Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van NAS In de ban van Pjotr

 
Profiel   

De bruine Dreamy is vandaag 333 dagen.
De bonte Tabby 330. Tabby begon vorige week dinsdag al met dikke kegels en spuit iedere dag melk maar verder niks :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 20:46 



 
Profiel   

Djoena: wauw ze zijn wel echt knap hoor!! En Ragnar krijgt weer mooie duidelijk stipjes <3

Mooney: Vu is echt gigantisch groot en zoooo knap ook, ze lijkt echt al veel ouder dan ze is hihi, erg stoer meisje!

Letsdunit: ik ben zo benieuwd! Hoop dat de veulentjes zich gauw laten zien!

Het eerste veulentje van Pjotr van dit jaar is inmiddels ook geboren, het is een valk merrieveulentje geworden <3. Ik weet niet of jullie het nog kunnen herinneren maar deze merrie had vorig jaar een palomino merrieveulentje gekregen die helaas maar een weekje oud heeft mogen worden.. De eigenaar is heel blij dat ze de merrie toch nog eens heeft laten dekken en weer zo'n prachtig veulentje heeft gekregen, inmiddels is het veulentje alweer wat weekjes oud en het gaat super! Zo blij voor de eigenaar! Fototjes zijn van net geboren <3

[ img ]

[ img ]

Met mijn twee eigen Pjotr nakomelingen gaat het super! Emma is net 3 jaar geworden en wordt binnenkort beleerd onder het zadel. Hieronder twee recente foto's van haar toen ze net terug kwam op stal om met het beleren te beginnen, Emma kleurt net als haar moeder eerst altijd heel donker tijdens het verharen om vervolgens weer licht te worden :D, op de volgende foto's is ze dus vast weer licht hihi, maar ik vind donker haar ook erg mooi staan! Ik vind ook dat ze erg veel van Pjotr weg heeft. Ik denk dat ze nu nog onder de 1,20 is, maar ik zal haar binnenkort eens opmeten. Emma heeft ook hele lange manen ja :D, op deze foto's in vlechten.

[ img ]

[ img ]

Springveer (volle broer van Emma, beide hebben de welsh A moeder Oostdijk's Ceridwen Mellow), die wordt volgende week pas 2 jaar maar lijkt ook al veel volwassener op de foto's. In het echt zie je nog veel meer dat hij nog echt een puppy is, ik ben ook benieuwd hoe groot hij uiteindelijk zal worden, hij is nu echt al groter als Pjotr en zeker boven de 1,20 dus, ook hem zal ik binnenkort eens opmeten!
Hij heeft zijn goedkeuring en deklicentie bij het WPCV binnen en heeft al een merrietje gedekt dus het is spannend afwachten, zou zo leuk zijn volgende jaar een Springveer veulentje te zien!
Ik ben ook met hem naar een show geweest, met zeer goede resultaten! Meneer heeft maar liefst twee kampioenstitels in de wacht gesleept, super trots op hem *D *D :# :#

[ img ]

[ img ]

Nu is het afwachten op de andere veulentjes van dit jaar! Ik ben zo benieuwd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 22:43 



 
Profiel   

Leuk dat je nog wel foto updates krijgt Djoena. Deanerys lijkt best veel op haar moeder of niet? En Ragnar met zijn mooie stippen. Bijzonder dan Dany relatief klein is gebleven, Vu zou rond dezelfde maat uitkomen als ze niet heel plotseling stopt met groeien en die heeft toch een moeder die een stuk kleiner is.

Letsdunit succes met de laatste loodjes, ben erg benieuwd naar jouw veulentjes!

Emma en Springveer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 05:57 



 
Profiel   

Dany lijkt inderdaad erg op haar moeder, ze heeft alleen gelukkig Pjotr zijn rug en halsopbouw geërfd. Moeder is heel erg lang gelijnd met hoge schoft :j

[ img ]
Hier kun je dat wel goed zien. Dit is Dany haar moeder met mijn huidige (valk) merrieveulen Ilyn. Ilyn Is geen Pjotr baby trouwens.

Pjotr heeft op Dany goed verbeterd :))
Misschien krijgt ze nog een groeispurt, maar dat denk ik niet.

Letsdunit, super spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 07:04 



 
Profiel   

Ph van de bruine is flink gezakt, gisteren was hij nog groen :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 16:55 



 
Profiel   

Super blij met ons Pjotr kind, moet nog even een naam verzinnen voor dit hengstje :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 13:01 



 
Profiel   

Mooi bruintje! En wat een stelten zeg :wow: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 13:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 16:03 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
En nog een silvervalk appaloosa hengstje

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-18 18:16 



 
Profiel   

Ohhh die is helemaal geweldig! <3
Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-18 18:47 



 
Profiel   

Nogmaals gefeliciteerd LD ! Dat gaat een heel mooi sportief span worden denk ik. Hebben ze al een naam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 11:40 



 
Profiel   

Whaaa ons Remmetje ( One to Remember ) heeft stippen op zijn kont !
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 20:21 



 
Profiel   

De stippen kan ik niet zo goed zien vanaf mijn beeldscherm, maar hij heeft sowieso ook een hele knappe kop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 21:12 



 

Deze meelezer ziet ze :D , prachtige veulens letsdunit!

-gaat weer onder haar steen -

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 21:14 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Ohoh de mannen hebben elkaar gevonden :)


Laatst bijgewerkt door Letsdunit op 12-05-18 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 19:45 



 
Profiel   

<3 :+: super fotos!


Laatst bijgewerkt door Djoena op 12-05-18 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 19:48 



 
Profiel   

<3 <3 Wat een rijkdom zo in de wei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 20:12 



 
Profiel   

Kan er geen genoeg van krijgen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-18 09:42 



 
Profiel   

Wat zijn ze knap de veulens uit de classic merrie's!!! Echt een hele mooie combinatie met Pjotr!
De bruine is echt mijn favorietje hihi, wat een groot, stoer en knap mannetje met zoveel zelfhouding en uitstraling al vanaf dat hij geboren is <3 en wat kan hij al goed bewegen zo jong! Vind deze foto ook zo gaaf:

[ img ]

Bij de zilvervalk zie ik ook duidelijk de stipjes op zijn kont en hij heeft ook een gemarmerde huid en appaloosa ogen, dat is echt een hele knappe speciale kleur appie <3

[ img ]

[ img ]

En afgelopen nacht is het 4de veulentje van dit jaar ook geboren, een echte mini Pjotr hihi, prachtig valk panterbont en heel luxe! Uit een mini maat NAS merrietje. Hij is in Duitsland geboren bij een Duitse fokker, vanaf half juni gaat Pjotr ook daarheen om een paar weken wat Duitse merries te dekken :)

[ img ]

[ img ]

Nog 2 veulentjes op komst dit jaar. De stand is nu 1 merrietje, 3 hengstjes.
De 4 geboren veulentjes zijn:
* Valk merrietje (uit een vos bonte moeder).
* Bruin hengstje (uit een bruine moeder)
* Zilvervalk appaloosa hengstje (uit een zilver moeder)
* Valk panterbont hengstje (uit een bruin fewspot moeder)

Ben benieuwd naar de laatste twee! Deze worden verwacht uit een vos panterbont mini merrietje en een welsh A schimmel merrie.

Pjotr wordt ook weer opa volgend jaar, want Springveer heeft ook gedekt en zijn eerst gedekte merrietje is al gelijk bij de eerste poging drachtig gescand *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-18 23:34 



 
Profiel   

Follow is de showbink en Remember altijd uit op kattekwaad :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-18 20:13 



 
Profiel   

Energiek duo dus! Ze zijn echt heel leuk. Ga je ermee naar de keuring?

Hier is het best een uitdaging om haar op de foto te zetten, want ze staat veel liever bij me :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 21:46 



 
Profiel   

Met de kleine terroristen gaat het hier erg goed :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-18 10:27 



 
Profiel   

Prachtig gezicht weer, lukt het je nog om weg te gaan uit de wei met deze ventjes om te bekijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-18 11:19 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Niet hele goede foto's, maar deze kreeg ik gisteren van de eigenaar van Ragnar. Waarschijnlijk zal hij in september naar de Welsh keuring gaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-18 12:04 



 
Profiel   

Die heeft het goed op zijn nieuwe plekje!

Vu zit een beetje in de naarling fase (6 cm overbouwd en een beetje fatsig haha), gisteren hebben we de groepen weer samengevoegd nadat we ze hadden opgesplitst voor het afspenen. Ik dacht dat ze even had stilgestaan qua groei, maar zo naast haar moeder was ze opeens toch wel groot :=
[ img ]

Verder doet ze het nog steeds super, de straat verkennen zonder andere paarden erbij doet ze ook al leuk.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 22:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen