Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 287 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen, want ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon!

Nu is mijn oog gevallen op de Huawei P10 of de Huawei Mate 10 Lite.

Heeft iemand ervaringen met deze telefoons?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 17:35 



 
Profiel   

Ik heb de P10.
Goede camera, snelle processor en batterij gaat een goeie dag mee. Ook als je m veel gebruikt.
De snel lader is wel super chill!

Fijn ding, maar mis mn iPhone wel haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 17:40 



 
Profiel   

Mag ik hier ook even binnen vallen..
Mijn OnePlus 2 van 2 jaar oud heeft sinds vandaag een dikke kuur. Hij laadt niet meer op!

Deze nacht ingestoken, vanochtend wakker geworden en gezien dat hij niet heeft opgeladen. Daarna nog in een ander stopcontact gestoken en dit ging ook niet.
Als ik hem opnieuw wil opstarten terwijl ie aan de lader ligt kom ik tot aan het 'laad' symbooltje en dan valt hij weer uit.
Een andere lader om te testen is redelijk moeilijk te vinden hier.

Iemand ervaring? Of moet die terug naar de fabriek want er staan fotos op die ik eigenlijk niet kwijt wil.
Vind het ontzettend raar, hij deed het tot gisteren nog zonder problemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 08:52 



 
Profiel   

Zou het toch eerst nog even met een andere lader proberen, vergeet ook niet een ander blokje te proberen! En kijk ook even of je ingang niet vies is. Laatst kwam er iemand bij mij in de winkel en die telefoon laadde ook niet meer op, zat allemaal stof in :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 11:03 



 
Profiel   

Ga zo nog meer eens even blazen, alhoewel ik dat al gedaan had.

Enige probleem is dus dat een OnePlus speciale ingangen heeft en ik iemand moet zoeken met een oneplus met dezelfde ingang. Maar ga toch maar even kijken om het te proberen. Staan namelijk fotos op die ik nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 12:48 



 
Profiel   

Ik heb een oneplus X, en daar past een Samsung lader op.

Edit, ik heb gegoogled, en jij hebt een usb-c lader nodig

Ken je iemand met een galaxy s8?
Die heeft dezelfde lader.
Dan kan je die proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 19:48 



 
Profiel   

Ken zo niemand maar dat maakt het zoeken naar de gepaste lader wel gemakkelijker!
Op zoek dus naar een usb C lader, dat moet nog redelijk betaalbaar te vinden zijn.

Begin eigenlijk wel te wennen aan de niet bereikbaarheid, heerlijk rustig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 20:00 



 
Profiel   

Pas je wel op met andere blokjes? Een ander blokje kan je batterij ook slopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 20:34 



 
Profiel   

Hoe bedoel je Es_ther? Als het blokje te veel energie doorgeeft aan de batterij ofzo? Hoe kan ik daar achter komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 20:51 



 
Profiel   

Je batterij heeft een x aantal ampère en daar is je oplader ook naar gemaakt. Dus als je een iPhone hebt gebruik je ook een officiële iPhone lader. Denk dat je even naar de specs van je mobiel moet kijken, en dan een oplader zoeken van je mobiel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:57 



 
Profiel   

Ik zoek een 'goedkope" (budget rond de 150 euro) simpele smartphone voor mijn vader. Het mag niet te moeilijk zijn :+ , dus geen Iphone (ivm apple ID etc etc).

De Moto E4 heeft een heel aantrekkelijke batterijduur, maar de Moto G5 heeft een iets beter scherm.
Iemand ervaring met deze modellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 21:54 



 
Profiel   

Ik heb de moto G5. Prima ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 07:11 



 
Profiel   

Ik heb de iPhone 7. Van het weekend viel ie uit mijn auto zo in een waterplas, op de kop helemaal ondergedompeld.. :x en raad eens.. niks aan de hand!! Camera niet stuk en microfoon ook niet, hij is gewoon nog zoals die was. Lang leve een waterdichte telefoon! Daarom zou ik hem alleen al aanraden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 07:16 



 
Profiel   

Dan heb je geluk, want meestal bedoelen ze spatwaterdicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 07:29 



 
Profiel   

Je hebt ook Iphones die al naar de kl*ten zijn van gewoon eens van tafel te vallen, dus je moet echt mazzel gehad hebben :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 08:17 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Je hebt ook Iphones die al naar de kl*ten zijn van gewoon eens van tafel te vallen, dus je moet echt mazzel gehad hebben :')

Wou net zeggen :’).

Mn 5s was al 100 keer gevallen, op de tegels, in de keuken, van de kont van Mn paard en nooit een krasje.

En toen viel die uit Mn broekzak toen ik de auto instapte. Ongeveer 50 cm en Mn hele scherm naar de knoppen. En dat met glasplaatje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 08:22 



 
Profiel   

Ha allemaal :)

Ik ben zo langzamerhand op zoek naar een nieuwe telefoon.
Vaak leef ik op tweedehands telefoons en dat vind ik prima.
Ik heb dus weinig eisen. Behalve dat hij niet te duur moet zijn.
Gewoon een simpele goedkope smartphone is voor mij goed genoeg :)

Wie heeft er goede ervaringen met relatief goedkope smartphones?
En zouden jullie dan eerder voor zo'n iets onbekender merk gaan als
Alcatel, Lenovo , Wiko of toch voor de wat simpelere modellen van bijv. samsung.
Zelf leek een huawei mij ook wel een optie, daar mensen enige ervaringen mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 12:54 



 
Profiel   

Hier kom ik weer wat vragen.
Hoe krijg je dat irritante 'pingggggg' geluidje uit als je een berichtje krijgt van messenger op een iPhone?
Ik wil alleen trillen, jezuuuuss dat Pingeltje is vervelend

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 18:44 



 
Profiel   

Zowel de iPhone 7 als de samsung S8/S8+ zijn tot 30 minuten waterdicht (resp. 1 en 1.5m diepte). Ook de S7-serie is tot 1.5m diepte 30 min waterdicht. De S6-serie is niet waterdicht, maar blijkt een korte onderdompeling prima te overleven (geen garanties). De S5-serie is tot 30min waterdicht op 1m (dus gelijk aan de iPhone 7, alleen dan 3 jaar ouder).

Mijn iPhone (5S) is ook gebarsten bij zijn eerste valpartij (naast mijn broekzak gestoken), het scherm is flink beschadigd. Maar op zich is hij nog wel bruikbaar: ik heb hem nog een half jaar gebruikt en mijn broertje gebruikt hem nu. Het idee van het scherm vervangen is er wel steeds geweest, maar ik heb het nooit meer laten doen en ook mijn broertje is er nog niet aan toegekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 19:09 



 
Profiel   

Ik zag achteraf ook een filmpje dat iemand met een aantal iPhone 7’s onderwater ging zwemmen idd een half uur lang, en niks aan de hand. Hoe ze het maken.. denk ook wel als je je scherm al eens vervangen hebt en je laat hem daarna weer vallen, heb je eerder kans op n kapot beeldscherm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 08:03 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik zoek een 'goedkope" (budget rond de 150 euro) simpele smartphone voor mijn vader. Het mag niet te moeilijk zijn :+ , dus geen Iphone (ivm apple ID etc etc).

De Moto E4 heeft een heel aantrekkelijke batterijduur, maar de Moto G5 heeft een iets beter scherm.
Iemand ervaring met deze modellen?


Morgen bij de Lidl. Ken de telefoon. Verder niet, maar heeft leuk prijsje

https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=1350

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 18:31 



 
Profiel   

heeft iemand wel eens zelf de batterij van de samsung S6 vervangen. Mijn batterij is aan vervanging toe. En het ontbreekt de tijd om langs zo'n winkeltje te gaan. Nu moet het ook mogelijk zijn ze zelf te vervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 21:11 



 
Profiel   

Nu toch echt op zoek, want mn S4 mini met al 2jr een gebarsten scherm is echt stervende.

Ik heb er niks voor over, want gebruik maar enkele dingen zoals; bellen, af en toe een appje, af en toe fb lezen en wat foto's maken. Ook gebruik ik af en toe navigatie.

Nu kwam ik diverse merkloze tegen op wish.com voor soms best leuke prijzen. Iemand ervaring mee?

Ik vind 5'' en groter veel te groot, dus dat is ook nog eens lastig. Ik vind eigenlijk deze S4 mini al te groot en is mn grootste telefoon tot nu toe.
Deze kon wel erg goed tegen een stootje; valt elke dag en heeft al een paar keer zwemles gehad. Maar ik heb een plastic kapje achterop en nu voor na schermbreuk een scherm plak dingetje.

Maar goed, iemand een telefoon van wish?? Staan niet overal merken bij en zijn er zoveel, dat ik ze niet allemaal heb bekeken. Veel lijken ook erg op elkaar of zijn dezelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-17 17:17 



 
Profiel   

Is er iemand hier die de nieuwe Nokia 3310 in gebruik heeft? Ik overweeg namelijk om deze aan te schaffen, maar ken niemand die er eentje heeft. :o (Ik ben een beetje smartphone/altijd-bereikbaar-"moeten"-zijn moe)
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de handigheid in gebruik, de weerstand van de toetsen en of er nadelen aan het toestel zitten (vind je hem kwestbaar oid?) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-17 11:43 



 
Profiel   

Omdat ik best een noob ben op het gebied van telefoons, wil ik hier eens mijn vraag stellen. Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn LG Nexus 5x. Simpel en doeltreffend.

Omdat mijn persoonlijk budget van mijn werk straks op moet, zit ik toch eens te kijken voor een opvolger. Echter heeft LG nu nog geen opvolger voor de Nexus 5x.

Wel schijnt er een Chinees vergelijkbaar toestel te zijn maar die vertrouw ik nog niet zo.

Weet iemand daarnaast nog een opvolger? Ik ben vooral gecharmeerd van de 32 GB geheugen, kale inhoud en lekker neutraal tov HTC. Stock Android heet dat schijnbaar heb ik net geleerd. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-17 18:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 287 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen