, heerlijk toestel! Vingerafdrukscanner op de achterkant, kom de dag met veel gebruik makkelijk door. Alleen wel 5,7 inch

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 15:51 



 
Profiel   

spookyskippy schreef
Ik heb de LG G6, heerlijk toestel! Vingerafdrukscanner op de achterkant, kom de dag met veel gebruik makkelijk door. Alleen wel 5,7 inch


Staat toevallig op dit moment in mijn top4 :D
Twijfel nog tussen de lenovo p2, lg g6, oneplus 5 en motorola moto g5 plus (uit mijn hoofd, weet het niet zeker)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 16:14 



 
Profiel   

Ik zat nog te twijfelen tussen de oneplus 5 en deze. Vanwege de smalle randen van dit scherm toch maar voor deze gegaan(en omdat de oneplus toen nog niet in het wit/goud was :+ )
Ik heb nog geen seconde spijt van dit toestel, draait heel soepel en snel. Vind hem zeker het geld waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 16:31 



 
Profiel   

Dan zou ik voor de OnePlus gaan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 17:38 



 
Profiel   

Hier een hele tevreden OnePlus 5 bezitster! :D Super fijne telefoon. Heb problemen gehad met het scherm (viel uit), maar kon hem dezelfde week nog opsturen en had hem een week later alweer terug, heeft me niks gekost. Dus ook super fijne service!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 18:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 286 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen