Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Total U.S. verkocht aan Glock Horse Performance Center

 
Profiel   

*ghpc
Transfer, Dressuur
Ingezonden door bokker moniek21
[ img ]
Dinja van Liere en Total U.S. Foto door aniek1985

Glock Horse Performance Center heeft vandaag bekend gemaakt dat ze de zesjarige hengst Total U.S. hebben aangekocht.

De getalenteerde hengst uit de fokkerij van stoeterij Lewitz maakte al een goede indruk als driejarige reservekampioen bij de hengstentest, was als vierjarige winnaar van de halve finale van de PAVO Cup en de Subli Cup, straalde als vijfjarige als reservewinnaar van de PAVO Cup en als winnaar van de hengstencompetitie in Ermelo (klasse M). Als zesjarige won hij in januari 2018 in Zuidbroek met meer dan 90% de kwalificatie voor de finale in Den Bosch.

Glock's Total U.S. verenigt de beste dressuurgenen. Zo zette zijn vader Totilas onder Edward Gal drie wereldrecords neer en schreef daarmee dressuurgeschiedenis. Ook moedersvader Sir Donnerhall I staat bekend als een van de beste hengsten ter wereld.

Total U.S. zal verder opgeleid worden voor de sport door Edward Gal. "Glock's Total U.S. is een geweldige, sterke en getalenteerde hengst, die mij herinnert aan zijn vader Totilas. Ik was meteen onder de indruk", aldus Edward Gal.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 20:38 



 
Profiel   

ik wist niet dat total us al keur was.

benieuwd hoe die onder Edwar Gal gaat ontwikkelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 20:43 



 
Profiel   

Leuk!! Ben benieuwd hoe hij het met Edward gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 20:44 



 
Profiel   

Ketaki schreef
ik wist niet dat total us al keur was.

benieuwd hoe die onder Edwar Gal gaat ontwikkelen


Hij is ook geen keur. Foutje denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 20:44 



 
Profiel   

Thanx, is aangepast :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 20:45 



 
Profiel   

Ontzettend leuk! Ben ook erg benieuwd hoe hij zich nu verder gaat ontwikkelen
Prachtig dier

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 20:49 



 
Profiel   

Kan niet wachten om te zien hoe hij zich onder Erward gaat ontwikkelen! Gaaf paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 21:22 



 
Profiel   

Gaaf paard, fantastische ruiter, ik ben benieuwd, ik kijk ernaar uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-18 21:38 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard. Hoop dat het een top combinatie wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 07:53 



 
Profiel   

Fijn dat hij voor Nederland behouden word, het is ongetwijfeld de beste Totilas zoon tot nog toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 07:56 



 
Profiel   

Wordt daar wel een familieclubje: Trafalgar, Toto, Total, Taminiau...
En Elisa, ik schat Toto toch nog hoger in. Beter achterbeen volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 08:36 



 
Profiel   

Waarom horen we eigenlijk niet meer zoveel over Toto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 08:51 



 
Profiel   

RolingRoos schreef
Waarom horen we eigenlijk niet meer zoveel over Toto?

Die trainen ze nu rustig door verwacht ik. Edward rijdt eigenlijk geen jonge paardencompetities dus die zien we straks terug in de subtop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 08:55 



 
Profiel   

Ik vind het niet zo netjes dat de naam Dinja bijna nergens genoemd wordt. Ik ben benieuwd hoe zij zich erbij voelt. Het was niet haar paard en ze wist dat hij vroeg of laat weg zou gaan maar toch haar tweede toppaard in relatief korte tijd. In ieder geval.. alle props voor haar in eerste instantie en ik ben ook heel benieuwd naar de verder ontwikkeling van Total.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 09:02 



 
Profiel   

Dinja heeft hem iig een hele gedegen mooie opleiding gegeven! Je hebt gelijk dat zij zeker genoemd moet worden. Ik denk wel dat zij tot de absolute top behoort van de jonge hengsten opleiden. Ik denk ook zeker dat zij nog tot veel meer in staat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 09:08 



 
Profiel   

RolingRoos schreef
Waarom horen we eigenlijk niet meer zoveel over Toto?

Zou het sowieso wel leuk vinden om af en toe te horen hoe het met alle andere toppers gaat! Ook met een Undercover bijvoorbeeld, en volgens mij hebben ze nog wel meer toppers staan ;-).

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 10:49 



 
Profiel   

ah wat leuk, gaaf beest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 11:39 



 
Profiel   

oh wat superjammer voor Dinja. Jammer, dat zij hem niet kan blijven rijden. Ziet er toch optisch veel beter uit ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 11:53 



 
Profiel   

Dinja zal het inmiddels wel gewend zijn dat ze verkocht worden! Die zal er al wat meer afstand van nemen na Capri! En volgens mij heeft ze zelf ook meer met Hermes

Fijn dat die voor NL behouden blijft! Ben alleen benieuwd of die blijft dekken ze combineren daar sport en dekken niet graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 11:53 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Wordt daar wel een familieclubje: Trafalgar, Toto, Total, Taminiau...
En Elisa, ik schat Toto toch nog hoger in. Beter achterbeen volgens mij.


Absoluut mee eens qua Toto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 12:14 



 
Profiel   

http://www.horses.nl/fokkerij/joop-uyte ... n-paarden/

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 14:38 



 
Profiel   

Getup schreef
oh wat superjammer voor Dinja. Jammer, dat zij hem niet kan blijven rijden. Ziet er toch optisch veel beter uit ?

Mee eens, mooie combinatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 15:48 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Fijn dat hij voor Nederland behouden word, het is ongetwijfeld de beste Totilas zoon tot nog toe.


Zoals hierboven gezegd werd, vind ik ook toto Jr. toch wel wat beter. Ik vind dat ie zich al meer 'draagt' als het ware, en betere achterbeen gebruik. Maar ja, hij is wel al een jaartje ouder. Wie weet wordt dat nog een wedstrijd tussen die twee in de toekomst. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 15:53 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Wordt daar wel een familieclubje: Trafalgar, Toto, Total, Taminiau...
En Elisa, ik schat Toto toch nog hoger in. Beter achterbeen volgens mij.


Kwartet! :+

Ik moet ook wel credits geven aan Dinja hoor, wat een vak om die getalenteerde jonge hengsten op te leiden. Ik hoop dat ze ooit net als Hans Peter Minderhoud kan doorgroeien tot de top met een van haar paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 15:58 



 
Profiel   

DromenLies schreef
Ik vind het niet zo netjes dat de naam Dinja bijna nergens genoemd wordt. Ik ben benieuwd hoe zij zich erbij voelt. Het was niet haar paard en ze wist dat hij vroeg of laat weg zou gaan maar toch haar tweede toppaard in relatief korte tijd. In ieder geval.. alle props voor haar in eerste instantie en ik ben ook heel benieuwd naar de verder ontwikkeling van Total.

In het stuk van horses wordt Dinja genoemd, ook op de Facebook van Joop van Uytert bedankt hij Dinja voor het goed opleiden.
Dat het niet in ieder geschreven stuk staat, wil niet zeggen dat de oud eigenaren het niet gezegd hebben. ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 16:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen