Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

KNHS en Plandsoen tot overeenstemming gekomen

 
Profiel   

knhs
Overige


De KNHS en voormalig algemeen directeur Rens Plandsoen zijn tot overeenstemming gekomen rondom de beƫindiging van haar dienstverband.

Helaas is de samenwerking niet geworden wat beide partijen er zich van voorgesteld hadden. De KNHS en Rens Plandsoen hebben daarom besloten in goed overleg de wegen te scheiden. De kwestie heeft veel aandacht gekregen in de pers. Beide partijen betreuren dit en vinden dat dit anders had gemoeten. Het is nu zaak dat de rust wederkeert en dat de KNHS zich kan focussen op de toekomst. De rechtszaak tussen de KNHS en Plandsoen wordt vanzelfsprekend beƫindigd.

Gerelateerde artikelen:
[VN] KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek
[VN] Theo Fledderus aangesteld als interim directeur KNHS
[VN] KNHS op zoek naar interim algemeen directeur
[VN] Paulien Chardon legt functie als KNHS-bestuurslid neer
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 11:10 



 
Profiel   

Daar zal een flinke zak ledengeld naar toe gegaan zijn. Weet je ook weer waarom je startkaart zo duur is *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 11:15 



 
Profiel   

In goed overleg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 11:27 



 
Profiel   

Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 11:58 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Welke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 12:06 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Ik denk dat je Rens verwart met Gina Zoer die heel actief is op die facebook pagina

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 12:13 



 
Profiel   

Kruidenpotje schreef
Pantykous schreef
Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Ik denk dat je Rens verwart met Gina Zoer die heel actief is op die facebook pagina


Oh ja, maandagochtend :7
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 12:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen