Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 7 [ 173 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heeft mijn relatie nog wel zin?

 
Profiel   

Een lang verhaal, maar het kon niet korter.

Ik heb een aparte situatie. Ik leef soort van met 2 gezinnen in het huis. Jaaaren geleden verhuisde ik samen met mijn BFF naar een super mooi stadje. We kochten samen een huisje, een bungalow om precies te zijn. Elke avond gingen we op stap, en overdag gingen we gewoon weer werken. We namen beiden wel vaker leuke mannen mee naar huis. Toen kon dat nog, we waren nog jong (en een stuk slanker :') ) Op een avond ontmoette mijn BFF een knappe man: J. Vanaf het begin wist ik dat het anders was dan normaal. Dit was geen zogenaamde "one night stand", nee, ze gingen op dates, en werden verliefd. Na een paar maanden bleek dat mijn bff zwanger was. (de nacht van de verwekking is een grappig verhaal, dat vertel ik een andere keer). Ik was erg blij voor ze, maar dingen zouden wel veranderen. J trok bij ons in. Het ging goed, en op de dag van de bevalling van hun zoontje Joost vroeg hij haar ten huwelijk. Ze zei ja. Nou, het was allemaal een beetje apart. Maar het werd nog vreemder, want ik merkte dat ik echt continu superveel "cravings" had. Ook werd ik wat boller. Testje gedaan, en jaa hoor... Ik was zwanger. Ik wist wel van wie het was gelukkig. "H." Over dit verhaal begin ik ook een topic, want het gaat allemaal niet goed.. -O- Maar goed, na een paar maanden was ze daar: Qwert. Mijn knappe dochter. H trok niet bij ons in, want zo ver was onze relatie gewoonweg nog niet. Wel komt hij regelmatig langs. De situatie is nu al ruim 10 jaar zo: Ik, mijn bff en J, joost, en Qwert. En ik zou niet anders willen.

Dit is een stuk wat ik toen straks heb geschreven over mijn leefsituatie op dit moment. Ik ben er in principe blij mee, maar ik zit wel ergens heel erg mee.

Ik heb besloten H zijn naam niet te noemen, behalve de eerste letter, net als dat ik mn vriendin "BFF" noem en haar man J. Nou, toen ik H ontmoette in de sportschool, leek het wel liefde op het eerste gezicht. (bij nader inzien eerder aantrekking op het eerste gezicht, maar toch..) We hadden chemie. Hij is een knappe man. Donkerblond, blauwe ogen, groot en breed, kort baardje. We hebben gekletst en nummers uitgewisseld. Die avond nodigde ik hem uit voor een drankje bij mij (ons) thuis. Van het een kwam het ander. Mn bff was uit eten met J, dus het kon. (Joost was immers nog niet geboren). We started out hot and heavy. {:} :\ Misschien iets te, want na een tijdje zagen we elkaar amper meer. Toen bleek dus dat ik zwanger was. We weten niet zeker hoe het heeft kunnen gebeuren, een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik wist meteen dat ik van de baby zou houden, en hem/haar als het moest maar alleen op zou voeden. Ik had altijd mijn bff en J nog. H was niet zo blij met het nieuws, omdat we elkaar amper zagen. Echter, toen Qwert werd geboren, voelde hij diezelfde connectie met haar die ik had gevoeld, en wilde hij in haar leven zijn. Dit was prima. Ze zou bij mij blijven wonen, en hij zou regelmatig langskomen. H had ook erg moeite met mijn woonsituatie, maar het was op dat moment gewoon de beste optie. Qwert groeide op tot een leuke meid. H kwam steeds minder vaak langs. Na een paar jaar, bleek dat H en ik toch nog echte gevoelens voor elkaar hadden. We bouwden langzaam en voorzichtig weer een relatie op.

Qwert is ondertussen 11. Ik en H hebben tot op de dag van vandaag een relatie. Echter zien we elkaar weer veel minder dan eerst. Tussen onze banen en Qwert in hielden we niet superveel tijd voor elkaar over. Op een avond toen ik in bed lag, hoorde ik mijn bff over de overloop lopen. Natuurlijk verwachtte ik daar niks ergs van, misschien ging ze gewoon naar de wc. Echter hoorde ik haar de voordeur open doen. Een beetje raar, maar ik besloot verder te gaan met in slaap proberen te vallen. Toen ik de andere stem hoorde, was ik geschokt. Het was H. Ik hoorde niet veel meer dan gemompel, en na een tijdje ging hij weg. Ik vertrouwde ze, dus ik besloot er maar niet naar te vragen...

Een tijd later was H bij ons thuis, voor mij en Qwert. Echter leek hij het op de bank wel erg gezellig te hebben met mijn zogenaamde bff. Het gesprek nam duidelijk een flirterige wending. Ik en J hebben conclusies getrokken, en werden beiden erg boos. H is toen snel vertrokken. Het is nog niet uitgepraat, en daarom wil ik tips. Dus ga maar los alsjeblieft. Ook wil ik weten: Zou het jullie het nog waard zijn om met H samen te blijven? Verder mogen jullie ook over dingen meer info vragen, en namen mogen in pb gevraagd worden. Dit verhaal is al veelste lang, dus ik zie het wel verschijnen :\
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:31 



 
Profiel   

Los van de verdenking van je vriendin en H... wat een ingewikkelde woonomgeving zeg!
Ik weet niet zo goed wat ik je moet adviseren, maar als je daadwerkelijk denkt dat H. iets met je BFF heeft (gedaan) dan weet ik niet of jullie relationele contact in toch al beperkte mate als het samenwonen nog een optie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:36 



 
Profiel   

Je woont dus in een soort commune. En je relatie is inmiddels misschien sowieso al meer een soort co-ouderschap dan een liefdesrelatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:37 



 
Profiel   

Zeg ik nou iets raars als het gewoonweg vragen. Misschien lees je wel te veel in de situatie, lijkt me ook niet makkelijk om zo op elkaars lip te wonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:41 



 
Profiel   

Sorry, maar ik heb zwaar het vermoeden dat je trollt aan je profiel te zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:42 



 
Profiel   

Ik had 10 jaar geleden al ergens anders gewoond geloof ik.
Vind het allemaal erg warrig en sekte-achtig overkomen en snap er niet zo veel van geloof ik. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:43 



 
Profiel   

misschien kun je wat die zeldzame kikkers van je verkopen en verhuizen naar een eigen huisje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:47 



 
Profiel   

Drunksheep schreef
Sorry, maar ik heb zwaar het vermoeden dat je trollt aan je profiel te zien :')

:j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:48 



 
Profiel   

Alsjeblieft geen namen geven. Beetje respect voor privacy. Heet je dochter echt Quert?

Het hele verhaal heeft een hoog mijn geheim gehalte en Ik geloof eet niets van. Maar in gget fffgeval dat ik het mis heb. Ik zou ergens anders, alleen gaan wonen. Uit respect voor je kinderen. En geen seks meer hebben. Blijkbaar ben je onhandig.


Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 07-03-18 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:49 



 
Profiel   

Dit doet me denken aan het topic over sister wives...
Maar los daar van denk ik dat het verstandig is om een eigen huisje te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:49 



 
Profiel   

Wait. What.

:wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:50 



 
Profiel   

De kikkers zijn niet alleen van mij. Die gaan alleen in goed overleg weg, naar een goed huisje. Ik ben gewoon gewend aan de woonsituatie. Natuurlijk heb ik zelf vroeger wel eens gedacht aan verhuizen. Op dat moment had ik er het geld niet voor. Maar het is zeker geen cult of sekte. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden, en iedereen is gelijk. We doen allemaal ons eigen ding. Wat drunksheep betreft: Ik ben zeker geen trol. Ik heb na lang twijfelen en meelezen eindelijk een eigen account gemaakt. En ja, in mijn profiel zitten wat binnenpretjes! :j Maar mijn posts zijn oprecht. En zeker geen trol. Als je ergens wat uitleg over wil wbt mijn profiel of posts; vraag maar raak! Ik denk dat ik het inderdaad even ga aankaarten bij H en bff. Misschien dat H vanavond langs kan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:52 



 
Profiel   

Even aankaarten? Dit lijkt me toch iets belangrijker? Ik zou het niet zo luchtig oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:53 



 

Er zit maar 1 ding op: Relatie met J beginnen *\o/*


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-18 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:53 



 
Profiel   

VivaLaVida schreef
Er zit maar 1 ding op: Relatie met H beginnen *\o/*

Heeft ze al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:54 



 
Profiel   

VivaLaVida schreef
Er zit maar 1 ding op: Relatie met H beginnen *\o/*


J. bedoel je? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:54 



 

lieveli schreef
VivaLaVida schreef
Er zit maar 1 ding op: Relatie met H beginnen *\o/*

Heeft ze al.



Oh ik bedoel natuurlijk J! >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:55 



 
Profiel   

Nabster schreef
Alsjeblieft geen namen geven. Beetje respect voor privacy. Heet je dochter echt Quert?

Het hele verhaal heeft een hoog mijn geheim gehalte en Ik geloof eet niets van. Maar in gget fffgeval dat ik het mis heb. Ik zou ergens anders, alleen gaan wonen. Uit respect voor je kinderen. En geen seks meer hebben. Blijkbaar ben je onhandig.


Oke ik zal geen namen geven. Qwert en Joost zijn natuurlijk een soort pseudoniemen. (Qwert is echter wel haar bijnaampje, lang verhaal ha ha). Verder mag je geloven wat je wil, ik ben hier voor tips, niet voor argwaan. In het sister wives topic werd ik hartstikke positief ontvangen. En die seks waardoor Qwert verwekt werd, is ondertussen ruim 10 jaar geleden he. En geloof me; daar heb ik wel van geleerd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:55 



 
Profiel   

Lijkt mij eerst wel handig om te achterhalen wat er precies tussen hun twee is gebeurd?
Voordat je een goede beslissing kan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:56 



 
Profiel   

Ik zou geen relatie willen met J, uit respect voor bff en hun zoon. Ook zou het verwarrend zijn voor Qwert. Want ookal lijkt onze woonsituatie wel een fragment uit sister wives, ik en J hebben niks, en dat zal er ook niet komen. (het is wel een knappe man hoor daar niet van)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:57 



 
Profiel   

Toverbal schreef
Lijkt mij eerst wel handig om te achterhalen wat er precies tussen hun twee is gebeurd?
Voordat je een goede beslissing kan maken.


Je hebt gelijk, ik heb H geappt of hij vanavond langs kan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:57 



 
Profiel   

Drunksheep schreef
Sorry, maar ik heb zwaar het vermoeden dat je trollt aan je profiel te zien :')


hahaha precies dit.
wat een onzin zeg.

of iemand heeft niet een volledig verstand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:58 



 
Profiel   

n_love_qwert schreef
Ik zou geen relatie willen met J, uit respect voor bff en hun zoon. Ook zou het verwarrend zijn voor Qwert. Want ookal lijkt onze woonsituatie wel een fragment uit sister wives, ik en J hebben niks, en dat zal er ook niet komen. (het is wel een knappe man hoor daar niet van)


Als je BFF nou lekker bij H. gaat wonen is het probleem ook opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:59 



 
Profiel   

Joost mag weten hoe dit verder gaat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 11:59 



 
Profiel   

Mars schreef
Joost mag weten hoe dit verder gaat :+


_O- _O- _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 7 [ 173 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen