Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van NAS In de ban van Pjotr

 
Profiel   

Ja we moeten wat meer spammen hier haha, ik durfde niet meer omdat ik een beetje de overhand nam met het gespam.
Ragnar wordt echt een joekel zeg!

Ik heb ook nog wel foto's van mijne, nu bijna 3 maanden oud.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 11:06 



 
Profiel   

Ik vind Ragnar zo wijs, hoe groot is zijn moeder en hoe groot verwacht je dat hij wordt? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 11:21 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Ik vind Ragnar zo wijs, hoe groot is zijn moeder en hoe groot verwacht je dat hij wordt? :)

Ragnar is nu 120 cm. Moeder is 145 cm.

dank jullie wel!

Vu ziet er goed uit!



Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 04-09-17 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Op verzoek aangepast


Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 14:30 



 
Profiel   

Wat zijn ze knap!! <3 <3

Wooow wat wordt macho groot en wat een manen <3, erg knap! Hoe groot is hij nu ongeveer?

Vu is echt een heel chique veulen! Ik ben echt benieuwd hoe ze het doet op de keuring!

Ragnar is echt gaaf, je ziet het arabische er ook echt in terug en daar hou ik van :D, super mooie stokmaat krijgt hij ook, heb je je opgegeven voor de keuring dit jaar?

Ik heb zelf dit jaar geen Pjotr kinderen op de keuring, alleen een kleinzoontje van Pjotr (vader is Nimroos, dat is een zoon van Pjotr) :)

[ img ]

Dit jaar zijn er weer een aantal gedekt door Pjotr dus ik kan volgend jaar weer nieuwe veulentjes tonen <3 <3, allemaal uit hele verschillende rassen moeders dus dat worden weer aparte veulens! Hij heeft voor het eerst Duitse Classics gedekt, hele chique kleinere pony's, dus ik ben echt nieuwsgierig hoe die veulens worden! En ook weer een welsh a merrie en wat mini maat appaloosa merrietjes.
De eerste die geboren wordt volgend jaar is van de bonte merrie die haar prachtige palomino dochtertje verloren was dit jaar (na 1 week overleden door hoogstwaarschijnlijk een longontsteking), hoop echt dat alles nu goed verloopt voor merrie en eigenaar, maar dat moet nu gewoon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 21:37 



 
Profiel   

Nee ik ging de keuring niet redden met de drachtige merries die dan op springen staan... :( wel ontzettend jammer, want hij is er wel klaar voor denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 22:09 



 
Profiel   

[ img ]

1 van mijn dames die hopelijk een Pjotr verwacht :) wat voor kleuren bommetje het wordt weet ik niet.
Van mijn bruine die hopelijk ook drachtig van hem is heb ik niet echt een goede foto.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 10:16 



 
Profiel   

Super leuk! Ik las al iets over Duitse Classics, dus ik had al een vermoeden dat jij het was :D . Ben erg benieuwd wat je dames ervan gaan maken, het moet wel chique worden zou je zeggen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 10:33 



 
Profiel   

Wat leuk Tamara, je nieuwe ponies (nou ja, misschien heb je ze al een tijd, maar ik herinner me van jou je dubbelspan deutsche classics die sprekend op elkaar leken :D )
Ik zal eens even een foto bijsluiten van Odinkie Toys Puzzle Me, hoe ze nu is, zij is ook een nakomeling van Pjotr (1 van de eersten) en al eerder in dit topic voorgesteld. Ze is trouwens drachtig, dus een kleinkind van Pjotr op komst!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 22:47 



 
Profiel   

Met pijn in mijn hart zoek in een 6☆ huisje voor Ragnar...

http://www.bokt.nl/markt/ad/454827/unie ... ok-te-koop

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 12:58 



 
Profiel   

Huh dat verbaast me wel een beetje, had ik niet zien aankomen. Hopelijk krijgt hij een fijn huisje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 07:19 



 
Profiel   

Leuk Stippies! Van wie is ze drachtig?

Mijn Pjotr dochter had afgelopen weekend een mooie eerste premie gehaald op de keuring.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 08:50 



 
Profiel   

Mooie foto's van de Pjotr kinderen! Ik heb ook weer eens wat fototjes van mijne!

Emma (welsh A moeder) is nu bijna 2,5 jaar

[ img ]

Springveer groeit ook heel mooi uit, hij is nu 1 jaar en 4 maanden en meet al 1,20! (ook welsh A moeder, vol broertje van Emma)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En dan hebben we nog Dion's Casanova de kleinzoon van Pjotr (v Nimroos), hij had afgelopen keuring een mooie 1ste premie en 2de plaats gehaald vlak achter de uiteindelijke veulenkampioen! Dus heel mooi resultaat ook, heel blij mee!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 23:05 



 
Profiel   

Ik had het al gezegd maar Springveer is echt super stoer! <3
Emma vind ik al heel volwassen en betrouwbaar ogen op de foto, is zij pap en mam ook voorbij qua schofthoogte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 03:32 



 
Profiel   

Emma is ook echt al heel volwassen om te zien, volgend jaar wordt ze eerst maar ingereden en een tijdje kinderrijpony en misschien dek ik haar dan in 2019 :)
Ze is in ieder geval moeder voorbij, ze is nu rond de 1,18 en zal nog wat groeien maar denk niet veel meer. Springveer is in ieder geval groter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 07:00 



 
Profiel   

Knappe kinders geeft hij toch!
Hier nog 1 van el macho
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 18:48 



 
Profiel   

Wow wat een manen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 19:02 



 
Profiel   

@Mooney: ze is drachtig van Cash-O
Leuk veulen heb jij ook zeg!
En Emma en Springveer, tjemig wat zijn die al gegroeid zeg! Mooie ponies geworden Anna <3
Wat een enorme stoere kop heeft El Macho en dan die manen, hij doet zijn naam wel eer aan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 22:03 



 
Profiel   

Ik schop hier weer wat leven in :D

Ben benieuwd hoe Emma het gaat doen onder het zadel komend jaar, ziet er vast chique uit!

Flinke manendos inderdaad bij Macho zeg! Hij wordt volgend jaar 3 jaar toch? Heb je specifieke plannen met hem?

Stippies: Spannend, knappe papa van het veulen ook. Verloopt de dracht voorspoedig tot nu toe?

En hoe gaat het met jouw drachtige dames DD?


Ons dametje groeit mooi verder, loopt veel ongein uit te halen met haar peetoom en we laten haar af en toe wennen aan gekke dingen.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 11:31 



 
Profiel   

Leuk! Wat ziet ze stoer uit, wel een draakje denk ik?

Macho wordt idd 3, maar krijgt nog lekker de tijd om uit te zwaren/ groeien. Bedoeling is om hem aangespannen te beleren, misschien tweespan met mijn andere pony. En misschien mäg hij een aantal van mijn merries dekken. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 17:49 



 
Profiel   

Haha ja het is een draak met hoofdletter D, maar wel een heel gezellig en vrolijk draakje. Moeders is ook een aparte (vind ik zelf wel heerlijk om mee te werken, maar vaak voor onbekenden of veearts oid niet zo fijn) en haar oma ook, dus ze komt ook uit een draken-moederlijn haha.

Zo, die Macho gaat een mooi leven tegemoet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 21:17 



 
Profiel   

Ragnar is inmiddels verkocht en hij is met zijn hoefjes in een paradijsje terechtgekomen :j

Hij staat nu bij een shet ruintje en zal waarschijnlijk nog van zich laten horen bij het Welsh stamboek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 11:55 



 
Profiel   

Zal mijn dikke deuren van de week even op de foto zetten, eentje kun je nu al bijna rollen, de andere heeft een net buikje en nr 3 moet ik nog even laten scannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 12:24 



 
Profiel   

Oh je hebt er (waarschijnlijk) drie drachtig? Dat wordt een feest zeg, ik had in mijn hoofd zitten dat er twee drachtig waren. Kijk uit naar foto's van de ronde buikjes :D

We zitten hier op kleigrond, dus de afgelopen twee weken hebben ze op de paddock gestaan. Nu was de wei een beetje opgedroogd en met het weer dat eraan komt zou dat niet lang duren, dus ze mochten vandaag even 3 uurtjes de wei op. Vu had het een beetje moeilijk met de keuze tussen grazen en gek doen :+ ik vind haar echt grappig, ze kan zo heerlijk lopen spoken maar ondertussen is ze in de omgang echt heel fijn, ze komt altijd even een kriebel halen en wil graag dingen leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 17:50 



 
Profiel   

Wow El Macho zijn manen zijn echt lang!! Mooi! Emma heeft ook best lange manen, Springveer hou ik ze in sportcoupe :D

Stippies ik ben echt zo benieuwd naar jou veulen! Ik vind het echt een top combinatie!

Vu is een hele stoere meid! Echt een mooi front erop, net een hengst hihi

Letsdunit jaaaa foto's van je dames!

Ik heb vandaag ook weer wat recente foto's van Springveer gemaakt, er was een fotograaf voor sneeuwfoto's en heb toen zelf ook wat foto's gemaakt, die van de fotograaf zijn veeeeel mooier maar moet ik nog even op wachten, dus dan maar alvast die van mij, Spring is zo'n knapperd <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 15:50 



 
Profiel   

En alvast een van de fotoshoot door http://www.minhdanvu.nl <3 <3 <3

[ img ]

<3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 08:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen