Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Geen spoor van vermiste Anne Faber

 
Profiel   

Weer een zorgelijke vermissing :\ Ik hoop dat ze snel in goede gezondheid weer thuis is.
Wie volgt dit verhaal ook?

Citaat
De zoektocht in Baarn naar de vermiste Anne Faber uit Utrecht heeft nog niets opgeleverd. Enkele tientallen familieleden en vrienden doorzochten het bos in de omgeving van paleis Soestdijk, in de hoop een spoor te vinden van de 25-jarige vrouw die sinds vrijdagavond spoorloos is.

"Dat gebeurt puur op initiatief van ongeruste familie en vrienden", zegt verslaggever Nicole le Fever. Zij was vanmiddag bij de zoektocht en merkte een grote betrokkenheid vanuit de buurt. "Er zijn enorm veel tips binnengekomen. Mensen lopen bijvoorbeeld naar de politie om te zeggen dat ze iets hebben zien liggen in het bos."

Er zijn wel agenten aanwezig, maar Le Fever benadrukt dat het niet gaat om een politie-actie. "De politie zegt: wij hebben geen aanwijzingen dat zij hier mogelijk te vinden is." Agenten zijn er daarom alleen ter ondersteuning en begeleiding. Alle tips hebben tot nu nog niet geleid tot een doorbraak in de vermissing.

Posters op bomen
Er werd gezocht in de omgeving van Paleis Soestdijk en rond de Hilversumsestraatweg in Baarn. Volgens RTV Utrecht zijn in het bosgebied posters op bomen geplakt met de oproep om uit te kijken naar de vrouw.

Anne vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Utrecht. Daarna zou ze nog in Hollandsche Rading zijn geweest. Aan het begin van de avond verstuurde ze in de regen via WhatsApp een selfie naar haar vriend. De foto is gemaakt op de kruising van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn.
Tijdens de zoektocht worden flyers uitgedeeld en opgehangen.

Regen en onweersbuien
Sinds vrijdag 19.45 uur heeft de vrouw berichten op haar mobiele telefoon niet meer gelezen. De politie zegt dat ze verdween op een avond met regen en onweersbuien. Ook haar fiets is nog spoorloos. Er wordt met alle scenario's rekening gehouden. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Zoekacties afgelopen weekend leverden niets op. Gisteren werd een politiehelikopter met warmtecamera ingezet, maar zonder resultaat.


http://www.nos.nl

Moderatoropmerking:
Modopmerking op pagina 50:
Het is prima dat jullie van gedachten wisselen over wat er gebeurd kan zijn. Maar zouden jullie iets terughoudender willen zijn met speculaties over de verdachte, en met de discussie over TBS en recidive? Die discussie past wellicht beter in een eigen topic. Verder wil ik jullie vragen om respectvol naar elkaar te blijven. Ik snap dat emoties snel oplopen bij dit onderwerp, maar anderen afsnauwen is niet nodig.


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-10-17 20:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 19:59 



 
Profiel   

Krijg bij dit soort berichte gelijk kippe vel

Vreselijk dat dit soort dingen dagelijks gebeuren :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:02 



 
Profiel   

biggirl schreef
Krijg bij dit soort berichte gelijk kippe vel

Vreselijk dat dit soort dingen dagelijks gebeuren :(


Ja zeker, hier word ik ook altijd naar van. Ik volg het, omdat het redelijk in de buurt is, maar ik hoop eigenlijk dat zo gewoon weer veilig terug komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:04 



 
Profiel   

Ik volg het ook. Krijg er een naar gevoel bij :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:05 



 
Profiel   

Ik volg het ook op de voet, dicht bij huis verhaal dit. Hoop zo dat ze snel weer veilig en gezond thuis is :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:12 



 
Profiel   

Bizar altijd, dat er in dit zeer dichtbevolkte land toch weer mensen spoorloos kunnen verdwijnen :\

Hoop dat ze weer terugkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:14 



 
Profiel   

Naar bericht..
Hoop dat ze snel weer terugkomt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:16 



 
Profiel   

Ik volg deze zaak ook. Hoop dat ze snel gezond en wel terug komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 20:25 



 
Profiel   

Ik volg dit ook, heel erg dichtbij dit. Vlak na de selfie kwam het hier echt met bakken uit de hemel incl onweer. Vraag me steeds af wat ze toen gedaan heeft, je kunt daar behalve onder bomen bijna niet schuilen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:05 



 
Profiel   

Nadir schreef
Ik volg dit ook, heel erg dichtbij dit. Vlak na de selfie kwam het hier echt met bakken uit de hemel incl onweer. Vraag me steeds af wat ze toen gedaan heeft, je kunt daar behalve onder bomen bijna niet schuilen...


Misschien ergens aangebeld en was dat geen zuivere koffie?
Bizar verhaal... ik durf er bijna niet vanuit te gaan dat ze nog leeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:30 



 
Profiel   

Ik vind het vooral een zorgwekkend teken dat ze niet meer op haar telefoon heeft gekeken etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:33 



 

Wat ik zo raar vind is.. waarom ging ze uren fietsen? Heeft haar vriend dat niet gevraagd toen ze die selfie stuurde?
Misschien word die info natuurlijk expres niet gegeven in het kader van onderzoek.. maar ik ben er wel benieuwd naar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:38 



 
Profiel   

Ik hoop oprecht dat ze goed en wel wordt terug gevonden. Ik las het gisteravond en ik vond het zo'n apart verhaal. Ik twijfel niet aan de informatie die er wordt vrij gegeven, maar kan geen logisch vervolg bedenken. Baarn en Utrecht zijn plekken waar ik en vooral mijn vriend erg bekend zijn dus het is een gek idee dat zoiets 'raars' zich kan afspelen. Voor de familie en vrienden zou het fijn zijn als dit tot een goed eind komt ... Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:46 



 
Profiel   

Vanochtend stond politie op de praamgracht (weg vanaf soestdijk)in de sloot. Ook vele brandweerwagens en politie helikopters waren er in de weer. Maar zijn na een uur weer vertrokken.

Ik vind de gehele situatie maar bizar..


Laatst bijgewerkt door Saaams op 02-10-17 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:48 



 
Profiel   

Jeetje is ze nog niet gevonden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:50 



 
Profiel   

Ik maak me echt zorgen om die meid.. hoe kan iemand nou gewoon verdwijnen, wat een eng idee.. ik hoop zo dat ze snel en in goede gezondheid gevonden word..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:55 



 
Profiel   

VivaLaVida schreef
Wat ik zo raar vind is.. waarom ging ze uren fietsen? Heeft haar vriend dat niet gevraagd toen ze die selfie stuurde?
Misschien word die info natuurlijk expres niet gegeven in het kader van onderzoek.. maar ik ben er wel benieuwd naar..


Ja dat vond ik ook vreemd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 22:21 



 
Profiel   

Het lange fietsen begreep ik ook niet, maar wat een naar bericht weer. ;(

Na Savannah en Romy is dit ook weer eng dichtbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 22:35 



 
Profiel   

Misschien fietste ze wel vaker en stuk. Gewoon omdat het lekker is..

Vreselijk voor iedereen die haar lief heeft! Hopelijk komt ze in goede gezondheid terug...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 22:36 



 
Profiel   

Wat ik vooral erg vind is de speculatie onder het gedeelde bericht van haar vriend op Facebook. Mensen die zeggen dat hij wellicht zelf er wat mee te maken heeft, andere beschuldigen er dingen mee te maken te hebben of inderdaad vraagtekens stellen bij het hele verhaal. It's not the right time or place for that men ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 22:38 



 
Profiel   

VivaLaVida schreef
Wat ik zo raar vind is.. waarom ging ze uren fietsen? Heeft haar vriend dat niet gevraagd toen ze die selfie stuurde?
Misschien word die info natuurlijk expres niet gegeven in het kader van onderzoek.. maar ik ben er wel benieuwd naar..


Wat is daar dan vreemd aan? Ik doe dat ook regelmatig. Niet als er onweer op komst is, maar misschien is ze overvallen door de buien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 05:55 



 
Profiel   

Ik meende ook ergens in een artikel te lezen dat Anne zo'n beetje alles op de fiets deed en inderdaad vaker zulke tochten maakte. Wat ik me dan inderdaad afvraag is waarom in dat weer... het kwam hier vrijdag overdag in ieder geval al afwisselend met bakken uit de lucht, zou ze dat niet gecheckt hebben dan vraag ik me af.

Lees nu dat het vooral telefoongegevens zijn die meer informatie moeten gaan geven en dat een ongeluk niet waarschijnlijk geacht wordt... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 06:02 



 
Profiel   

Courses schreef
Wat ik vooral erg vind is de speculatie onder het gedeelde bericht van haar vriend op Facebook. Mensen die zeggen dat hij wellicht zelf er wat mee te maken heeft, andere beschuldigen er dingen mee te maken te hebben of inderdaad vraagtekens stellen bij het hele verhaal. It's not the right time or place for that men ...


Iemand vond dat inderdaad ook de juiste plaats om gal te spuwen over vluchtelingen.. Die zouden haar vast wel gepakt hebben, of iets in die richting.. :n

Ik hoop dat ze snel weer terecht is. Die onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 06:09 



 
Profiel   

Anne is een vriendin van een studiegenootje van mij van de universiteit van Utrecht, ik deel al haar posts en probeer mee te denken maar heb echt geen flauw idee. Ik woon ook niet in de buurt. Ik hoop maar dat ze snel in goede gezondheid gevonden wordt.
las gister een vaag bericht in de reacties van een paranormaal persoon, dat ze zich schuil zou houden.... maar ik geloof dat niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 11:04 



 
Profiel   

Dit doet me zo denken aan dat verhaal van Natascha Kampusch. Dit verdween op een dag ook maar zo. Alles weg en geen spoor van t meisje. Werd toen na een hele lange tijd gevonden omdat ze was ontsnapt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 11:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen