Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 16 [ 380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

 
Profiel   

Ik schrijf ook op de dozen in welke kamer het moet. Maar niet wat er dan precies in zit. Dat zie ik straks wel :D

Wat een gedoe Magrathea :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:16 



 
Profiel   

Ja :o ach, we overleven het wel. Voor nu is het gewoon zsm alle zooi naar het nieuwe huis gooien en dan zien we daar inderdaad wel hoe het verder gaat. Ik maak me meer zorgen om de katten, ze lijken langzaamaan wel te wennen maar ik vind het zo zielig voor ze :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 14:05 



 
Profiel   

@magrathea bedankt voor de tip! Ik ga zeker even kijken. Hoewel dat leggen niet echt ideaal klinkt :o

Ja precies! Ik denk dat beide handig is; de ruimte en de inhoud erop. De schroeven bij elkaar is inderdaad ook handig! Hoewel ik hoop dat het meeste niet uit elkaar hoeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 15:53 



 
Profiel   

Verhuizen met huisdieren is altijd lastig ja! Daar hadden wij (gelukkig) niet mee te maken.

Ik had de dozen eigenlijk vooral genummerd en dan in een lijstje geschreven wat in welk nummer doos zat. Maar dat was ook vnl omdat wij een maand hadden dat de dozen in de opslag stonden en wij in de caravan zaten. Dus als ik dan wat zocht, was dat wat makkelijker. Als je in 1 dag over gaat, denk ik dat de ruimte in huis voldoende is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 01:21 



 
Profiel   

miramii schreef
@magrathea bedankt voor de tip! Ik ga zeker even kijken. Hoewel dat leggen niet echt ideaal klinkt :o

Ja precies! Ik denk dat beide handig is; de ruimte en de inhoud erop. De schroeven bij elkaar is inderdaad ook handig! Hoewel ik hoop dat het meeste niet uit elkaar hoeft.

Nuh, is het ook niet, maar ik denk dat het al scheelt als je er meer tijd voor neemt dan wij hebben gedaan := 1 kamer per dag ofzo is prima. Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn vingers niks meer gewend zijn _O-
Als je voor die andere gaat kan het wel waard zijn om daar ook wat reviews van te lezen, op basis daarvan hebben wij bijv afgezien van Gamma laminaat. Blijkbaar gaat het kliksysteem snel kapo als je bijv een plank laat vallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 12:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 16 [ 380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen