Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

De Spaanse Rijschool in Ahoy Rotterdam

 
Profiel   

Wij gaan op zaterdag weet iemand toevallig hoelaat het ongeveer afgelopen is? Worden opgehaald maar geen idee hoelaat ik dat moet afspreken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 20:54 



 
Profiel   

ze waren een jaar of 5 geleden ook in Ahoy! ik vond het toen wel heel mooi om te zien :)

Heel veel plezier iedereen die gaat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 20:58 



 
Profiel   

XxMariellexX schreef
Wij gaan op zaterdag weet iemand toevallig hoelaat het ongeveer afgelopen is? Worden opgehaald maar geen idee hoelaat ik dat moet afspreken


Ook ik ben hier erg nieuwsgierig naar.
Ga met mijn dochter en moeten terug met de trein naar Assen. En ben benieuwd of dit wel haalbaar is. Of dat hij ons ergens moet oppikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 17:20 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag heen, heel benieuwd hoe het is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 17:27 



 
Profiel   

Ik kan daar geen info van vinden op de tickets

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 17:33 



 
Profiel   

Ik ga maandag even bellen Naar Ahoy zodra ik het weet zal ik het hier plaatsen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 21:06 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag. Heb er onwijs veel zin in, herinneringen ophalen aan de tijd dat ik met mijn oude PRE dergelijke oefeningen aan het trainen was voor shows.

Overigens is het om 22.10 uur afgelopen.

Iedereen veel plezier toegewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 12:13 



 
Profiel   

shoes schreef
Ik ga zaterdag. Heb er onwijs veel zin in, herinneringen ophalen aan de tijd dat ik met mijn oude PRE dergelijke oefeningen aan het trainen was voor shows.

Overigens is het om 22.10 uur afgelopen.

Iedereen veel plezier toegewenst!


Super Bedankt voor die informatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 17:30 



 
Profiel   

Ik wilde net een kaartje bestellen ergens vooraan, waar er nog 2 plekken zijn, krijg ik de melding dat ik een plek in het midden of aan de rand open laat. Ja, duh, want ik wil maar 1 kaartje. Blijkbaar discrimineren ze losse personen.
En dan vind ik het wel vreemd dat verder achteraan wel allemaal losse plekken 'over' zijn, dus het is maar een raar systeem...
Wel flauw, kan ik helemaal niet kiezen waar ik wil zitten als ik alleen ben, ook al is er nog plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 19:24 



 
Profiel   

Wij gaan morgen!
Hadden kaartjes gekocht ergens in de verste uithoek, kregen we 2 dagen na aankoop een mail dat we VIP plaatsen hadden gewonnen. Echt ónwijs gaaf. Kan het nog steeds niet geloven. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 19:35 



 
Profiel   

Het was altijd een droom van me om naar de echte Spaanse Rijschool in Wenen te gaan. Dat was vorig jaar een feit en ik ben ook gelijk genezen. Heb de ochtendtraining mogen bijwonen en een rondleiding door de stallen gehad, maar kon het niet meer aanzien. De paarden mogen de hele dag alleen maar in een (te) kleine stal staan, mogen niet in de bak rollen (speciaal om gevraagd), het enige uitstapje is een oersaaie stapmolen en verder elke dag in een kleine bak in de krul getrokken worden. De training verliep bij sommige paarden helaas alles behalve vriendelijk. En het viel de andere gasten tijdens de rondleiding ook op als ik een specifieke vraag stelde, dat de gids er heel handig omheen draaide om een antwoord niet te hoeven geven of bij welzijnsvragen (ongeacht wie ze stelde) werd er eerst ingestudeerd geantwoord en later zelfs helemaal niet meer gereageerd. Het komt erop neer dat de paarden dag in dag uit hun kunstjes moeten vertonen en een paar weken per jaar maar echt vrij hebben. Daar heb ik moeite mee en dat is voor mij de reden dat ik zowel hier in Nederland als in Wenen niet meer naar deze show wil.
Misschien dat de nieuwe regels voor wat meer welzijn zorgen: tegenwoordig mogen er namelijk ook vrouwen aan de opleiding meedoen en die zijn meestal wel voorstander van een beter leven voor dieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 19:47 



 
Profiel   

Heeft het zin om je camera mee te nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 09:14 



 
Profiel   

Was geweldig gisteren. Heb echt genoten.

Voor degene die een indicatie willen hebben voor de eindtijd. Wij liepen om kwart over 11 naar de metro, en zijn meteen weggegaan toen het afgelopen was. En het het begon om iets over 8.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 09:35 



 
Profiel   

Ik ben een aantal jaren geleden geweest , en ik vond het erg tegenvallen. de paarden zagen er niet happy uit, en de routines waren slordig. Tussen de palen en dan aantikken om wat aan te leren vond ik gewoon paardje pesten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 09:39 



 
Profiel   

Ik moet het helaas toch gaan missen. Vanochtend ziek geworden dus kan vanavond niet gaan..
Baal er echt van..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 13:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen