Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 280 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 480  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

 
Profiel   

Wanneer (en waar ongeveer) hebben jullie het gekocht Selka? Die weg lag er toen al neem ik aan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 15:23 



 
Profiel   

Heb je een pbtje gestuurd. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 15:48 



 
Profiel   

Ik zou het grootste probleem ook niet het geluidsoverlast vinden. Maar inderdaad de oversteek, en als je toekomst plannen hebt met kinderen is zo'n weg ook niet echt gunstig. Plus je dacht dit huis echt voor je rust te hebben, denk ik.. lekker in de bossen en dan ineens zo'n weg op je pad.


Hier net nog naar de Rabobank gebeld. Degene met wie ik een gesprek had gehad is op vakantie. Maar deze jongen had even met een collega overlegd en geeft aan dat een jaarcontract bij een payroll bedrijf ook gewoon een contract is, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Echter is het een 20 uur contract, en hij wist niet zeker of de 'over'uren (mijn man werkt vanaf februari gemiddeld 40 uur in de week), ook mee zouden worden genomen in de hypotheekberekening. Wat bij die andere hypotheekadviseurs weer wel zo was, alleen daar was het contract dan niet voldoende.

Kunnen jullie er nog een touw aan vast knopen :')
Hij laat het mij morgen even weten over die uren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 15:53 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Ik ben nu Huizenjacht aan het kijken. Jammer dat er niets uitgekomen is. Die huizen zijn zeler al wel verkocht? Begrijp dat het in die omgeving hard gaat met huizen.


Alleen het 1e huis nog niet. Verder wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:17 



 
Profiel   

Denk dat ik dat niet zou doen prairy. Snap je twijfel heel goed. Zeker omdat je er dagelijks mee te maken hebt met de paarden. Nog even goed over nadenken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 16:21 



 
Profiel   

Whoewww wij gaan morgen naar een huisje kijken :D! Ben benieuwd of het wat is. Hoop het natuurlijk. Ziet er leuk uit op de foto's. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 17:20 



 
Profiel   

Ah spannend.

Ik wacht nog steeds geduldig. Huurhuizen zijn niks geworden. Nu wachten tot huis op ex is overgezet. En dan misschien een kansje op hypotheek. Blijf voorzichtigaan neuzen wel. En ben een leuk ding tegen gekomen, niet in de plaats die ik zocht maar in de plaats waar ik een huurhuis was wezen kijken. Een ex winkelpand met zowel woon als bedrijfsbestemming. Staat al een flinke tijd leeg. Grote ruimtes beneden en boven mooie ommuurde tuin/plaats waar veel van te maken is met een oude houten toegangsdeur naar de achterkant. Enkel glas maar de kozijnen ok. Een gaskachel en bad en wastafel op de overloop _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 18:48 



 
Profiel   

Ja joh. Wandje met een deur erin en je hebt een badkamer en suite :+

Als de kozijnen diep genoeg zijn kun je makkelijk dubbel glas zetten, scheelt een hoop geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 18:50 



 
Profiel   

:+ daarmee ben je er niet echt de meest rare plek voor een bad. :P


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 18:53 



 
Profiel   

Ziet er wel uit of je er wat gezelligs van kan maken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:20 



 
Profiel   

Denk het ook wel. Een uitermate merkwaardige indeling maar dat past wel bij me. **\O/** en denk ik ook genoeg speelruimte om beneden slapen en misschien douche te maken. Maar ach eerst wachten wachten wachten. Open dag voor dit pand komt eraan ook, dus kans is heel klein maar acht dromen kan altijd. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:25 



 
Profiel   

Dat huis heeft wel de meest unieke badkamer zo. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:17 



 
Profiel   

Ja he :P lekker bij de trap mooi ruimtelijk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:23 



 
Profiel   

Je kan jezelf meteen droogrollen op het tapijt, scheelt weer handdoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 21:02 



 
Profiel   

Ach, wat maakt het uit, zeker als je er in je eentje of met z'n tweeen woont. Is ook best makkelijk, kun je mooi naar beneden roepen dat je partner je een drankje brengt in bad :D

Ik krijg een beetje dit soort associaties bij dat huis [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 21:13 



 
Profiel   

}> zoiets. Hihi rik mayall

Nou ja roepen kan ik dan wel maar vrees dat niemand aan komt met een drankje. :') Hooguit dat een van de honden eens komt neuzen. Maar dat doen ze nu ook in mijn gelijkvloers schuifdeuren huis met bewust scheef geplaatste muren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 21:17 



 
Profiel   

Wendy, gefeliciteerd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 08:30 



 
Profiel   

He, wat leuk, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 09:06 



 
Profiel   

Ik ga maandag met mijn moeder weer een huis bezichtigen (man kan niet ivm werk, dus ik ga voorwerk doen).

En volgend weekend verhuizen naar ons huurhuis := zenuwen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 09:48 



 
Profiel   

Wat een leuk karakteristiek huis Karuna. Ik heb eens een studentenkamer gehuurd waar de wastafel ook op de gang was.Dat huis was denk ik uit dezelfde tijd als dat van jou,althans mogelijk van jou.In die tijd hadden veel huizen niet eens een badkamer en waren er badhuizen in de wijk.Dat heb ik nog meegemaakt en die waren best goed. Alleen s'winters moest je dan door de kou terug. Vandaar dat sommigen dan toch maar een badkamer in hun huis lieten bouwen,mogelijk op een vreemde plek dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:39 



 
Profiel   

Wendy schreef
Ach, wat maakt het uit, zeker als je er in je eentje of met z'n tweeen woont. Is ook best makkelijk, kun je mooi naar beneden roepen dat je partner je een drankje brengt in bad :D

Ik krijg een beetje dit soort associaties bij dat huis [ Afbeelding ]

Dat was grappig ja. Ik mis ze nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:42 



 
Profiel   

Dat is inderdaad wel een aparte plek voor een badkamer ja :+

Gefeliciteerd Wendy!

Djuulsie: Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 11:25 



 
Profiel   

in elk geval geen last van schimmel dan. Het ventileert wel lekker :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 11:52 



 
Profiel   

Ook goed voor de luchtvochtigheid in je huis :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 13:27 



 
Profiel   

_O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 13:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 280 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 480  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen