x

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maren
Feeling down? Saddle up!
Berichten: 1058
Geregistreerd: 10-04-10

x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 23:27

x
Laatst bijgewerkt door Maren op 29-09-23 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:29

In februari kan je overstappen. In november kan je verlengen als je bij ze blijft.

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:31

Meestal kan je 3 maanden van te voren verlengen. Dacht dat dit ook zo is voor het overstappen. De nieuwe provider zal dan je abonnement omzetten vanaf het einde van je contract (februari dus) zodat je je nummer kunt behouden :)
En anders kun je altijd even informeren bij de nieuwe aanbieder!

Edit; hier nog wat info; https://www.vergelijksimonly.nl/FAQ/wij ... -provider/

Al zal ik je aanraden om niet te ver van te voren een abonnement af te sluiten. Kan zijn dat je toch van mening veranderd ;)

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:35

Bel morgenochtend even naar Ben, heb je meteen je antwoord :)*

Maren
Feeling down? Saddle up!
Berichten: 1058
Geregistreerd: 10-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 23:42

x
Laatst bijgewerkt door Maren op 29-09-23 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:51

Mijn moeder heeft recent hetzelfde gedaan van T-mobile naar KPN, een maand geleden al overgesloten en een nieuwe telefoon, maar het abonnement gaat morgen pas in. Je moet dus wel je contract bij Ben tot februari uitzitten.

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:58

Of benader ze even via Facebook, werkt vaak een stuk sneller

Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:07

Je kan 16 november gewoon een ander abonnement afsluiten, die gaat dan in per februari. Een eventuele nieuwe telefoon krijg je wel meteen, en kan je ook meteen gebruiken. Alleen de simkaart die er bij zit dus pas vanaf februari

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:11

Ik zit bij Youfone, heb je KPN netwerk en (sim only) erg goedkoop. Eerst bij simpel gezeten maar hun dekking in het buitenland was om te huilen. Youfone heeft dat wel goed voor elkaar :j

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:24

Ik heb nooit sim only’s gehad bij goedkope providers. Altijd bij T mobile gezeten en erg tevreden over!

conejo

Berichten: 1413
Geregistreerd: 07-03-06
Woonplaats: Bennekom

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:38

Bij de meeste providers kun je pas weg per einde contract met 1 maand opzeg termijn. Dus denk er wel aan 1 maand voor het einde over te stappen anders moet je nog een maand wachten.
Ook is er vaak wel de mogelijkheid om eerder over te stappen. Maar dan moet je jet abonnement afkopen. En met een beetje pech is dat duurder dan tot het einde doorbetalen.

Vaak staan deze dingen in de algemenevoorwaarden zal daar dan eens in kijken.

Stampeltje
Berichten: 386
Geregistreerd: 18-05-15

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:03

Je mag in november al verlengen omdat ze hopen dat je met een nieuwe telefoon in het vooruitzicht de keuze maakt om bij de huidige aanbieder te blijven. Als wilt overstappen naar een andere aanbieder loopt je abo door tot feb en betaal je tot die tijd. Denk bij overstappen wel aan op tijd opzeggen! Voor het meenemen van je huidige nummer moet je ook een bepaalde periode incalculeren.

Zelf heb ik t-mobile en daar ben ik erg tevreden over. De dekking is erg goed. Ik heb weinig van hun klantenservice gebruik hoeven maken maar altijd snel geholpen via fysieke winkel of chat.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:15

Ik denk dat voldoende mensen al hebben gereageerd op het overstap/opzeg gedeelte.

Maar ik zit bij tele2 voor 26 euro per maand, maandelijks op te zeggen en dan heb ik onbeperkt 4g internet, geloof 5 of 6 gb in het buitenland per maand en onbeperkt bellen/sms'en. Volgensmij 25 euro per maand bij een jaar/2-jaars contract.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:32

chocobroodje schreef:
Ik zit bij Youfone, heb je KPN netwerk en (sim only) erg goedkoop. Eerst bij simpel gezeten maar hun dekking in het buitenland was om te huilen. Youfone heeft dat wel goed voor elkaar :j


Ik zit ook bij Youfone. Enige minpuntje vind ik alleen dat je je mb's niet meeneemt naar de volgende maand. En dat je niet meekunt doen aan sms dingen enzo (maar daar baal ik alleen van tijdens het Songfestival :') ).

De klantenservice is trouwens ook super. Ik had deze maand ineens twee internetbundels aanstaan, terwijl ik alleen 4G had aangevraagd, was iets fout gegaan bij hun. Maar binnen een uur was het opgelost *\o/*

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Verlengen/beëindigen abbonement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:25

Meestal kun je 2 maanden van te voren overstappen