Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

x

 
Profiel   

x


Laatst bijgewerkt door Maren op 29-09-23 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:27 



 
Profiel   

In februari kan je overstappen. In november kan je verlengen als je bij ze blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:29 



 
Profiel   

Meestal kan je 3 maanden van te voren verlengen. Dacht dat dit ook zo is voor het overstappen. De nieuwe provider zal dan je abonnement omzetten vanaf het einde van je contract (februari dus) zodat je je nummer kunt behouden :)
En anders kun je altijd even informeren bij de nieuwe aanbieder!

Edit; hier nog wat info; https://www.vergelijksimonly.nl/FAQ/wij ... -provider/

Al zal ik je aanraden om niet te ver van te voren een abonnement af te sluiten. Kan zijn dat je toch van mening veranderd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:31 



 
Profiel   

Bel morgenochtend even naar Ben, heb je meteen je antwoord :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:35 



 
Profiel   

x


Laatst bijgewerkt door Maren op 29-09-23 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:42 



 
Profiel   

Mijn moeder heeft recent hetzelfde gedaan van T-mobile naar KPN, een maand geleden al overgesloten en een nieuwe telefoon, maar het abonnement gaat morgen pas in. Je moet dus wel je contract bij Ben tot februari uitzitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:51 



 
Profiel   

Of benader ze even via Facebook, werkt vaak een stuk sneller

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:58 



 
Profiel   

Je kan 16 november gewoon een ander abonnement afsluiten, die gaat dan in per februari. Een eventuele nieuwe telefoon krijg je wel meteen, en kan je ook meteen gebruiken. Alleen de simkaart die er bij zit dus pas vanaf februari

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 23:07 



 
Profiel   

Ik zit bij Youfone, heb je KPN netwerk en (sim only) erg goedkoop. Eerst bij simpel gezeten maar hun dekking in het buitenland was om te huilen. Youfone heeft dat wel goed voor elkaar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 08:11 



 
Profiel   

Ik heb nooit sim only’s gehad bij goedkope providers. Altijd bij T mobile gezeten en erg tevreden over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 08:24 



 
Profiel   

Bij de meeste providers kun je pas weg per einde contract met 1 maand opzeg termijn. Dus denk er wel aan 1 maand voor het einde over te stappen anders moet je nog een maand wachten.
Ook is er vaak wel de mogelijkheid om eerder over te stappen. Maar dan moet je jet abonnement afkopen. En met een beetje pech is dat duurder dan tot het einde doorbetalen.

Vaak staan deze dingen in de algemenevoorwaarden zal daar dan eens in kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 09:38 



 
Profiel   

Je mag in november al verlengen omdat ze hopen dat je met een nieuwe telefoon in het vooruitzicht de keuze maakt om bij de huidige aanbieder te blijven. Als wilt overstappen naar een andere aanbieder loopt je abo door tot feb en betaal je tot die tijd. Denk bij overstappen wel aan op tijd opzeggen! Voor het meenemen van je huidige nummer moet je ook een bepaalde periode incalculeren.

Zelf heb ik t-mobile en daar ben ik erg tevreden over. De dekking is erg goed. Ik heb weinig van hun klantenservice gebruik hoeven maken maar altijd snel geholpen via fysieke winkel of chat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 10:03 



 
Profiel   

Ik denk dat voldoende mensen al hebben gereageerd op het overstap/opzeg gedeelte.

Maar ik zit bij tele2 voor 26 euro per maand, maandelijks op te zeggen en dan heb ik onbeperkt 4g internet, geloof 5 of 6 gb in het buitenland per maand en onbeperkt bellen/sms'en. Volgensmij 25 euro per maand bij een jaar/2-jaars contract.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 10:15 



 
Profiel   

chocobroodje schreef
Ik zit bij Youfone, heb je KPN netwerk en (sim only) erg goedkoop. Eerst bij simpel gezeten maar hun dekking in het buitenland was om te huilen. Youfone heeft dat wel goed voor elkaar :j


Ik zit ook bij Youfone. Enige minpuntje vind ik alleen dat je je mb's niet meeneemt naar de volgende maand. En dat je niet meekunt doen aan sms dingen enzo (maar daar baal ik alleen van tijdens het Songfestival :') ).

De klantenservice is trouwens ook super. Ik had deze maand ineens twee internetbundels aanstaan, terwijl ik alleen 4G had aangevraagd, was iets fout gegaan bij hun. Maar binnen een uur was het opgelost *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 15:32 



 
Profiel   

Meestal kun je 2 maanden van te voren overstappen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 22:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen