Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 279 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 480  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

 
Profiel   

Boooo, geen ervaring mee, maar ik zou inderdaad zeker eens kijken bij een andere adviseur. Volgens mij adverteerden BLG en Obvion ook voor mensen met een tijdelijk en uitzend contract.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:18 



 
Profiel   

Dat payroll geen intentieverklaring af mag geven is niet waar. Ik heb er al meerdere onder ogen gehad. Inderdaad andere adviseur/organisatie zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:24 



 
Profiel   

[ img ]


BLG zegt dit op de website. Dan heeft de hypotheekadviseur toch gelijk? Hij zei het de hebben van NHG. Zal daar nog eens kijken. Alleen over de intentieverklaring heeft hij ongelijk dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:42 



 
Profiel   

[ img ]

Dit bij NHG

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:45 



 
Profiel   

Zal niet perse een makkelijke aanvraag worden, maar ik vind nu al roepen dat het niet kan wat voorbarig. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe en wat je wilt financieren. Ga je er vol in qua inkomen, dan zal een bank wellicht kritischer zijn dan bij een financiering die meer 'lucht' heeft. Daarnaast bestaat er altijd nog de mogelijkheid om een en ander voor te leggen bij een bank. Maar goed, dat moet je als adviseur wel willen/kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:46 



 
Profiel   

https://www.nhg.nl/V-N/Voorwaarden-Norm ... idsrelatie

Dit zie ik ook op de website van de NHG.

We willen overigens niet maximaal lenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:54 



 
Profiel   

Tsja de ellende is er kan van alles in regels en wetten staan als banken niet willen heb je geen poot om op te staan. Ik loop daar ook steeds tegen aan. Op papier is alles leuk maar de praktijk is heel anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:11 



 
Profiel   

Andersom heb ik het net zo goed al regelmatig meegemaakt. Volgens de regeltjes zou het niet kunnen/mogen, maar met een goede onderbouwing is het alsnog gelukt. Blijft soms toch een stukje maatwerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:12 



 
Profiel   

Booooo schreef
joyce_eddy schreef
Huizenjacht aan het kijken!


Ik ook! Die badkamer in huis 1 <3


Dit was ik :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:48 



 
Profiel   

Hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:51 



 
Profiel   

Is echt leuk geworden! En niet eens gek om mezelf terug te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:57 



 
Profiel   

Net even de aflevering terug gekeken, maar leuk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:44 



 
Profiel   

Booo ik zou ook gaan zoeken naar een adviseur die in ieder geval wil meedenken! Ik denk wel dat het niet zo makkelijk gaat zijn als jullie in eerste instantie is voorgehouden.. Normaal wordt een arbeidsverleden gebruikt als een vorm van garantie bij tijdelijke contracten. Die is er nu natuurlijk niet. Ik geloof niet dat het onmogelijk is, maar ook niet dat er voor jullie een simpele pasklare oplossing is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 07:38 



 
Profiel   

Ja baal echt.. Deze man is normaal gesproken echt heel behulpzaam en heeft mij ook goed geholpen met mijn vorige hypotheek.

Ik wil zelf contact opnemen met Obvion nu, kijken wat hun zeggen. Alleen er zijn 10 wachtende voor me :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:00 



 
Profiel   

Nou dat had lekker veel nut.. :+

Obvion mag geen advies geven, niet eens naar het contract kijken. Zij zeggen als het een 1 jarig contract is kijken ze naar 3 jaar werkverleden en dat heeft hij niet.
Maar wat maakt het dan voor verschil of hij nu bij de opdrachtgever zelf wel 1 jaar contract krijgt want dan kan het wel. Maar een jaarcontract bij het payroll bedrijf niet :roll: Jaar blijft toch een jaar...

*Frustratie* :))

Vanmiddag nog even met de hypotheker bellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 11:16 



 
Profiel   

Heb je al een afspraak met Zorgeloosch gemaakt? Wij komen deze situatie (tijdelijk contract/payroll) zoals gezegd wel vaker tegen. Obvion zal inderdaad geen advies geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 11:55 



 
Profiel   

Ik ben nu Huizenjacht aan het kijken. Jammer dat er niets uitgekomen is. Die huizen zijn zeler al wel verkocht? Begrijp dat het in die omgeving hard gaat met huizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:06 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Ik ben nu Huizenjacht aan het kijken. Jammer dat er niets uitgekomen is. Die huizen zijn zeler al wel verkocht? Begrijp dat het in die omgeving hard gaat met huizen.


Ik ben nu ook aan het kijken. Nu het eerste huis! Ben benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:41 



 
Profiel   

djuulsie: Ik wist dat het iemand uit dit topic was, maar niet meer wie haha

Berdien: Ja vanochtend een contactmail ingevuld om een afspraak te maken, maar heb nu al van een 2e hypotheekadviseur gehoord dat dit contract niet voldoende is.

Net dus contact gehad met de Hypotheker waar wij eerder ook een gesprek hebben gehad. Ook zij geeft aan dat een 1 jaar contract bij de payroll organisatie niet voldoende is. Want als de opdrachtgever stopt met het payrollbedrijf heeft mijn man geen werk meer. Een vast contract bij het payrollbedrijf zou de laatste optie zijn, maar die gaat tie waarschijnlijk niet krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:04 



 
Profiel   

Balen Boooo... Hopelijk komt er alsnog een oplossing.

Ik heb net nieuwe informatie gekregen / gevonden over het perceel met de bouwval waar wij op aan het bieden zijn, in combinatie met nog een klein stukje land. De gemeente is in een vergevorderd besluit stadium om aan de achterkant van dat perceel een bypass te maken van de ene naar de andere doorgaande weg om het centrum te ontlasten en het bedrijventerrein te ontsluiten. Dat zou dan een 80km weg worden.

En snijdt dwars door het weggetje heen wat we zouden moeten lopen om het bos in te gaan, en naar het perceeltje land waar we de paarden regelmatig zouden willen zetten.

Ik denk dat mijn man wel nog steeds interesse heeft, maar ik zie het eigenlijk niet meer zitten. Je krijgt veel meer geluidsoverlast (ipv een weiland, razende vrachtwagens die ook remmen en weer optrekken), en ook door de straat zal veel meer komen, ook van een in de straat gelegen betonbedrijf waarvan de vrachtwagens nu de andere kant van de straat uitgaan, maar dan door de straat langs het huis moeten rijden omdat ze de huidige weg niet meer in mogen.

Plus dat we er toch behoorlijk gaan investeren (+- 400.000 - 450.000), waarvan ik dan verwacht dat we dat niet of met veel moeite weer terug zullen krijgen over tig jaar.

Booee -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:10 



 
Profiel   

Oh dan zou ik er ook nog eens goed over nadenken Prairy. Voor mij is 80 km weg tot nu toe een no-go geweest ivm de paarden en de kleine kinderen. Snap heel goed dat je dit niet ziet zitten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:35 



 
Profiel   

Pfff dat is ook flink balen zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:42 



 
Profiel   

Voor mij zou het inderdaad ook een no-go zijn.... ik zocht een huis van waaruit ik gewoon de weg op kan rijden voor een buitenrit. En dat gaat niet met zo'n drukke weg.
Laat staan de overlast die het geeft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:48 



 
Profiel   

Wendy schreef
Voor mij zou het inderdaad ook een no-go zijn.... ik zocht een huis van waaruit ik gewoon de weg op kan rijden voor een buitenrit. En dat gaat niet met zo'n drukke weg.
Laat staan de overlast die het geeft...

Precies dat dus. Dat is de huidige situatie dus ook, en zo het bos in binnen 1 minuut lopen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:53 



 
Profiel   

Tja lastig Prairy. Wij hebben een huis gekocht aan een 60 km weg wat duurder is maar dat dient wel gewoon zijn waarde te behouden. Nu in verouderde staat ook al meer waard dan de koopprijs.

Mij interesseert zo'n weg helemaal niks. Ik hoor het niet eens, maar ik ben opgegroeid zo'n 50 m. van de snelweg.

Grootste nadeel is de doorsteek die je niet meer kunt maken. Ik heb niet eens bos in de achtertuin haha zo kun je het ook bekijken ;) Maar bij twijfel niet doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 279 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 480  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen