Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

 
Profiel   

Naast dit topic:
[FM] [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Nu eentje met hetzelfde principe, maar dan vanuit de kant van de "modellen". Dus heb je een gaaf idee/concept dat je wilt uitwerken en op zoek naar een fotograaf die daar bij past? Brand los hier!

NOTE: Het is dus geen topic waar je als model om gratis photoshoots kan gaan vragen, er moet wel een idee achter zitten die voor beide kanten gaaf en toevoegend is om uit te werken. :)


Moderatoropmerking:
Even een kleine kanttekening vanuit het moderatorteam. Dit topic is bedoeld om modellen die een goed uitgewerkt plan hebben samen te brengen met een fotograaf welke dit op korte termijn uit kan voeren.
Het topic is niet bedoeld om een fotograaf te zoeken voor bijvoorbeeld een trouwreportage of evenement, dit kan op de Boktmarkt.
Wil je een grotere meeting organiseren dan kan dit natuurlijk gewoon door een topic te openen op [FM]FotoMeeting zelf.
Indien model en fotograaf elkaar hebben gevonden is het de bedoeling dit verder via PB te bespreken, zodat het topic overzichtelijk blijft. Plaats dan ook niet meer dan 1 of 2 voorbeeld foto's.
Ook is het de bedoeling dat samenwerking vanuit dit topic op TFP basis is. Dus met volledig gesloten beurs. Dit geldt ook voor reiskosten, deze komen voor zowel fotograaf als model voor eigen rekening.


Moderatoropmerking:
Dit topic is speciaal bedoeld voor modellen die een fotograaf zoeken. Ben jij een fotograaf en zoek je een model? Dan is dit topic de plek waar je in kan reageren: [FM] [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf



Laatst bijgewerkt door Muiz op 18-04-21 10:20, in het totaal 4 keer bewerkt

TS omgezet van Gast2419 naar Bellatrix na overleg.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-18 18:40 



 
Profiel   

Is er iemand die het leuk vindt om deze week een keer mijn twee verzorgshetlanders op de foto te zetten?
Ik zat te denken aan een sprookjesachtig/romantisch thema, bloemetjes, stijgerende pony, etc. Uiteraard is iets anders ook mogelijk. Moodboards en verdere uitwerking kan ik sturen in een pb.
Beide Shetlanders kunnen vrijheidsdressuur, van lachen tot (beginnend) steigeren.
De locatie is in Aalst (gld). Mocht het van de eigenaar mogen, dan is er een weiland vol met boterbloemen dat we kunnen gebruiken.
Recentere foto's heb ik niet op mijn pc staan, maar kan ik bij interesse even sturen.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 22:20 



 

Zelf heb ik ook een idee wat ik graag uit wil werken :)
Sinds kort heb ik een rozen sleeve getatoeëerd staan op m’n arm, nu zou ik hier graag een toffe shoot mee willen doen samen met mijn merrie. Locatie is bespreekbaar, al lijkt het strand mij gaaf!
Mijn idee is om mijn merrie ook rozen in te doen (misschien zelfs te schilderen?), rode bandages en zelf in een grote rode jurk. De shoot zal ergens in Juli plaatsvinden, op een avond of in het weekend (gouden uur?). Er kan ook gereden worden. Ik ben op zoek naar een fotograaf die een sprookjesachtige sfeer neer kan zetten, en eigen inbreng wordt ook gewaardeerd :D

Hier heb ik een moodboard staan, wordt nog aan gewerkt overigens:
https://nl.pinterest.com/fraaankaaa/horse-and-roses/

Dit zijn mijn merrie, merrie en ik, en een duidelijke foto van mijn tattoo :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 09:15 



 
Profiel   

Franka, ik zou graaaaaag jouw knappe merrie en jou (ook knap :P ) nog op de foto zetten in t rood :D
Tenminste als er ook ruimte is voor wat stoerdere foto's. Ik ben aan het oefenen met wat dromerige dingen, maar wil daarnaast ook wel m'n eigen dingen blijven doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 10:35 



 
Profiel   

Heel tof idee Franka, ik heb je een PB gedaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 10:44 



 
Profiel   

Jaa wat gaaf! Leuk dat dit topic toegestaan is :D

Dan bij deze mijn oproepje van afgelopen week :)


Heel graag wil ik samen met een of meerdere fotografen een idee uitwerken
Het is alleen niet op heel korte termijn;

Ik heb een shetlander van 29 jaar oud, en het gaat momenteel erg slecht met haar dus ze zal een aantal maanden herstel nodig hebben. Maar ik wil erg graag nog mooie sprookjes achtige foto's maken samen met haar. Ze is 1 meter schoft hoogte en ik ben 1.66 dus dat is niet ideaal.
Ze staat aan de rand van een bos op een wei. * toevoeging, ze staat in Nistelrode Noord-Brabant

Ik heb een moodboard op Pinterest gemaakt. Om een beetje een sfeer impressie te geven.

https://pin.it/dymwhi7zsdwmsg

Zelf heb ik wel eens model gestaan bij meetings via bokt, ben dus wel bekent met voor de camera staan maar vind aanwijzingen van de fotograaf altijd erg fijn.

Dus, ben je fotograaf en past de sfeer bij jou plus houd je van een uitdaging? Dan hoor ik het graag :o


De pony; Foto's zijn van afgelopen zomer
[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]



Een foto van ons samen van afgelopen zomer, hier zie je goed de verhouding van hoe klein ze is.

Niet zo'n charmante foto, maar ook even voor de verhouding

Een foto van mij tijdens een shoot (dus onder begeleiding van een goede fotograaf met hele goede tips) foto is gemaakt door Jis hier op bokt

Ik ben in het bezit van meerdere jurken.
Eigen ideeën en input zijn ook hartstikke welkom.

Pony kan geen vrijheidsdressuur, maar is al ruim 15 jaar in mijn bezit en ze vind het nog al snel prima als ik iets van haar vraag.
Ook haar dochter staat bij haar op de wei, als je graag voor meer dan 1 pony wil komen is ook zij beschikbaar

Hoor het graag als iemand deze uitdaging aan wil gaan samen :D


Ik weet niet zeker of er meer dan 2 foto's mogen worden geplaatst en de rest in link?
Mocht het niet de bedoeling zijn dan excuses


_Dreamer, wauw! wat een gaaf idee!
Prachtinge sleeve :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-18 11:03 



 
Profiel   

Heeft iemand zin om een honden shoot(je) te doen. Met mijn oude en nieuwe vriend. Zou hem graag als pup op de foto willen hebben :D buurt van Twente woon ik maar wil best een stukje rijden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 22:32 



 
Profiel   

lrm schreef
Heeft iemand zin om een honden shoot(je) te doen. Met mijn oude en nieuwe vriend. Zou hem graag als pup op de foto willen hebben :D buurt van Twente woon ik maar wil best een stukje rijden.

[ [url=m/8MaPws.png]Afbeelding[/url] ]


Leuk beestje! Die zou ik wel voor mijn lens willen hebben. Is Rotterdam toevallig te doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 06:16 



 
Profiel   

Mijn vriend en ik zijn beide voetbalsupporters (niet van dezelfde club). Ik wil graag een stoere shoot. Ruige achtergrond (streetlife of een bos oid). Het mag een confrontatie uitbeelden. Rookpotten erbij en onze pitbull willen we er ook graag bij betrekken als dat kan. En verder zouden we ook graag een paar romantische foto's maken.

We wonen in Arnhem maar een klein stukje rijden is geen probleem.

Moodboard: https://pin.it/xxktj4fd55yvuj

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 13:31 



 
Profiel   

lrm schreef
Heeft iemand zin om een honden shoot(je) te doen. Met mijn oude en nieuwe vriend. Zou hem graag als pup op de foto willen hebben :D buurt van Twente woon ik maar wil best een stukje rijden.

[ [url=m/8MaPws.png]Afbeelding[/url] ]


Ik wil wel een hondenshoot doen. Is de omgeving van Winterswijk voor je te doen?
Mijn site wordt gerenoveerd en portfolio nog geupload, maar dan heb je een idee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 13:47 



 
Profiel   

Ik heb net een jurk gekocht voor missverkiezing, mooi en glitterig hahaha. Nu wil ik daar mee shooten :) heb ervaring als model


Www.instagram.com/gina_vd_s

Foto's van de jurk wordt alleen via pb gedaan en zoek een fotograaf met ervaring :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 16:08 



 
Profiel   

Ushanka schreef
lrm schreef
Heeft iemand zin om een honden shoot(je) te doen. Met mijn oude en nieuwe vriend. Zou hem graag als pup op de foto willen hebben :D buurt van Twente woon ik maar wil best een stukje rijden.

[ [url=m/8MaPws.png]Afbeelding[/url] ]


Leuk beestje! Die zou ik wel voor mijn lens willen hebben. Is Rotterdam toevallig te doen?


Rotterdam met mijn kleine vriend vind ik nu nog wel heftig nu met net 8 weken en net bij zijn moeder weg. :( toch heel bedankt voor je aanbod.

Je foto's zijn trouwens echt sssuuuupergaaf <3


Laatst bijgewerkt door lrm op 04-05-18 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 21:27 



 
Profiel   

NAIWHL schreef
lrm schreef
Heeft iemand zin om een honden shoot(je) te doen. Met mijn oude en nieuwe vriend. Zou hem graag als pup op de foto willen hebben :D buurt van Twente woon ik maar wil best een stukje rijden.

[ [url=m/8MaPws.png]Afbeelding[/url] ]


Ik wil wel een hondenshoot doen. Is de omgeving van Winterswijk voor je te doen?
Mijn site wordt gerenoveerd en portfolio nog geupload, maar dan heb je een idee...


Winterswijk is wel een optie! :D ik stuur je een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 21:31 



 
Profiel   

Wie zou het leuk vinden om een baby van 2 maandjes te fotograferen samen met haar moeder en alleen?
Foto's op aanvraag via PB.
locatie: zuid-holland (ergens buiten met een mooie achtergrond)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 14:48 



 
Profiel   

Al even getwijfeld om een oproepje neer te zetten. ..maar ik ben op zoek naar een fotograaf die mij mét mijn hond wil fotograferen.
Tikkie stoer denk ik, maar ook dicht bij de natuur.
Regio Rotterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 20:58 



 

Is er een fotograaf die dit weekend (of vrijdagavond) tijd heeft te shooten met mij en mijn motor? Stoer maar vrouwelijk concept, denk aan slinkt jeans en hoge hakken. Maar ook een paar in motorboots enz.
Omgeving [plaats]. M'n motor staat te koop dus wil niet te ver meer rijden :)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 08:10 



 
Profiel   

Is er een fotograaf die mijn duitse herder pup op de foto wil zetten? Ze is op dit moment 9 weken! Ze staat ingeschreven bij een dierencastingbureau en luistert al behoorlijk. Ze zou dus ook een stukje los kunnen.

Ondanks haar schattige uiterlijk, lijkt het me tof om wat ''stoerdere'' shots te maken. Denk aan een wat meer stedelijke omgeving. Ze reageert heel goed op drukke situaties dus dat is geen probleem.
Qua datum zat ik te denken aan de week van de 18e of de week erna!

Andere ideeen qua concept zijn ook zeker welkom.
Locatie maakt me niet heel veel uit! Ik beschik over een auto dus wil gerust een stukje rijden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 18:58 



 
Profiel   

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een flyball baan en de paaltjes. Paaltjes is een toestel uit de behendigheid.
Zouden fotografen het leuk vinden om hun portfolio aan te vullen met één van bovenstaande sporten?


Dit is flyball.

Voor de mensen die het niet kennen.
De hond neemt de 4 hekjes en aan het eind staat een apparaat. De hond drukt met een poot op een plank en dan wordt de bal afgeworpen. De hond moet de bal vangen en terug na mij.
Doordat ik niet genoeg ruimte heb thuis gaat de terug weg wat langzamer maar dan zoeken we een goeie plek en komt het goed.


De paaltjes.

Weinig uitleg nodig denk ik.

Meerdere fotografen is ook prima.
Omgeving Twente maar stukje rijden is ook prima.
Enige eis is gras ondergrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 17:50 



 
Profiel   

Oej JesdaJinn, lijkt me echt geweldig! Ik vertrouw mezelf er nog niet op dat het me met deze snelheden lukt, maar als er nog een fotograaf (of meerdere) wil, hou ik me graag aanbevolen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 21:48 



 
Profiel   

Ooh wauw! Zoiets lijkt me een uitdaging om te fotograferen, maar zeker gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 07:16 



 
Profiel   

Je mag altijd PBen als je het wat lijkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 07:19 



 
Profiel   

wat een leuk topic, heb even een stipje gedaan.
zie veel aanmeldingen zonder erbij te vermelden om welke regio het gaat.
misschien een tip voor het vervolg?
Ik woon zelf in Noord-Holland en Brabant of Limburg noem maar wat is dus totaal uit mijn regio ondanks misschien wel een leuk concept, scheelt weer pben of wat dan ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 15:02 



 
Profiel   

De vrouw waar mijn paard staat heeft een heel gaaf foto-project-idee. Nu hopen we nog een geschikte fotograaf te vinden.

Ze heeft verschillende IJslanders met verschillende kleuren en heel verschillende types. Nu willen we een soort camouflagefoto's met per foto 1 of evt 2 IJslanders die in de achtergrond weg vallen zodat je een soort zoekplaatje krijgt. Denk aan een schimmeltje tussen de berken, enz.

Dit is wel een langdurig project waarvoor er op meerdere dagen en in meerdere seizoenen geshoot zal worden. Dus we zijn op zoek naar een serieuze fotograaf die dit ook ziet zitten.

Meer info via pb :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 08:43 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!

Ik ben gek van foto's van en met mijn kanjer. Ik sta open voor iets nieuws wat een fotograaf wil uitwerken. Kom uit de omgeving van Rotterdam, maar ben bereid te reizen (geen uren, het moet te doen zijn). Tevens wel de eis dat de omgeving rustig is met andere honden of er uitwijk ruimte is.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-18 22:32 



 
Profiel   

YoRien schreef
De vrouw waar mijn paard staat heeft een heel gaaf foto-project-idee. Nu hopen we nog een geschikte fotograaf te vinden.

Ze heeft verschillende IJslanders met verschillende kleuren en heel verschillende types. Nu willen we een soort camouflagefoto's met per foto 1 of evt 2 IJslanders die in de achtergrond weg vallen zodat je een soort zoekplaatje krijgt. Denk aan een schimmeltje tussen de berken, enz.

Dit is wel een langdurig project waarvoor er op meerdere dagen en in meerdere seizoenen geshoot zal worden. Dus we zijn op zoek naar een serieuze fotograaf die dit ook ziet zitten.

Meer info via pb :-)


Wellicht handig om er een regio bij te zetten :) Leuk concept alleen is dat nog wat te hoog gegrepen voor mij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 01:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen