Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 258 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

 
Profiel   

Dank jullie, erg blij mee ook :)

@ruitje hij is van staal.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:08 



 
Profiel   

xSwanHeart schreef
Omgekeerd rolgordijn zou ook een leuke optie zijn, maar de bovenrand zit op ca. 3,5m, dus dat wordt lastig denk ik. Vooral aangezien het bed er dus voor komt te staan, waardoor je verder niet echt makkelijk bij de ramen kunt komen. Als ik in de vensterbank sta kom ik nog niet eens bij de bovenrand :')



Dat is eenvoudig op te vangen met een stok met een haak eraan.

Ik heb zoiets om de zolder ramen te openen en te sluiten die zijn voor mij ook te hoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:08 



 
Profiel   

Ik zou iets van brede jaloezieën voor enkel de onderste ramen plaatsen. Neem aan dat in het hoekje van de bovenste ramen geen inkijk is? Maar dan vind ik het niet erg als er nog licht in de slaapkamer binnenkomt.

Marjan, ik zag vandaag bij Hema ook een blauw servies. Vond m zelf niet heel mooi, kleur neigt erg naar aquablauw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:41 



 
Profiel   

noviceh schreef
Ik zou iets van brede jaloezieën voor enkel de onderste ramen plaatsen. Neem aan dat in het hoekje van de bovenste ramen geen inkijk is? Maar dan vind ik het niet erg als er nog licht in de slaapkamer binnenkomt.

Marjan, ik zag vandaag bij Hema ook een blauw servies. Vond m zelf niet heel mooi, kleur neigt erg naar aquablauw.


Dank je! Het servies wat we er nu in hebben staan is nieuw :+ bij de Ikea gehaald, vriend wil niks speciaals qua kleuren of werkjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:19 



 
Profiel   

Hoi allemaal. Heb me ooit is eerder hier gemeld maar ben vooral een meelezer. Nu heb ik toch een vraag en hoop dat jullie mn twijfel weg kunnen nemen



Wij hebben deze tafel besteld... en wilde altijd van die stoffe stoelen maar die zijn vrij grof en dat geeft een beetje een to much idee. Dus hebben we dr stoelen genomen die er rechts bij staan. De donkere. Alleen nu moet ik dus even omschakelen van het hele idee en dat kost me wat moeite en ben bang dat ik toch het verkeerde heb gedaan.

Wat vinden jullie er van
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 07:19 



 
Profiel   

Ik denk niet dat je het verkeerd hebt gedaan hoor. Mooie tafel en prima stoelen. Welke kleur wordt het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 08:33 



 
Profiel   

Prachtig Linn! En die stoelen staan er volgens mij supermooi bij! Ik denk dat jullie een hele goeie keuze hebben gemaakt.

Dit servies staat mooi in de kast Marjan. Ga je nog meer halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 09:01 



 
Profiel   

@linn erg mooi, geen redenen om te twijfelen in mijn ogen :D

@noviceh Haha ja moet nog wel eea in even rustig bij elkaar zoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 09:28 



 
Profiel   

Marjan, waar heb je die kast vandaan

:Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 09:52 



 
Profiel   

Hele mooie kast Marjan!
En die tafel is prachtig Lin :oo Die donkere stoeltjes staan er mooi bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 09:55 



 
Profiel   

Wat zouden jullie doen.

Het idee kookeiland staat inmiddels op wankele pootjes.
Een aannemer is geweest en die vertelde met dit formaat kookeiland het krap wordt en je de laatjes niet meer tegenover elkaar open kunt doen en dat gaat irritatie opleveren met vaatwasser uitruimen enzo.

Hij stelde de opstelling zo voor. Een L vormige hoek zodat je een soort bar krijgt en veel meer loopruimte.
En eventueel het keukenblad aan de voorkant langer te maken en er barkrukken voor te zetten. Klinkt aan de ene kant heel leuk, maar als je er nog een eettafel bij wil ( een ronde wil ik ) wordt het misschien too much?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 09:59 



 
Profiel   

ruitje schreef
Marjan, waar heb je die kast vandaan

:Y)


Old basics :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 10:15 



 
Profiel   

Nero, waar zitten de deuren en ramen in het huis? Dan is het makkelijker meedenken
In de laatste opstelling zou ik geen bar doen maar eerder een rechthoekige tafel tegen die kant aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 10:16 



 
Profiel   

Hoe groot is de ruimte van de keuken exact?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 10:56 



 
Profiel   

Neroo schreef
Wat zouden jullie doen.

Het idee kookeiland staat inmiddels op wankele pootjes.
Een aannemer is geweest en die vertelde met dit formaat kookeiland het krap wordt en je de laatjes niet meer tegenover elkaar open kunt doen en dat gaat irritatie opleveren met vaatwasser uitruimen enzo.

Hij stelde de opstelling zo voor. Een L vormige hoek zodat je een soort bar krijgt en veel meer loopruimte.
En eventueel het keukenblad aan de voorkant langer te maken en er barkrukken voor te zetten. Klinkt aan de ene kant heel leuk, maar als je er nog een eettafel bij wil ( een ronde wil ik ) wordt het misschien too much?
[ [url=m/CbX6XY.png]Afbeelding[/url] ]


Het geen kookeiland idee kan ik goed volgen en ben het er ook absoluut mee eens.

Hoe het gaat passen met een ronde tafel... Geen idee. Een bar is dan wel weer echt tof.

Wat Duplo zegt, kun je in de plattegrond aangeven waar de deuren en ramen zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:20 



 
Profiel   

De ruimte van de keuken zal ongeveer 4 bij 4 zijn.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 16:32 



 
Profiel   

Persoonlijk zou ik de keuken open willen houden, dus geen bar. Eerder een kookeiland. Maar dan kan je inderdaad aan de wanden geen kasten meer gezien de ruimte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 16:44 



 
Profiel   

Geen kastenwand is sowieso geen optie, gezien daar de koelkast, vriezer, oven, magnetron allemaal in verwerkt gaat worden op werk hoogte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:10 



 
Profiel   

Kan de keuken niet onder het raam?

Bij mij is de wasbak verplaatst, nu nog afwerken maar we komen ergens. Ben erg blij met mij Ikea wasbak, kraan en keukenblad. En de keuken komt uit een huurhuis. Dus alles is erg lowbudget :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:19 



 
Profiel   

[ img ]
Nee dat gaat niet. Raam is te laag, en die muur gaan we niet uitbreken.

Ik prakkeseer gewoon even rustig verder, hebben nog even de tijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:28 



 
Profiel   

@neroo en een groot eiland in t midden dan? Die zet je tegen de rechter wand tegenover de kastenwand en die maak je dan twee kastjes diep. Weet niet of je snapt wat ik bedoel?

@ruitje ziet er goed uit!

Edit dit bedoel ik en dan alleen links kastenwand en achterwand is je raam.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:31 



 
Profiel   

Nu met plaatje snap ik wat je bedoeld! Dat zou wel een optie kunnen zijn! In het eiland moeten namelijk een wasbak en een kookpit en deze 2 te dicht langs elkaar is niet handig.
Ik ga eens over nadenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:35 



 
Profiel   

En kun je niet aan de linkse en rechtse kant keukenblok maken? Of heb je dan geen ruimte meer daarnaast voor een eettafel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:30 



 
Profiel   

ruitje schreef
Kan de keuken niet onder het raam?

Bij mij is de wasbak verplaatst, nu nog afwerken maar we komen ergens. Ben erg blij met mij Ikea wasbak, kraan en keukenblad. En de keuken komt uit een huurhuis. Dus alles is erg lowbudget :D


[ [url=m/Cglbor.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O3jJFK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xg6OcH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een mooie keuken :oo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:45 



 
Profiel   

Ik heb nog wat woondeco zooi op de foto gezet:

[ img ]

Als eerste mijn zelfgemaakte kapstok :+:. De plant in de koperen pot heb ik laten drogen. Zo heb ik er geen omkijken naar.

[ img ]

Mijn kledingkamer (klein kamertje, 2.00m breed) met lekkere stoel, plaid en kussens, daarnaast mijn dressuurzadel op een custom made dekje. Ik wil graag een houten standaard, maar zo lang die nog poepjeduur zijn maar even zo :D.

Tegen de muur naast het zadel staat een behangplaat, turqoise met roze bloemen.


[ img ]

Close-up van de vaas. Is een oude wijnfles welke ik met krijtverf heel donker warmbruin heb geschilderd. De takken zijn de bekende knalrode takken. Bollen zelf gemaakt.

[ img ]

En de muur naast mijn stoel. Daar hangen mijn hoofdstellen mooi te wezen :).

De rest van die muur wordt in beslag genomen door mijn schoenenkast:

[ img ]

Oude foto, inmiddels nog wat voller :'). Daar tegenover staat een dressoir met spiegel. Tegenover het raam is een inbouwkast en een deur naar de hal.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 258 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen