Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Topic van de week: Een geschikte voerton

 
Profiel   

Bokt.nl
Bokt community


Wat misschien niet zo belangrijk lijkt, kan toch heel erg handig zijn; een voerton. Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Daarom kan het nog best lastig zijn om een geschikte voerton te vinden. Bokker Ricie stelde de vraag wat nou een geschikte voerton is. Daarop hebben enkele bokkers hun ervaringen gedeeld met bepaalde voertonnen. Ook nieuwsgierig naar de adviezen en ervaringen? Lees het topic hier terug.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 10:19 



 
Profiel   

Dit is toch geen voorpagina nieuws. dan kan je overal wel nieuws van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 11:25 



 
Profiel   

En dat het volgende week misschien wel 20 graden kan worden wel? (Volgens een landelijke omroep via Facebook)

Je hoeft niet te reageren, je hoeft het niet te lezen en je hoeft je er ook niet aan te ergeren. Maak je maar druk over andere dingen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 11:46 



 

Dit topic staat op de voorpagina omdat er elke week een leuk/ interessant/ mooi topic van Bokt uitgelicht wordt als topic van de week. Het valt op de voorpagina onder het kopje Bokt Community: berichten voor en door Bokkers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 11:58 



 
Profiel   

palousa_boy schreef
En dat het volgende week misschien wel 20 graden kan worden wel? (Volgens een landelijke omroep via Facebook)

Je hoeft niet te reageren, je hoeft het niet te lezen en je hoeft je er ook niet aan te ergeren. Maak je maar druk over andere dingen..


dat ik mij er druk over maak of aan erger maak jij er van.
Ik erger mij er niet aan hoor. snapte alleen niet dat het bij nieuws hoorde. begrijp nu dat het bij bokt community hoor. Kende dat nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 16:26 



 
Profiel   

Goh, dan vind ik het topic van de bokker die opgesloten zat toch een stuk geschikter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 08:09 



 
Profiel   

Jeetje wat kan er soms naar gereageerd worden op voorpagina nieuws. Het is toch fijn om te weten welke voerton nou fijn te gebruiken is? Kan aan mij liggen hoor :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 08:11 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Goh, dan vind ik het topic van de bokker die opgesloten zat toch een stuk geschikter.

Als je een geschikt topic ziet, kun je deze altijd nog insturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 09:01 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Cayenne schreef
Goh, dan vind ik het topic van de bokker die opgesloten zat toch een stuk geschikter.

Als je een geschikt topic ziet, kun je deze altijd nog insturen.

Met als aanvulling dat een topic wel paardgerelateerd of Boktgerelateerd moet zijn (als in een Bokt-huwelijk bijvoorbeeld). Vandaar dat het topic van de opgesloten bokker, hoe hilarisch dat topic overigens ook is, niet is gekozen als Topic van de week.
Dit deden we voorheen niet, maar omdat er nogal wat opmerkingen over kregen toen er een niet paard-
of Boktgerelateerd topic werd geplaatst, hebben we besloten deze richtlijn te hanteren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 09:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen