Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen El Capone

 
Profiel   

Heyhoi!

Ik was benieuwd of er nog meer mensen een nakomeling van El Capone (UB 40 x OO Seven) hebben?
Ik heb sinds vorige week zelf een El Capone nakomeling lopen! Een 3-jarige hengst.

Zijn er dus meer mensen? ^^
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 14:25 



 
Profiel   

Niemand? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 11:29 



 
Profiel   

Volgensmij heeft er niemand op bokt een El Capone nakomeling? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-17 22:07 



 
Profiel   

Ja, toch wel. Ik heb een El Capone x Lancet merrie.
Ze heet Jailithya en is Ster/D-OC
Hier een foto van de keuring van afgelopen jaar.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-17 22:18 



 
Profiel   

Ohh, gezellig! :D
En wat een knapperd!

Wat zijn je plannen met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-18 23:13 



 
Profiel   

Ik zou haar graag willen laten beleren, ze is inmiddels 4 en kan wel wat gaan doen. Helaas kan ik niemand vinden die met haar aan de slag wil, en voor zolang stel ik het beleren nog uit. Geen ramp, ik laat haar dan dekken komend voorjaar.
Heb je foto's van de jouwe? Ben je al aan de slag met hem?
Volgens mij is die van jou familie van één van mijn andere 4 jarige merries, Jasleen. Dat is een Davino x Jazz x Jetset x souvenir.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 08:32 



 
Profiel   

Ohhja. Dan is het lastig. In welke regio zit je dan? Ken je niemand in je omgeving die dat voor je wil doen?
Ik had een oproepje op FB geplaatst of iemand van mijn vrienden iemand kent die inrijdt. En ik wou het graag in de buurt laten doen, omdat ik hem niet ergens wou laten staan, dus elke keer heen en weer wou rijden :). En via daar heb ik toen iemand gevonden!

De mijne (Juweel genaamd.. Echt vreselijk) is een El Capone x Wynton x Souvenir :D. En hij word dit jaar 4 :). Hij is van Juni of Juli (oops :o) https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1642924

Heb hem ik in Augustus gekocht. Hij kende longeren met zadel/hoofdstel al, maar ik wou eerst de tandarts er bij halen en dan verdergaan met zadel/hoofdstel. Dus dat is begin September gebeurd. Eind September heb ik er zelf als eerste op gezeten en daarna heb ik hem begin Oktober in laten rijden. En sinds November ben ik hem zelf aan het oppakken. Het gaat met vallen en opstaan (letterlijk :Y)) maar hij doet t best goed! We doen alles lekker rustig aan. Hij kent t been nu redelijk en het sturen gaat ook beter. Stap en draf is goed bevestigd, alleen de galop vind hij nog moeilijk.

Dit was de 2e dag bij mij;
[ img ]

En nu dan onder het zadel!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 09:22 



 
Profiel   

Wel een mooi type. Hoe is zijn karakter? Het gaat bij mijn paard niet zo om het inrijden, daar zijn wel een paar goede plekken voor hier in de buurt (regio Utrecht) maar het gaat erom dat ik niemand kan vinden die er na het africhten op wil gaan rijden. En dat terwijl het zomaar eens een heel fijn sportpaard zou kunnen worden. Na ja, mijn hart ligt toch meer bij het fokken.
Die van jou is inderdaad familie van mijn andere merrie Jasleen. Grappig. Ik rij iedere week langs de fokker van de jouwe. Als de naam van Juweel je stoort kan je die laten veranderen bij het KWPN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 13:23 



 
Profiel   

Judith68 schreef
Wel een mooi type. Hoe is zijn karakter? Het gaat bij mijn paard niet zo om het inrijden, daar zijn wel een paar goede plekken voor hier in de buurt (regio Utrecht) maar het gaat erom dat ik niemand kan vinden die er na het africhten op wil gaan rijden. En dat terwijl het zomaar eens een heel fijn sportpaard zou kunnen worden. Na ja, mijn hart ligt toch meer bij het fokken.
Die van jou is inderdaad familie van mijn andere merrie Jasleen. Grappig. Ik rij iedere week langs de fokker van de jouwe. Als de naam van Juweel je stoort kan je die laten veranderen bij het KWPN.


Heeel fijn! Heel nuchter en koel karakter en ook erg meewerkend. Is met het werken ook heel geconcentreerd op mij, wat best fijn is :).
Maar is stiekem ook wel een held op sokken, haha! Bij interesse heb ik anders nog wel filmpjes!
Ach. Hij word op stal Sjaak genoemd. Dus hij krijgt alleen een andere sportnaam :). Dan kan ik er wel mee leven! Hahah

Wat leuk inderdaad! Wel verre familie, haha!

Maar breng je merrie maar hoor! Ik heb wel tijd over, hahah! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 13:38 



 
Profiel   

Hey wat leuk! :D
Ik heb een El Capone x Oscar, een merrie, maar die wordt eind maart pas 1.
Ik vond het al langer zo een leuke hengst dat toen ik mijn merrie wilde laten dekken (en het ook geen gekke keuze was voor haar) ik gewoon dacht, dit is mijn kans!

Paarden van jullie zien er mooi uit! Ik ben wel benieuwd naar een filmpje!
Ik vind Juweel trouwens wel een grappige naam, maar weinig stoer voor een ruin..
Oh ja, die van mij heet Mc Flurry Chocolate :D (want haar moeder Sparkling Straciatella en oma Chocolate Ice)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 17:59 



 
Profiel   

SparklingApp schreef
Hey wat leuk! :D
Ik heb een El Capone x Oscar, een merrie, maar die wordt eind maart pas 1.
Ik vond het al langer zo een leuke hengst dat toen ik mijn merrie wilde laten dekken (en het ook geen gekke keuze was voor haar) ik gewoon dacht, dit is mijn kans!

Paarden van jullie zien er mooi uit! Ik ben wel benieuwd naar een filmpje!
Ik vind Juweel trouwens wel een grappige naam, maar weinig stoer voor een ruin..
Oh ja, die van mij heet Mc Flurry Chocolate :D (want haar moeder Sparkling Straciatella en oma Chocolate Ice)



Leuk! Heb je een foto? :D

Filmpjes zal k morgen even naar kijken. Heb nog wel wen filmpje van toen ik ging kijken; https://youtu.be/taV6QnbEXNc

Het is zelfs nog eem hengst _O-. En ik vind het ook wel een leuke naam, maar vind t niet echt bij 'm passen zegmaar haha.

En die naam van die van jou! Wat leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 18:25 



 
Profiel   

Oh ja, haha, ik maak er zo een ruin van. :P
Hij kan fijn bewegen zeg!! Nog een beetje een jonge slungel op het filmpje, maar ziet er veelbelovend uit zo!

Ik moet weer eens nieuwe foto's maken, maar dit is ze nog samen met haar moeder en oma.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 19:18 



 
Profiel   

Hij beweegt wel gemakkelijk xPearl. Is die van jou schimmel SparklingApp? De mijne komt ook uit een schimmel moeder. Mooie plaatjes leverde dat op toen ze een veulen was. Bijzondere naam heeft de jouwe.

[ img ]
Veulenfoto van Jailithya

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 19:48 



 
Profiel   

Inderdaad super mooie foto zo naast haar witte mama!

Bij die van mij zijn de moeder en oma appaloosa gekleurd, zelf heeft ze geen appaloosa kleurtje, ze is heel chocolade bruin.
Haar moeder was helaas niet zo lief voor haar, dus het blijft ook bij dit veulen.
Ik heb vorig jaar twee veulens gefokt en ze staat nu lekker samen met haar vriendinnetje in een grote stal en overdag met nog een jaarling in de paddock.
Als het wat minder nat is zal ik eens proberen om wat fatsoenlijke foto's te maken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 20:09 



 
Profiel   

Hier ook nog een babyfoto van sjaak! Zag m laatst voorbij komen op de FB van zn fokker, haha! :D
[ img ]

@SA
Ja klopt! Heel soepel en lichtjes, haha! Ik heb geen grote bak waar ik hem in los kan gooien, maar kan wel eens kijken of ik hem in de paddock weer kan filmen :D. Filmpje is ook van vorig jaar Augustus, haha

@Judith
Wat een leuk kleurtje zo! Schimmeltjes zijn altijd zo leuk als ze nog jong zijn, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 22:18 



 
Profiel   

Sjaak was ook snoezig. Ik hou zó van veulentjes. Alle veulentjes. De moeder van Jailithya is een schimmel, Jailithya zelf is donkerbruin en dat blijft ze ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 22:23 



 
Profiel   

Wat een rust hier! :D
Hoe gaat het met de paardjes?

Sjaak gaat lekker! Nadat ik vorig jaar 2x binnen 5 minuten van Sjaak ben gevallen, heb ik best een deuk in mijn vertrouwen gekregen.. Maar dat gaat steeds beter dankzij de hulp van mijn staleigenaar(/instructeur)!
We hebben sinds zaterdag ook een hindernis op stal staan, wat suuuuperspannend was. Maar gelukkig deed Sjaak super zijn best en hebben we fijn kunnen rijden. En zelfs een balkje kunnen stappen :Y).
Ook word hij volgende week woensdag gecastreerd en wil ik daarna gaan oefenen met op vreemd terrein rijden en met andere paarden in de bak, want dat vind hij ook nog spannend en hebben we nog maar 1x eerder gedaan. Hopelijk kan ik dan in Juni/Juli met 'm gaan starten! :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-18 21:42 



 
Profiel   

Jullie gaan hard zo xPearl. Hij ziet er goed uit. Ik heb eindelijk iemand gevonden die met Jailithya aan de slag wil en die ook bij haar past. Eerst gaat een ander paard van ons naar de africhting maar dan is het echt haar beurt. Ik kijk er echt naar uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 21:03 



 
Profiel   

@Judith
Dankjewel! :D
Och, wat fijn dat je iemand hebt gevonden. Leuk man! Ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-18 21:23 



 
Profiel   

Wat een rust!
Hoe gaat het met de paardjes hier? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-18 19:39 



 
Profiel   

Mijn merrie Jailithya is inmiddels afgericht en echt tot nu toe ontzettend braaf geweest. Wel een vlug paard, maar met de goede ruiter geen probleem. Ik verwacht dat ze na de zomervakantie voor het eerst op wedstrijd kunnen.
Hoe gaat doe van jou xPearl?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-18 21:32 



 
Profiel   

@Judith
Super! Ook fijn dat het wel een braaf paard is! :D.
Heb je nog foto's van jouw knapperd? Ben je van plan er zelf ook op te gaan dan? Of heb jij haar puur voor de fok?

Hier zijn we echt met sprongen vooruit gegaan. Hij is eind Maart gecastreerd. Daarna zijn we druk bezig geweest om op ander terrein te rijden en samen met andere paarden. En op 19 Mei hadden we onze eerste onofficele concour! Hij was súperbraaf, ondanks dat hij alles erg spannend vond. Daar hadden we 209 en 195.
Op 2 Juni zijn we officieel gestart. Maar Sjaak is echt een bodemloeder. omgeving maakt hem weinig uit, maar verschillende plekken, kleuren en strepen in de bak zijn wel eng, haha. Eerste concours zaten er best wat strepen waardoor rondsturen wat moeite kostte. Daar hadden we 171 en 184, maar natuurlijk hartstikke tevreden! Maar hij gaat nu hartstikke goed! Teller staat op 7 winstpunten en we gaan aankomende zondag weer! :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-18 17:23 



 
Profiel   

Ik heb sinds vorig jaar oktober een merrie van El capone x moren genaamd Jillz.
Ontzettend lief en werkwillig paard.

Wij doen rustig aan. Voorlopig zijn wij nog niet klaar voor de wedstrijdring

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-18 22:33 



 
Profiel   

jolanda20 schreef
Ik heb sinds vorig jaar oktober een merrie van El capone x moren genaamd Jillz.
Ontzettend lief en werkwillig paard.

Wij doen rustig aan. Voorlopig zijn wij nog niet klaar voor de wedstrijdring

Wat leuk! :D. Heb je foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 18:09 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 12:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen