Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Scootterrijder helpt met vangen van op hol geslagen paard

 
Profiel   

Bokt.nl / Dumpert
Overige
Ingezonden door meerdere Bokkers

[ img ]
Foto: Marjoow


Op internet is een filmpje verschenen van een scooterrijder die een amazone helpt haar op hol geslagen haflinger te vangen. Het dier rende in paniek over de straten en kon na een korte achtervolging gevangen worden.

Op het filmpje is te zien hoe de scooterrijder een ruiter zonder paard passeert en deze plaats laat nemen achterop de scooter om het paard achterna te gaan. Twee keer komen ze in de buurt van het paard en doen zij een poging het te vangen, maar pas bij de derde poging lukt het de amazone haar haflinger Walter te vangen.

Dit alles is opgenomen door een camera die aan de helm van de scooterrijder bevestigd zat.

Het filmpje is hier te bekijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:19 



 
Profiel   

Die scooterrijder is echt de held van de dag! Waren er maar meer zoals hij _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:25 



 
Profiel   

_/-\o_ +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:28 



 
Profiel   

Wat een goeie actie!!! Gelukkig goed afgelopen. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:29 



 
Profiel   

Top gedaan!!!! _/-\o_
Dat is schrikken zeg als je paard over straat sjeesd poeh.
Happy end *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:29 



 
Profiel   

Wat een held!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:33 



 
Profiel   

Wauw <3 wat een nachtmerrie als je paard zo over straat holt. Gave actie!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:38 



 
Profiel   

Pfoeeee, zou echt doodgaan van angst als ruiter als je je paard zo over de weg ziet galopperen. Gelukkig een happy end.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:38 



 
Profiel   

Held, fijn dat er nog mensen zijn die even tijd maken om iemand in nood te helpen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:38 



 
Profiel   

Brr, ik krijg kippenvel van dat filmpje ... Je paard zo over de straten zien denderen, dat is echt een nachtmerrie. Gelukkig is het goed afgelopen! Ik denk dat die van mij alleen maar gekker zou worden als er een scooter achter haar hing, super dat ze hem uiteindelijk vanop de scooter konden pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:42 



 
Profiel   

Top actie van die man zeg +:)+ .
Ik ben er ooit, op een buitenrit met eerste paard achter gekomen dat hij er niet van gediend was dat er 2 keer per dag werd opgestegen. Ik moest er even af omdat hij, na een schrikreactie, het voor elkaar had gekregen zijn beenbeschermer half los had getrapt en wilde weer opstappen. Hij stond al die tijd braaf stil maar op het moment dat ik mijn voet in de beugel wilde zetten trok hij zich los en ging er vandoor. Ik had toen ook de mazzel dat er mensen stopten die mij hielpen om mijn paard weer in te halen +:)+ .
Overigens gok ik zomaar dat dit een motorrijder is. Een niet opgevoerde scooter kan echt geen galopperend paard inhalen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:48 



 
Profiel   

Motorscooter

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:58 



 
Profiel   

Word men topic even gejat ?

[LN] Was dit een bokker ? Wat een held die motorrijder !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:59 



 
Profiel   

little_birdy schreef


Jij hebt het toch ook van Dumpert gejat? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:02 



 
Profiel   

Ik ben zwaar beledigd :')
Was mijn best lopende topic ooit ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:03 



 
Profiel   

Dubbel topic idd, hij stond gisteren al op bokt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:04 



 
Profiel   

little_birdy schreef


Jouw topic gejat? :') :') haha. Grappig.
Wist niet dat nieuws niet rond verspreid mocht worden. Jij hebt het toch ook ergens vandaan of is het ineens jouw eigen nieuws?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:05 



 
Profiel   

Nou cynn ik was harstikke trots erop dat mijn topic zo geweldig liep :D{
Normaal lopen ze niet zo hard


Laatst bijgewerkt door little_birdy op 12-03-18 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:09 



 
Profiel   

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:12 



 
Profiel   

Geweldig! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:22 



 
Profiel   

Ik zat er een keer op toen een pony dit truucje uitvoerde. Toen is er ook een autobestuurder geweest die naast me op de weg reed (ik reed wel braaf nog op het fietspad) en doorhad dat ik geen controle meer had. Hij heeft toen gas gegeven zodat hij me inhaalde, auto neergezet in de berm en er uit gesprongen. Helaas viel ik eraf doordat pony afremde, maar hij had d'r zo gevangen, omdat hij wist hoe hij om moest gaan met paarden. +:)+

Dit lijkt me trouwens ook wel iemand die enige paardenkennis heeft. Iets in zijn benadering (niet als een gek erachteraan, ho zeggen en "teugels" benoemen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:31 



 
Profiel   

Ze had die motorrijder wel eens even om zijn naam+tel nr kunnen vragen om m later fatsoenlijk te kunnen bedanken. Had heel anders af kunnen lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:33 



 
Profiel   

pvdbosch schreef
Ze had die motorrijder wel eens even om zijn naam+tel nr kunnen vragen om m later fatsoenlijk te kunnen bedanken. Had heel anders af kunnen lopen.


Alsof je daar op zo'n moment aan denkt :roll: Die staat nog stijf van de schrik en adrenaline..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:34 



 
Profiel   

pvdbosch schreef
Ze had die motorrijder wel eens even om zijn naam+tel nr kunnen vragen om m later fatsoenlijk te kunnen bedanken. Had heel anders af kunnen lopen.


Ik denk dat het haar ontschoten is. Ze zal vast vol met adrenaline en schrik zitten, dan denk je niet meer zo helder.

Motorrijder is een topper!
Zat gister echt in spanning dat hele filmpje af te kijken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:34 



 
Profiel   

pvdbosch schreef
Ze had die motorrijder wel eens even om zijn naam+tel nr kunnen vragen om m later fatsoenlijk te kunnen bedanken. Had heel anders af kunnen lopen.

Misschien is dat er al uitgeknipt voordat het online kwam, zulke persoonlijke info zet je niet neer op internet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 14:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen