Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Goedgekeurde KWPN-ruin Polansky overleden

 
Profiel   

Bokt.nl / Facebook
In Memoriam
Ingezonden door Ketaki


De zwarte goedgekeurde ruin Polansky (v. Kostolany) is niet meer, laat Maaike Hofman op haar Facebookpagina weten. In 2010 nam ze de teugels over van de toen al geruinde Polansky. Ze waren slechts een winstpunt verwijderd van de Grand Prix. Helaas moest ze hem afgelopen zomer laten gaan. "Mijn partner in crime is niet meer. Van de ene op de andere dag afscheid moeten nemen van Polansky deze zomer. We hebben alles gedaan wat we konden om hem te redden, maar er was geen andere keuze dan hem te moeten laten gaan. Gelukkig geeft dat nog een beetje troost. Echt kapot (geweest) van verdriet en daarom niet de behoefte gehad om dit direct te delen met anderen", schrijft Maaike.

Ondanks zijn leeftijd was hij nog heel fit en liep hij nog actief in de wedstrijdsport. "Wat heb ik ontzettend veel van Pol mogen leren en ervaringen op mogen doen waar ik de rest van mijn leven profijt van ga hebben", vertelt Maaike. "Makkelijk was hij absoluut niet en we hebben veel pech en blessureleed gekend, voornamelijk in onze beginjaren. Wat was het dan ook een wonder dat we hier zoveel sterker uit kwamen. Ik was zelf nog een jong broekie toen Pol bij ons kwam, trots dat niet alleen ik al snel in de subtop klassen debuteerde, maar ik Pol uiteindelijk ook gewoon nog 2 niveaus hoger heb uitgebracht dan waarin hij ooit gelopen had!!"

Polansky heeft ruim 600 nakomelingen, waaronder de goedgekeurde zonen Upper-class (mv. Doruto) en Vivaldo (mv. Montecristo). Polansky is 20 jaar geworden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 17:43 



 
Profiel   

he wat sneu, sterkte voor Maaike.... Naar om je maatje te moeten verliezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 19:27 



 
Profiel   

ik geloof zelfs dat maaike hier op bokt een eigen account had. welke weet ik zo goed even niet.

heel veel sterkte voor maaike

haar boktnaam was: XMaaiike

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 19:51 



 
Profiel   

Ah sneu zeg..ik begrijp de behoefte om het niet gelijk met de wereld te delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 06:57 



 

Jammer :( herinner me het bericht nog dat ze hem pas had, lijkt wel alsof het gisteren was.

Sterkte voor Maaike met het verlies van haar grote vriend!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 11:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen