Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 290 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 412  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 
Profiel   

Andere oortjes al geprobeerd?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:32 



 
Profiel   

Het heeft ook niet met bluetooth te maken eventueel? Dat ie denkt dat ie connectie maakt ofzo.
Vreemd alle sinds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:14 



 
Profiel   

Uiteindelijk toch gelukt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 05:48 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Uiteindelijk toch gelukt *\o/*


En hoe is het uiteindelijk gelukt :)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 06:50 



 
Profiel   

Heb met een wattenstaafje in t gat voor men oortjes geroerd en ben blijven resetten totdat ie t weer deed

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 18:51 



 
Profiel   

Ik heb sinds de laatste update al drie keer een hard reset moeten gebruiken omdat mijn toestel(iPhone 7) zo ineens bedenkt om niet meer te reageren :(
Ik denk inmiddels dat het gelinkt is aan m’n muziek (spotify,soundcloud )
Het gaat honderd keer goed, maar soms als ik een muziekapp op de achtergrond mee laat draaien,loopt m’n toestel ineens vast.
Ik kan dan niet meer swipen en niks meer aanklikken,alleen de standaard veegschermen werken dan nog wel. Als ik gebeld word kan ik ook niet opnemen. Net alsof mijn touchscreen dan uit is. Telefoon reageert nergens meer op,kan ook niet meer tussen mijn eigen schermen swipen. Hij geeft wel een normale helderheid en normaal geluid. Trilfunctie werkt ook,berichten komen binnen, ik kan ze alleen niet aanklikken.
Op de normale manier uit doen kan niet. Alleen een hard reset. Als ik mijn telefoon vanuit rust ontgrendel,reageert hij wel op touch en kan ik mijn code invoeren. Als de telefoon dan open is,kan ik niks aanklikken.
Hebben meer mensen hier last van? Er is wel een nieuwe update maar die heeft het alleen over de problemen van de iPhone X -O-


Laatst bijgewerkt door Tivoli op 18-11-17 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 14:24 



 
Profiel   

van de week toch maar de 8plus gekocht, had ik veel eerder moeten doen: een plus kopen, veel fijner voor mijn oude oogjes 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 14:27 



 
Profiel   

Ik vind sowieso het beeld van de 8 al heerlijk voor de oogjes. *\o/*

De plus is voor mij qua formaat te groot. Maar ik denk dat het beeld inderdaad erg fijn is voor het “oudere” publiek :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 15:14 



 
Profiel   

Iemand een idee wat ik hier mee aan moet? Heb hier nu al een paar dagen last van, en het begint nu wel vervelend te worden.. Heb meer dan 500mb telefoon én iCloud geheugen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:03 



 
Profiel   

De app afsluiten en opnieuw proberen? Verder weet ik het ook niet :\

Tivoli, dat heb ik dus ook met mijn 5S, maar wat erg dat je dat met je 7 hebt, die is toch nog veelste jong om daar last van te hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:16 



 
Profiel   

Had ik ook al geprobeerd ja, incl telefoon reset. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:21 



 
Profiel   

Ik begin ook langzamerhand gek te worden van mijn 1,5 jaar oude iPhone 6s. Hij is laatst voor het eerst op een hoog percentage batterij uitgevallen en dat is meestal het eerste teken van aftakeling. Inmiddels loopt hij dus regelmatig vast, begint hij traag te worden, crashen apps en af en toe toont hij bij spotify in het ontgrendelscherm niet meer dat menuutje om van nummer te wisselen/play/pauze zonder te ontgrendelen. Hebben andere 6s-eigenaren dit ook al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:19 



 
Profiel   

PeerAppel schreef
Ik begin ook langzamerhand gek te worden van mijn 1,5 jaar oude iPhone 6s. Hij is laatst voor het eerst op een hoog percentage batterij uitgevallen en dat is meestal het eerste teken van aftakeling. Inmiddels loopt hij dus regelmatig vast, begint hij traag te worden, crashen apps en af en toe toont hij bij spotify in het ontgrendelscherm niet meer dat menuutje om van nummer te wisselen/play/pauze zonder te ontgrendelen. Hebben andere 6s-eigenaren dit ook al?

ik had een 2 jaar oude 6 en daarvan leek het scherm niet meer goed te reageren op aanraking, vreselijk irritant, vandaar mijn 8plus nu *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:29 



 
Profiel   

Ik heb ook al zitten denken aan een 8 plus, maar ben een beetje bang dat het onpraktisch is. Past nergens meer in enzo. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:34 



 
Profiel   

Mijn 6 was na 2,5 jaar ook wel redelijk op. Mijn WiFi- ontvanger was kapot en hij reageerde inderdaad ook regelmatig niet meer op mijn vinger. Batterij was ook aardig snel leeg, maar dat krijg je altijd met telefoons van 2 jaar of ouder.
Ik heb nu een 8 en vind het echt een superfijne telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:44 



 
Profiel   

PeerAppel schreef
Ik heb ook al zitten denken aan een 8 plus, maar ben een beetje bang dat het onpraktisch is. Past nergens meer in enzo. :+

hij past gewoon in al m'n jaszakken en in de kontzak van een spijkerbroek, valt me heel erg mee (had van tevoren al eentje gepast van iemand van mijn werk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:48 



 
Profiel   

Ik merk vooral dat mijn iPhone SE (wat van binnen hetzelfde is als de 6S) enorm veel moeite heeft met de nieuwe iOS 11, zwaar balen... Er schijnen heel veel mensen dit probleem te hebben, dus ik hoop dat ze hier nog wel iets aan gaan doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:57 



 
Profiel   

Mijn 6 had dit ook al heel snel maar heb zelf de batterij vervangen en zo gaat hij toch alweer een jaartje prima mee. Nergens meer last van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 20:38 



 
Profiel   

Mijn 6 was ook na 1,5 jaar op qua batterij. Heb er een niewe in laten zetten en hij is bijna 3 geworden. Nu is ie wel overleden, maar dat is omdat ik 'm op het scherm heb laten vallen. Die laat ik nog vervangen en dan verkoop ik m nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 21:53 



 
Profiel   

Mijn 6s krijgt ook wel een slechtere accu, maar kan nog wel de dag mee door. Kwestie van powerbank meenemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 23:38 



 
Profiel   

Tivoli schreef
Ik heb sinds de laatste update al drie keer een hard reset moeten gebruiken omdat mijn toestel(iPhone 7) zo ineens bedenkt om niet meer te reageren :(
Ik denk inmiddels dat het gelinkt is aan m’n muziek (spotify,soundcloud )
Het gaat honderd keer goed, maar soms als ik een muziekapp op de achtergrond mee laat draaien,loopt m’n toestel ineens vast.
Ik kan dan niet meer swipen en niks meer aanklikken,alleen de standaard veegschermen werken dan nog wel. Als ik gebeld word kan ik ook niet opnemen. Net alsof mijn touchscreen dan uit is. Telefoon reageert nergens meer op,kan ook niet meer tussen mijn eigen schermen swipen. Hij geeft wel een normale helderheid en normaal geluid. Trilfunctie werkt ook,berichten komen binnen, ik kan ze alleen niet aanklikken.
Op de normale manier uit doen kan niet. Alleen een hard reset. Als ik mijn telefoon vanuit rust ontgrendel,reageert hij wel op touch en kan ik mijn code invoeren. Als de telefoon dan open is,kan ik niks aanklikken.
Hebben meer mensen hier last van? Er is wel een nieuwe update maar die heeft het alleen over de problemen van de iPhone X -O-


Dacht dat ik de enige was... maar hier ook precies hetzelfde...
En dan ook nog giga batterij problemen hier. Zodra ik hem uit mijn zak haal op stal, valt hij gewoon uit. Maakt niet uit hoeveel % die nog heeft. Kléín beetje kou en POEF uit... Wordt er heeeeelemaal gek van...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 01:11 



 
Profiel   

Mijn 5s is na 1u alweer leeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 08:39 



 

Mijn 6s laad sinds vannach niet meer op. Deed al een paar dagen moeilijk met laden. Gisteren toen ik m aan de laptop hing kreeg ik al de melding “stroompiek”. Telefoon zou te veel stroom verbruiken. Ook aan de powerbank deed die niets. In t stopcontact deed die t gistermiddag wel nog maar vannacht deed die dat dus ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 06:42 



 
Profiel   

Ik heb een vraagje. Sinds ik mijn internet in Nederland weer heb aangezet na de vliegtuigstand (gisteren, was naar Londen geweest een paar dagen), doet mijn safari het opeens niet meer. Wel op wifi modus maar zonder niet. En Whats App doet het wel gewoon. Weet iemand hoe dat kan? Er staat dan: 'Safari kan de pagina niet openen omdat je iPhone niet is verbonden met het internet'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 18:18 



 
Profiel   

Wellicht even opnieuw aan en uit zetten zodat je sim kaart weer 'geactiveerd' wordt? Overigens heb je tegenwoordig geloof ik overal in de EU hetzelfde internet en dus geen extra kosten in het buitenland, en anders kan je beter gewoon roaming uit zetten, dan heb je ook geen internet. Je telefoon maakt dan weer verbinding als je terug bent in je eigen land.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 19:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 290 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 412  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen