Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van NAS In de ban van Pjotr

 
Profiel   

<3 <3 <3 ik kan het niet vaak genoeg zeggen, die Springveer is zo stoer en knap hè
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 09:29 



 
Profiel   

Hij is echt gaaf he, ben blij met zo'n mooie appaloosa zoon van Pjotr :)

Ik kreeg van de week nog foto's binnen van een valk dochter van Pjotr van dit jaar, moeder is een volle shet! Ook echt een mooi luxe veulen en al flink aan de maat!

[ img ]

[ img ]

(Heb toestemming om de foto's op bokt te plaatsen :) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 10:30 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Tabby had haar net uit bed look vandaag :) 195 dagen drachtig flinke buik al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 15:30 



 
Profiel   

Die is ook flink aan de maat Manda! En weer een typisch edel hoofdje.

Agossie Letsdunit, dat is bijna meer buik dan pony <3 Knap zilverappeltje

Kan het niet laten haha, nog even een portretje van onze Vu, 7 maanden oud en al 1.07 m hoog (schoft, kont loopt voor met 1.11 :+ ). Ben benieuwd of ze boven beide ouders uit gaat groeien.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-17 20:24 



 
Profiel   

Letsdunit al een mooi duidelijk buikje!! Ben zo benieuwd naar de baby's volgend jaar <3

Mooney, wat is Vu al groot!! En wat een knap hoofdje ook <3 spring wordt ook groter dan beide ouders denk ik, hij is nog zo jong en al zowat even groot als Pjotr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-17 21:42 



 
Profiel   

Beide dames 230 dagen drachtig :)


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 16:28 



 
Profiel   

Ze zien er goed uit LD! Bruine is ook een mooi luxe diertje zeg. Is de derde niet drachtig bevonden of heb je daar gewoon geen foto van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 16:54 



 
Profiel   

Nr3 is erg ziek geweest en heeft het vruchtje helaas verloren. De bruine is een duitse staatspremie kampioen, erg blij mee :) ze staat nog vol in het werk, de silverappel is nog jong, heeft een druk seizoen achter de rug dus heeft nu vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 17:27 



 
Profiel   

Ach dat is jammer, hopelijk is ze nu wel weer goed opgeknapt. Hoe groot zijn ze eigenlijk, ik vind dat altijd zo moeilijk inschatten bij die Duitse Classics, ze lijken op de foto volgens mij vaak hoger dan ze zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 17:32 



 
Profiel   

Silveren is 108cm en bruine is 111cm. De veulens fok ik voor het mennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 17:46 



 
Profiel   

Oh dat zijn mooie functionele maten inderdaad, mijn Pjotr veulen is nu even groot als jouw zilverappel dan haha. Maar mijn merrie is ook een stukje groter. Hoop je op een bepaald kleurtje (je ment met meerspannen toch?) ?
Ik hoop dat Vu het ook leuk gaat doen voor de wagen later, fijne pony voor de wagen was ook mijn fokdoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-18 18:03 



 
Profiel   

Wat zien ze er goed uit Letsdunit!! De eerste keer een combi classic x Pjotr, ben erg benieuwd naar de veulens!!

Vu groeit ook erg mooi uit, stoere pony!

Dit jaar gaat hier wat anders verlopen voor Pjotr. Meneer is nu in training bij vrienden, ze hebben hem opgezadeld en hij loopt zo weg met kinderen in de les tussen de merrie's :D :D. Daarna wordt hij nog voor de wagen gereden en wie weet wat wedstrijdjes daar, kijken hoe het gaat en of dat voor of na het dekseizoen gaat worden, in ieder geval ga ik in de toekomst ook weer wat (recreatief) mennen met hem dan :)

Op moment zit hij ook vol gepland kwa gastmerrietjes die kunnen komen, hij heeft een paar reserveringen en hij mag dit jaar later in het dekseizoen ook een aantal weken met wat merrietjes uit het buitenland in een natuurgebiedje lopen om in vrijheid te dekken, zo'n heerlijk vooruitzicht voor hem!

Met mijn Pjotr kinderen gaat het super goed! Springveer is echt een stoere hengst aan het worden en we gaan voor een WPCV deklicentie dit jaar en wie weet kan hij al wat dekken :-). Emma wordt 3 jaar en zal beleerd worden onder het zadel, ze zal sowieso dit jaar nog niet gedekt worden en volgend jaar zien we wel.

Ik zit er ook over te denken om mijn Engelse merrie te dekken met Pjotr dit jaar, denk dat dat ook wel een hele goede combi zou kunnen zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-18 09:25 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk dat Pjotr weer aan het werk is Manda! Als je een keer foto's hebt onder het zadel of voor de wagen dan kom je ze wel spammen hè? :P Je nieuwe merrie in combi met Pjotr lijkt me super gaaf! Fijn ook voor hem dat hij in een kudde mag dekken voor een poosje, dat is pas echt paard zijn.
Hoeveel Pjotr veulens worden er eigenlijk verwacht dit jaar in totaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-18 10:12 



 
Profiel   

Hij heeft er vorig jaar 7 gedekt en helaas een van de merrie's van Letsdunit niet (meer) drachtig maar dat komt dit jaar vast wel goed!

Pjotr verwacht dus 6 veulentjes dit jaar en als eerste een van de vos bonte merrie die vorig jaar haar palomino merrieveulentje na een week verloren was, ik duim echt heel hard voor een prachtig veulen waar alles heel goed verloopt deze keer!
Daarna de twee classic merrie's van Letsdunit, een vos panterbonte appaloosa merrie van rond de meter, een bruin fewspot mini maat merrie die nu in Duitsland staat en een (vos)schimmel welsh A merrie.

Heel verschillende merrie's allemaal dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-18 12:28 



 
Profiel   

Vandaag weer foto's gemaakt van een van mijn Pjotr nakomelingen, Springveer is nu 1 jaar en 10 maanden en inmiddels al over de 1,20, wordt echt een mooie grote.
Hij heeft recent de goedkeuring gekregen om via het WPCV te mogen dekken! Dit kan daar vanaf het jaar dat ze 2 worden, nu kan hij alvast een start maken van zijn (hopelijk) carrière als dekhengst *D.
De veearts die de klinische keuring deed prees hem ook nog eens extra voor zijn makkelijke karakter <3, we verwachten (en hopen) dat hij prachtige luxe veulens gaat geven die goed geschikt zullen zijn als men/ kinderpony's. Nu afwachten wat voor merrietjes er voor hem gaan komen en kijk nu al uit naar zijn eerste veulens :).

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 13:03 



 
Profiel   

Wat is ie al compleet zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 13:08 



 

Lees hier alleen mee maar wauw wat is Springveer toch enorm gaaf :D , ziet er al zo volwassen uit . Zijn formaat is mooi !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 13:18 



 
Profiel   

Springveer is zo knap hè en al zo compleet voor een bijna 2 jarige. Houdt hij zich zo goed schoon of ben je vaak aan het boenen haha.

LD: hoe gaat het met je merries?

Onze stuiterbal doet het ook prima, ze is ook blij dat de wei weer droger is en ze weer lekker kan racen zonder op haar plaat te gaan.
[ img ]
[ img ]

filmpje op de wei, ze geeft graag even een showtje als je de wei uit staat te mesten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-18 09:09 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties op Springveer, ben ook erg trots op hem <3.
Hij houdt zichzelf opzich ook wel aardig schoon ja hihi, maar hij heeft ook een dekentje op buiten en had hem van de week gewassen omdat we bezoekers kregen die onze hengsten kwamen bekijken en ik ze dan altijd netjes wil tonen :).

Wat is Vu leuk <3 en super knap *D, hoe groot is ze nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-18 17:03 



 
Profiel   

Een kleine maand geleden was ze 1.11, maar toen zat ze even in de propjes fase met hoge kont en ze lijkt nu weer wat gegroeid van voren. Dus ben benieuwd wat het meetresultaat is voor april, ik hou trouw een groeicurve bij := . Op het oog vind ik het altijd lastig inschatten omdat ze door haar mooie front vaak net wat groter lijkt dan ze eigenlijk is. Maar in ieder geval mooi aan de maat voor een bijna jaarling :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-18 20:23 



 
Profiel   

Ik schop de boel hier weer lekker omhoog hoor :D De goede tijd voor foto's komt er weer aan. Er zouden toch wel meer mensen zijn die Pjotr nakomelingen kunnen spammen O:) De veulens aan het begin van dit topic worden alweer 3 dacht ik.

Manda heeft sowieso gave foto's met veel rozetten zag ik op FB :D

LetsDunit: Jouw merrie is lekker aan het foppen of niet? Ik hoop dat ze er een beetje vaart achter gaat zetten, kan me voorstellen dat de gebroken nachten gaan optellen zo.

Ik spam verder lekker door met Vu :+ Bijna een jaar oud nu, we gaan haar deze week spenen (geluksvogel heeft lang bij haar moeder mogen drinken, maar het is een keer klaar :+ )
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 18:04 



 
Profiel   

Vu is erg knap :))

Ik krijg regelmatig foto's van Ragnar, ik mis die draak nog steeds zo nu en dan. Maar ik heb geen spijt van de verkoop, want er is gewoon geen plek voor hem. Hij staat nu bij een groepje andere hengsten :j

[ img ]
Foto is gemaakt door de nieuwe eigenaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 18:33 



 
Profiel   

En ons eerste Pjotr veulentje (Deanerys).
Ze is niet zo groot geworden, 125 cm dacht ik. Ze is nu 3 jaar, maar wel echt een prachtige pony!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 19:30 



 
Profiel   

[ img ]
Ik wacht maar rustig af...de dames lijken verder geen haast te hebben.

Pjotr zijn kinderen lijken wel allemaal lange manen te hebben ? En al snel volwassen, leuk !

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 19:58 



 
Profiel   

Spannend! Hoe lang moeten de dames nog? :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 20:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen