Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

2 jaar Super Sunday

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Afgelopen week had ik Sunday alweer 2 jaar als verzorgpaard :D


Ongeveer een halfjaar geleden maakte ik dit springtopic aan https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1924536 en het leek mij leuk om de afgelopen 2 jaar met Super Sunday te laten zien, want wat heb ik genoten van dit vrolijke, werkwillige dier <3

Wij worden in november dit jaar allebei 23 jaar en ik denk dat hij nog wel 10 jaar meegaat!
Hier is ons overzicht van de afgelopen 2 jaar (foto's uitzoeken bleek toch wel erg lastig :o), reacties zijn altijd leuk:

1. Een van onze eerste ritjes richting mijn huis om hem aan mijn ouders te laten zien

[ img ]

2. Inmiddels alweer twee keer meegedaan aan Ringsteken met koninginnedag, echt een feest met brave Sun! *\o/*

[ img ]

3. Ook hebben we meegedaan aan de KNHS zomerinstructieweek Allround in 2016, dit was een hele gave en leerzame ervaring!

[ img ]

4. Eerste crossles voor mij, Sun kon het allemaal al 8-)

[ img ]

5.

[ img ]

6. In 2017 deden we mee aan de SGW Regiotraining Gelderland, die grotendeels werd gehouden op het terrein in Lunteren

[ img ]

7.

[ img ]

8. En na de crossles voor het eerst met echt gezwommen ipv pootje baden :j

[ img ]

9. Mijn telefoon staat natuurlijk vol met oortjes

[ img ]

10.

[ img ]

11. Springen vind ik heel leuk maar toch nog wel erg spannend, we hebben 2x een bb-wedstrijdje meegepakt en daar ben ik toch wel erg trots op

[ img ]

12.

[ img ]

13. En wat ons toch het gelukkigst maakt is heerlijk door de bossen crossen

[ img ]


Een reactie is heel leuk! En ik ben natuurlijk de twee eigenaren van Sun heel dankbaar dat ik met dit leuke dier mag werken <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 22:06 



 
Profiel   

Wat leuk! En herkenbare locaties! Staat je paard ook op de locatie waar je de BB oefen had gereden? Leuk paardje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 22:34 



 
Profiel   

AAAAAAH <3 Super Sunday <3 Wij zijn ook blij dat jij inmiddels 2 jaar in ons leven bent :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 00:06 



 
Profiel   

Wat hebben jullie het leuk! Op nog vele jaren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 12:40 



 
Profiel   

SavannahNx schreef
Wat leuk! En herkenbare locaties! Staat je paard ook op de locatie waar je de BB oefen had gereden? Leuk paardje! :)


Dankjewel! :D Nee dat niet, hij staat aan huis in Groenekan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:33 



 
Profiel   

Tatanka1 schreef
AAAAAAH <3 Super Sunday <3 Wij zijn ook blij dat jij inmiddels 2 jaar in ons leven bent :*


Ik ben ook mega blij met jullie!! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 19:25 



 
Profiel   

Wat een leuk overzicht! Jullie zijn heel veelzijdig bezig :)
Veel plezier met Super Sunday!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 07:38 



 
Profiel   

Wat super gaaf dat je zoveel met hem kan en mag doen! Leuk paard! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 20:32 



 
Profiel   

Leuk overzicht. De sgw regiotraining doe ik dit jaar ook weer mee. Dat water heb ik niet gezien nog. Is dat ook op het terrein vd vijfsprong? Lijkt me nl ook super vet

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 22:24 



 
Profiel   

_BlingBling_ schreef
Leuk overzicht. De sgw regiotraining doe ik dit jaar ook weer mee. Dat water heb ik niet gezien nog. Is dat ook op het terrein vd vijfsprong? Lijkt me nl ook super vet


Het water is niet op de Vijfsprong zelf, maar als je het ruiterpad (door het hek) opgaat wat tegenover de ingang van de Vijfsprong ligt kom je er na 10 minuten rechtdoor stappen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 22:56 



 
Profiel   

pnltl148 schreef
_BlingBling_ schreef
Leuk overzicht. De sgw regiotraining doe ik dit jaar ook weer mee. Dat water heb ik niet gezien nog. Is dat ook op het terrein vd vijfsprong? Lijkt me nl ook super vet


Het water is niet op de Vijfsprong zelf, maar als je het ruiterpad (door het hek) opgaat wat tegenover de ingang van de Vijfsprong ligt kom je er na 10 minuten rechtdoor stappen!


O top!

Mag je gewoon in dat bos komen zonder vergunning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 23:04 



 
Profiel   

Wat een heerlijk overzicht! Sunday lijkt me een leuk paard (pony?). Hoe groot is hij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 23:25 



 
Profiel   

O top!

Mag je gewoon in dat bos komen zonder vergunning?[/quote]

Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij wel want ik heb er geen borden zien staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-18 14:34 



 
Profiel   

Nissima schreef
Wat een heerlijk overzicht! Sunday lijkt me een leuk paard (pony?). Hoe groot is hij?


Dankjewel! Hij is inderdaad heel leuk! Volgens mij zit hij rond de 1.50 dus een pony :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-18 14:35 



 
Profiel   

Wat doen jullie een leuke dingen samen! En hij doet het fantastisch hoor met zijn respectabele leeftijd. Hij ziet er goed uit. Idd wat je zegt: op naar de volgende 10.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-18 14:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen