Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Vuurwerk op hals van paard geplakt en aangestoken

 
Profiel   

wat een ongelooflijk ziek persoon is dit. heel gestoord -:(- -:(- -:(-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 14:01 



 
Profiel   

Idd, de politie doet toch niks, ik zou ook het heft in eigen hand nemen. Ik houd niet van actie maar wel van reactie. En de eventuele straf die je ervoor zal krijgen (als er voldoende bewijslast is), ach die paar uurtjes schoffelen (voorwaardelijk natuurlijk) overleef je ook wel weer.
Kan mij zo kwaad maken op dit soort volk -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 14:08 



 
Profiel   

Mijn eerste reactie is natuurlijk ook: laat mij maar eens een poosje met die gasten alleen of: steek bij hen ook eens wat vuurwerk op een plaats waar de zon nooit schijnt.
Toch zou ik heel graag eens een gesprek hebben met dergelijke idioten. Want wat voor lieden zijn dat die dergelijke dingen uithalen met een weerloos dier. Uit welke sociale klasse komen ze, hebben ze een opleiding, werk, hebben ze een vriendin of wellicht een gezin, een moeder die veel van ze houdt. Kunnen ze zich verplaatsen in de gevoelens van mens en/of dier. Ik ben zelf zó anders, zou heel graag eens weten hoe dat komt dat je je tot zoiets verlaagt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 14:19 



 
Profiel   

Ik kom best vaak langs die wei,voortaan zal ik opletten en mijn mobieltje meenemen om direct te kunnen melden.Er komt ook nog bij dat aan een kant van die wei een drukke autoweg is,als paarden in paniek daarop zouden komen kunnen er zeer ernstige ongelukken gebeuren,en ja, wie wordt dan verantwoordelijk gehouden? De paardeneigenaresse!Het is een grote schande. Dergelijke dierenbeulen moeten levenslange tbs krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 14:28 



 
Profiel   

Truus, denk je echt dat er hersens zijn bij die personen om überhaupt een gesprek mee aan te kunnen gaan?
Steek wat vuurwerk daar waar de zon niet schijnt zal het enige zijn wat ze misschien snappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 15:01 



 
Profiel   

Oh jek, wat gruwelijk. Wat een misselijke actie. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:05 



 
Profiel   

Vreselijk wat dit paard is aangedaan. Het lijkt wel of een deel van onze bevolking geen fatsoen, hersens en empathie meer heeft.
Ik hoop dat dit paard vertrouwen houdt in de mensheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:14 



 
Profiel   

Word hier echt ziek van.. :n Idioten >;)

Sterkte aan het baasje van het paard.. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:29 



 
Profiel   

Ik snap niet dat de politie hier geen tijd voor heeft vanwege carnaval. Dit gaat om ernstige mishandeling. Wat is de volgende actie van deze mens(en)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:32 



 
Profiel   

Chasey schreef
%) %) %) Hoe verzin je zoiets, dat snap ik al niet. 8)7

Ik weet dat het niet mag, maar... mocht de dader gevonden worden. Plak hem dan ook ff wat vuurwerk met zwarte tape om zijn bakkes. }:)




Hier ben ik het mee eens +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 18:57 



 
Profiel   

He bah, arm dier, wat moet die bang geweest zijn |(
Ik hoop echt dat ze de daders snel vinden, zo'n zieke geesten horen echt niet los rond te lopen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 21:24 



 

Chasey schreef
%) %) %) Hoe verzin je zoiets, dat snap ik al niet. 8)7

Ik weet dat het niet mag, maar... mocht de dader gevonden worden. Plak hem dan ook ff wat vuurwerk met zwarte tape om zijn bakkes. }:)



Ik zou het toch ergens anders plakken, mocht het een man zijn. ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 21:39 



 
Profiel   

Ik heb alvast een rolletje ducttape klaarliggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 21:42 



 
Profiel   

Ik kom je helpen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 22:46 



 
Profiel   

Walgelijk, meer woorden heb ik er echt niet voor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 23:24 



 
Profiel   

Najaaaaa hoe verzin je dit...vastplakken vlakbij de ader. Er is nog over na gedacht ook. Wat zal dat besie bang geweest zijn...harde knal bij zijn oren. Te bedenken dat er ook brand had kunnen ontstaan.
Jeetje heftig..word alsmaar gekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 23:45 



 
Profiel   

Diep, diep triest.
Ik zag het zondag al op Facebook voor bij komen. (en bericht gedeeld)
Hopelijk worden de dader (s) gepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 00:04 



 
Profiel   

Er staat vandaag een kort berichtje over in het Eidhovens Dagblad. Politie zoekt getuigen.Ik kom vaak langs die wei en zie er dan ook vaak mensen bij of in,maar ik weet dan niet of die mensen er horen of niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 11:50 



 
Profiel   

truus1957 schreef
Mijn eerste reactie is natuurlijk ook: laat mij maar eens een poosje met die gasten alleen of: steek bij hen ook eens wat vuurwerk op een plaats waar de zon nooit schijnt.
Toch zou ik heel graag eens een gesprek hebben met dergelijke idioten. Want wat voor lieden zijn dat die dergelijke dingen uithalen met een weerloos dier. Uit welke sociale klasse komen ze, hebben ze een opleiding, werk, hebben ze een vriendin of wellicht een gezin, een moeder die veel van ze houdt. Kunnen ze zich verplaatsen in de gevoelens van mens en/of dier. Ik ben zelf zó anders, zou heel graag eens weten hoe dat komt dat je je tot zoiets verlaagt.



Die mensen komen uit verschillende sociale klassen. De een is “rijk” de ander is “arm”, vaak komen ze uit een gewoon gezin waar ze liefde kregen. Natuurlijk zijn er gevallen waar dit niet zo was. Dit soort mensen lopen vaak al lang bij een psych als ze oplettende ouders hadden. Ze missen gewoon een stukje empathie, het begint bijv bij een kitten en eindigd bij een mens.
Ze krijgen er een adrenaline kick van denk ik, of juist een bevredigd gevoel.
Als ze geen hulp krijgen/willen kan het probleem steeds erger worden. Voor hun is het een lolletje, ze beseffen vaak niet wat ze een ander aan doen. Natuurlijk worden ze niet allemaal seriemoordenaars maar dit zijn wel de mensen die het zouden kunnen worden.

Een andere kant kan ook nog zijn stoerdoenerij en groepsdruk. Wij mensen zijn vaak simpele zielen want zodra de groep druk legt bezwijkt het meerendeel. Je hoeft maar een kwal in je groep te hebben die het wel grappig vind en die trekt de rest wel mee.


Ik zou persoonlijk de eerste mogelijkheid naar huis pakken. En mijn paarden verhuizen, en dan ook gewoon nergens meer kenbaar maken waar ze staan.
Maar na het eerste incident zou ik er al niet fijn meer staan. Ik zou toen al vertrokken zijn, maar goed dat ben ik.
En tja die daders, die hoef ik niet in mijn handen te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 12:03 



 
Profiel   

Jeetje wat een ziek persoon ben je als je dit doet. Ik had het ook wel geweten als ik die persoon tegen was gekomen...
Ik zou in ieder geval wel mijn paard daar weghalen want dit lijkt heel erg op een actie gericht op haar of haar paard waar over is nagedacht...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-18 15:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen