Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ET in haar element, today was beachday!

 

As free as the ocean.



Vandaag zijn wij weer heeerlijk naar het strand geweest!
De plek waar we beide het liefst zijn, wat ik/we enorm gemist hadden wegens een lange tijd ziekte van mijn kant... Langzaamaan waren we het rijden weer aan het oppakken, en met het voorspelde weer vandaag (en het feit dat "het seizoen" alweer bijna voorbij is) kon ik het niet laten de trailer te pakken en weer naar het westen te gaan!
Och wat had ik dit gemist <3 De mooiste plek die er is, en het puurste gevoel van vrijheid dat er bestaat!

Geniet mee van mijn happy pony, die ook weer blij was onze happy place weer te bezoeken :D

Even om te beginnen, want deze trip was de eerste rit met mijn eerste eigen trailer *\o/*



The best place to be is allways the sea



Hier kwamen er 2 paarden aan met zo'n soort sulky. [naam] was nogal ehh... Onder de indruk _O-



Stukje draven, zo jammer dat deze niet helemaal scherp is!



The best views can be seen between a horse's ears <3



En waar we voor kwamen, gedachte op nul en gas erop!





This. This is our happy place



The best cure for anything is salt: Sweat, tears or the sea :+:



Blij koppie <3 Helemaal in d'r element op het strand!



Helemaal alleen op de wereld, alleen jij en ik :+:







Terug door de duinen. Afgestapt en samen naar de trailer gewandeld :)



Weer heel veel dank aan mijn lieve paps! Die vandaag weer de tijd genomen heeft voor die lange trailerrit en deze foto's gemaakt heeft <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 19:28 



 
Profiel   

Oh heeeerlijk!
Die een na laatste foto vind ik trouwens ook echt prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 19:30 



 
Profiel   

Oh wat heerlijk <3
Super mooie foto's, heel sfeervol

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 19:35 



 
Profiel   

Gaaf zeg! Wat een plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 19:59 



 
Profiel   

wat super gaaf, en wat tof dat je vader lekker mee kan (en wil!) :) en al helemaal gaaf met je eigen trailer..

vind de foto's met de oortjes vooral super gaaf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 20:15 



 
Profiel   

Genieten & bedankt voor het delen
(ook in het oortjes topic <3 )

Welk strand met prachtig duin gezicht is dit ...

Groet Karin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 21:20 



 

Bedankt allemaal! :D

Dit is het strand van Wassenaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 09:27 



 

Ik heb gewoon de gaafste foto niet eens toegevoegd :oo

<3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 16:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Mooie foto's hoor, heerlijk!
De laatste is echt gaaf. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 16:48 



 
Profiel   

Gave foto's zijn dat. Maar waarom heb je 2 teugels aan je bit? Als ik dat mag vragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 16:49 



 

TinkerLoves schreef
Gave foto's zijn dat. Maar waarom heb je 2 teugels aan je bit? Als ik dat mag vragen


Dat mag je vragen :) Heb dat in een ander topic van mij ook a is uitgelegd dus heb dat even gekopieerd:

Het hoofdstel is gewoon een mexicaanse, puur omdat ik deze al had en anders steeds het bit moet wisselen. Dus heb ik deze omgedoopt tot buitenrij-hoofdstel want verder gebruik ik hem niet.
Het bit is een thiedemanbit (heeft ook een andere naam maar die weet ik zo snel niet). Het is een stang met tongboog en kan een hefboomwerking hebben. Er hoort ook een ketting aan te zitten en dan is hij constant wat strenger, maar dat vond ik niet nodig. Het ziet er vooral heel heftig uit omdat er twee teugels aan zitten, maar eigenlijk maakt dat hem juist vriendelijker. Zolang ik op de bovenste teugen rij werkt hij is als een normaal bit. Zodra ik de onderste erbij pak krijg hij een hefboomwerking.
Ik gebruik dit bit puur omdat ik dus niet constant op een streng bit hoef te rijden (dat is ook totaal niet nodig voor haar), maar deze er wel even bij kan pakken indien het wel eventjes nodig. En ik vind hem vriendelijker en minder streng inwerken dan die met al die ringetjes (pessoabit?)

[naam] is heel fijn te rijden buiten, maar suuuuuper enthousiast en kan zich dan nog wel is strek/druk maken. Dus soms om haar te stoppen uit de galop heb ik wel is die 2e teugel nodig. Vooral als we "ineens" moeten stoppen.
Meestal zodra ze de eerste keer even goed heeft mogen rennen is hij niet meer nodig :)
Springen doen we op een normaal dubbelgebroken trensje en dressuurmatig rijden we bitloos :D T''is dus puur voor het buitenrijden, ze vind het zo ontzettend leuk dat ze wel is vergeet dat we soms ook weer moeten stoppen met rennen ;) Met een normaal bit had ik wel is ruzie en liep ik soms zo enorm te trekken, das niet fijn voor beide... En nu is ze superfijn te stoppen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 07:39 



 
Profiel   

Leuke en mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 08:00 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's! Echt genieten!! <3 prachtig stukje strand ligt daar inderdaad!

Mocht je een keer gaan en geen fotograaf mee hebben, geef gerust een gil :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 08:45 



 
Profiel   

Zo heerlijk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 09:15 



 
Profiel   

Anoniem schreef
TinkerLoves schreef
Gave foto's zijn dat. Maar waarom heb je 2 teugels aan je bit? Als ik dat mag vragen


Dat mag je vragen :) Heb dat in een ander topic van mij ook a is uitgelegd dus heb dat even gekopieerd:

Het hoofdstel is gewoon een mexicaanse, puur omdat ik deze al had en anders steeds het bit moet wisselen. Dus heb ik deze omgedoopt tot buitenrij-hoofdstel want verder gebruik ik hem niet.
Het bit is een thiedemanbit (heeft ook een andere naam maar die weet ik zo snel niet). Het is een stang met tongboog en kan een hefboomwerking hebben. Er hoort ook een ketting aan te zitten en dan is hij constant wat strenger, maar dat vond ik niet nodig. Het ziet er vooral heel heftig uit omdat er twee teugels aan zitten, maar eigenlijk maakt dat hem juist vriendelijker. Zolang ik op de bovenste teugen rij werkt hij is als een normaal bit. Zodra ik de onderste erbij pak krijg hij een hefboomwerking.
Ik gebruik dit bit puur omdat ik dus niet constant op een streng bit hoef te rijden (dat is ook totaal niet nodig voor haar), maar deze er wel even bij kan pakken indien het wel eventjes nodig. En ik vind hem vriendelijker en minder streng inwerken dan die met al die ringetjes (pessoabit?)

ET is heel fijn te rijden buiten, maar suuuuuper enthousiast en kan zich dan nog wel is strek/druk maken. Dus soms om haar te stoppen uit de galop heb ik wel is die 2e teugel nodig. Vooral als we "ineens" moeten stoppen.
Meestal zodra ze de eerste keer even goed heeft mogen rennen is hij niet meer nodig :)
Springen doen we op een normaal dubbelgebroken trensje en dressuurmatig rijden we bitloos :D T''is dus puur voor het buitenrijden, ze vind het zo ontzettend leuk dat ze wel is vergeet dat we soms ook weer moeten stoppen met rennen ;) Met een normaal bit had ik wel is ruzie en liep ik soms zo enorm te trekken, das niet fijn voor beide... En nu is ze superfijn te stoppen :)




Aha oke. Dank je wel voor je uitleg

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 09:51 



 

Leo schreef
Wat een heerlijke foto's! Echt genieten!! <3 prachtig stukje strand ligt daar inderdaad!

Mocht je een keer gaan en geen fotograaf mee hebben, geef gerust een gil :))


Hihi mijn "fotograaf" is altijd mee, is tevens m'n chauffeur namelijk :D :') Maar je bent altijd een keer welkom om mee te gaan hoor! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 10:12 



 
Profiel   

super super super GAAF *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 10:12 



 
Profiel   

Heerlijk! Voor mij is wassenaar 40 minuutjes met de trailer en ik rijd er zo heen, maar toch doe ik het ook maar 3x per jaar ofzo. Terwijl het de mooiste omgeving is om te rijden. Ik herken helemaal je enthousiasme voor dit mooie stukje Nederland. De openheid, de wind, de zee, de ruimte. Zo geweldig! Ik moet ook snel maar weer eens gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 10:27 



 
Profiel   

Waaah! Wat gaaf. Kippenvel gewoon. Heel gaaf ! :) Plezier straalt eraf.

Hopelijk gaat dat ons ook is lukken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 10:33 



 
Profiel   

Ohhh genieten, dit wil ik ook dolgraag een x doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 12:12 



 
Profiel   

Niets zo heerlijk als lekker uitwaaien langs het strand.
Gisteren ook geweest, met de hond dan, want heb geen paard helaas ;)
Mooie foto's !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 12:27 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit!
Die laatste foto vind ik inderdaad echt geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 13:14 



 

Bedankt allemaal! :D

Duke schreef
Heerlijk! Voor mij is wassenaar 40 minuutjes met de trailer en ik rijd er zo heen, maar toch doe ik het ook maar 3x per jaar ofzo. Terwijl het de mooiste omgeving is om te rijden. Ik herken helemaal je enthousiasme voor dit mooie stukje Nederland. De openheid, de wind, de zee, de ruimte. Zo geweldig! Ik moet ook snel maar weer eens gaan.


Ohh ik zou echt nooit meer ergens anders rijden hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 16:14 



 
Profiel   

Wat een ongelooflijk knap paard :O En mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 16:19 



 
Profiel   

Prachtige foto's!! ET is echt een mooi paard. Wassenaarse strand is heerlijk.... kom er wekelijks! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 16:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen