Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Whatsapp bericht verwijderen

 
Profiel   

Hoi,

Als je iemand een bericht stuurt via whatsapp, en het bericht heeft nog geen vinkjes (dus het is nog niet verzonden en nog niet aangekomen) maar enkel zo'n vierkant blokje, kan je het dan nog verwijderen zonder dat de ander dan 'dit bericht is verwijderd' krijgt te zien?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:13 



 
Profiel   

Nee, volgens mij zien ze gewoon het hele bericht staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:14 



 
Profiel   

Met de nieuwe update kan dit wel, maar ik heb het zelf nog niet gedaan. Binnen zeven minuten geloof ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:17 



 
Profiel   

Volgens mij was er laatst een nieuwsbericht over dat je na de laatste update, als de andere gebruiker ook de laatste update heeft, je binnen enkele minuten nog wel een bericht kon verwijderen. Pin me er niet aan vast, maar zal wel zoiets voorbij komen.

Wel kan de andere persoon dan iets van 'dit bericht is verwijderd' zien staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:18 



 
Profiel   

Met een vierkant blokje betekend dat het bericht nog niet is verstuurd. Als je die verwijderd komt die dan dacht ik niet aan.
Met de nieuwe update kan je ook berichten verwijderen binnen 7(dacht ik) minuten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:19 



 
Profiel   

En dan staat er nog steeds bericht verwijderd, dus helaas. Dat gaat niet lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:19 



 
Profiel   

Cynn schreef
Volgens mij was er laatst een nieuwsbericht over dat je na de laatste update, als de andere gebruiker ook de laatste update heeft, je binnen enkele minuten nog wel een bericht kon verwijderen. Pin me er niet aan vast, maar zal wel zoiets voorbij komen.

Wel kan de andere persoon dan iets van 'dit bericht is verwijderd' zien staan.


Klopt ja.
Binnen 7 minuten een er staat: dit bericht is verwijderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:19 



 
Profiel   

Als er alleen een vierkantje staat (dat is een klokje volgens mij) dan kun je het nog verwijderen. Dat betekent dat je telefoon het nog niet verzonden heeft namelijk door bijvoorbeeld geen internet.

Zodra er 1 vinkje staat is er niks meer aan te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:20 



 
Profiel   

Kaus schreef
Als er alleen een vierkantje staat (dat is een klokje volgens mij) dan kun je het nog verwijderen. Dat betekent dat je telefoon het nog niet verzonden heeft namelijk door bijvoorbeeld geen internet.

Zodra er 1 vinkje staat is er niks meer aan te doen.

En dat klopt dus niet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:24 



 
Profiel   

Jawel hoor.

Als hij nog niet verzonden is kan je hem ng verwijderen zonder dat de ander het ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 15:53 



 
Profiel   

Ik doelde op haar laatste zin, als er 1 vinkje staat kun je er niks meer aan doen. Dat kan sinds kort dus wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:01 



 
Profiel   

O excuses! :)

Handig om te weten, dat wist ik niet. Dan kan je hem dus ook verwijderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:04 



 
Profiel   

Je kunt binnen 7 minuten je bericht verwijderen als de ander hem nog niet gelezen heeft. Wel komt er dan een "Dit bericht is verwijderd" bericht te staan bij de ander.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:06 



 

Ook al heeft de ander hem wel gelezen, kan je hem nog steeds binnen 7 minuten verwijderen :j

Althans, hier wel. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:07 



 
Profiel   

O :') Niet dat dat dan nog zin heeft :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:12 



 

Nee dat niet bepaald, maar het idee is leuk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:12 



 
Profiel   

Oh echt? Sinds wanneer is dat dan? Dat je m binnen zeven minuten kan verwijderen. Net uitgeprobeerd met mn vriend (beide nieuwe update) maar het werkt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:50 



 
Profiel   

Ik kan ook sinds kort een geplaatst berichtje verwijderen, mits iemand het nog niet heeft gelezen en het moet binnen 7 min inderdaad. Dat is nog niet zo lang, volgens mij. Misschien even telefoon uit en aan doen? Geen idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:22 



 
Profiel   

Nieuwe functies worden nog weleens uitgerold, dus dat betekent dat niet iedereen tegelijk de update heeft. Ik had hem op mijn ene telefoon sneller dan op de ander :-)

Je kan je bericht idd na 7 minuten verwijderen, daarbij maakt het niet uit of hij ongelezen of gelezen is. Het kan in beide gevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:40 



 
Profiel   

beert schreef
Nieuwe functies worden nog weleens uitgerold, dus dat betekent dat niet iedereen tegelijk de update heeft. Ik had hem op mijn ene telefoon sneller dan op de ander :-)

Je kan je bericht idd na 7 minuten verwijderen, daarbij maakt het niet uit of hij ongelezen of gelezen is. Het kan in beide gevallen.

Binnen 7 minuten, na 7 minuten kan het niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:54 



 
Profiel   

Sorry, dat bedoelde ik inderdaad :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen